SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
![]()
Dit dan maar eens proberen, over Thiago Silva was ik heel erg tevreden.
Hulk was wel oké, Totti was weer gewoon geweldig, De Rossi is de eckte baas en Shirokov speelt ook lekker."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
NiF Tottiquote:Op vrijdag 1 november 2013 22:13 schreef TBakkert het volgende:
[ afbeelding ]
Dit dan maar eens proberen, over Thiago Silva was ik heel erg tevreden.
Hulk was wel oké, Totti was weer gewoon geweldig, De Rossi is de eckte baas en Shirokov speelt ook lekker.![]()
![]()
Zal suarez goed zijn als cam in een 4222?Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
quote:Spelen allebei grandioos.quote:
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
ps3 = 66k > 78,5. Heb hem in mijn team. Weet niet of ik hem nu moet houden of verkopen
Feyenoord Rotterdam![]()
8,5k winst netto..zoveel is het ook niet als je hem gewoon gebruikt.quote:Op vrijdag 1 november 2013 22:22 schreef Fuszy het volgende:
ps3 = 66k > 78,5. Heb hem in mijn team. Weet niet of ik hem nu moet houden of verkopenAlex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Alexissssssssssssssss
Bazige assist van NeymarAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Mja winstquote:Op vrijdag 1 november 2013 22:23 schreef Tim86 het volgende:
[..]
8,5k winst netto..zoveel is het ook niet als je hem gewoon gebruikt.heb hem voor 73,5k gekocht. Had al een verlies van ruim 10k volgens mij.
Feyenoord Rotterdam![]()
Ach, als je een winnende bet op Oss had dan houdt het een keer op met je gelukquote:Op vrijdag 1 november 2013 22:24 schreef Ajacied7 het volgende:
Alexis 1-0. En ik had net wat geld ingezet op een gelijkspel
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dat zijn sunk costs.quote:Op vrijdag 1 november 2013 22:24 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Mja winstheb hem voor 73,5k gekocht. Had al een verlies van ruim 10k volgens mij.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:
Als barca of Espanyol het trouwens nog presteert om 2 goals te scoren dan sla ik mezelf voor mijn kop dat ik die bet niet geplaatst heb.Feyenoord Rotterdam![]()
Barca speelt zo vies arrogant vandaag achterin..bijna vragen om problemen.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
neuh kloons mogen als je geen ban hebt. misschien zit ie weer vast in z'n deuropeningquote:Op vrijdag 1 november 2013 22:29 schreef Jorwol het volgende:
Waar is Maoist eigenlijk gebleven? Zou het kunnen dat hij geband is omdat het een kloon was?'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Die was er vandaag/gisteren toch nog gewoon?quote:Op vrijdag 1 november 2013 22:29 schreef Jorwol het volgende:
Waar is Maoist eigenlijk gebleven? Zou het kunnen dat hij geband is omdat het een kloon was?Feyenoord Rotterdam![]()
Suarez kan prima als CAMquote:Op vrijdag 1 november 2013 22:16 schreef over_hedge het volgende:
Zal suarez goed zijn als cam in een 4222?![]()
Kloons mogen gewoon. Tenzij het hoofdaccount een ban heeft. Maar zelfs dan nog mag het vaak zatquote:Op vrijdag 1 november 2013 22:29 schreef Jorwol het volgende:
Waar is Maoist eigenlijk gebleven? Zou het kunnen dat hij geband is omdat het een kloon was?.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Wel een ban dusquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ze komen er meestal wel mee weg ja. Tenzij die kloons zo dom zijn om zich aan te melden bij KPDquote:Op vrijdag 1 november 2013 22:32 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Kloons mogen gewoon. Tenzij het hoofdaccount een ban heeft. Maar zelfs dan nog mag het vaak zat.
![]()
![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:hahahahahquote:Op vrijdag 1 november 2013 22:34 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ze komen er meestal wel mee weg ja. Tenzij die kloons zo dom zijn om zich aan te melden bij KPD![]()
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Mijn oorspronkelijke account staat ook nog steeds een dikke streep doorheenquote:Op vrijdag 1 november 2013 22:34 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ze komen er meestal wel mee weg ja. Tenzij die kloons zo dom zijn om zich aan te melden bij KPD![]()
![]()
.
Hadden wel meer VBL'ers last van toen jaquote:Op vrijdag 1 november 2013 22:35 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Mijn oorspronkelijke account staat ook nog steeds een dikke streep doorheen.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Al heb ik toen echt een ipban en alles gekregenquote:Op vrijdag 1 november 2013 22:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hadden wel meer VBL'ers last van toen ja![]()
.
volgens mij iets van 170k?quote:Op vrijdag 1 november 2013 22:35 schreef Pino0 het volgende:
Wat kost een IF Hulk tegenwoordig? Zijn normale is zo fucking beest omgggg"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Wat had je gedaan?quote:Op vrijdag 1 november 2013 22:36 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Al heb ik toen echt een ipban en alles gekregen![]()
.
Waarom?quote:Op vrijdag 1 november 2013 22:36 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Al heb ik toen echt een ipban en alles gekregen![]()
.
Mag via DM.
![]()
Wat is er toen gebeurd? Ik doe niet mee aan VBL.quote:
Raymania had toen een ban en iedereen ging huilen vervolgens werd er een ander forum opgericht. Zo ging het ongeveerquote:![]()
iedereen met smurf in zijn UIquote:Op vrijdag 1 november 2013 22:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Raymania had toen een ban en iedereen ging huilen vervolgens werd er een ander forum opgericht. Zo ging het ongeveer
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Samenvatting: Een mod werd vanwege een verkeerde opmerking zonder overleg door Danny op zwart gezet, de meeste VBL users waren het er niet mee eens en het is toen een gigantische puinhoop geworden. Toen is er een nieuw forum opgericht wat nu nog steeds bestaat. VBL is zelfs een tijd dicht geweest en het heeft vrij lang geduurd voordat het weer een beetje users had.quote:Op vrijdag 1 november 2013 22:37 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Wat is er toen gebeurd? IK doe niet mee aan VBL.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
quote:Op vrijdag 1 november 2013 22:39 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Samenvatting: Een mod werd vanwege een verkeerde opmerking zonder overleg door Danny op zwart gezet, de meeste VBL users waren het er niet mee eens en het is toen een gigantische puinhoop geworden. Toen is er een nieuw forum opgericht wat nu nog steeds bestaat. VBL is zelfs een tijd dicht geweest en het heeft vrij lang geduurd voordat het weer een beetje users had.
Duurde echt megalang idd. Alle huidige vaste posters daar weten niet eens van die rel af..is echt een nieuwe generatiequote:Op vrijdag 1 november 2013 22:39 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Samenvatting: Een mod werd vanwege een verkeerde opmerking zonder overleg door Danny op zwart gezet, de meeste VBL users waren het er niet mee eens en het is toen een gigantische puinhoop geworden. Toen is er een nieuw forum opgericht wat nu nog steeds bestaat. VBL is zelfs een tijd dicht geweest en het heeft vrij lang geduurd voordat het weer een beetje users had.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
En het is er niet echt beter op geworden, voor beide kanten niet trouwens.quote:Op vrijdag 1 november 2013 22:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Duurde echt megalang idd. Alle huidige vaste posters daar weten niet eens van die rel af..is echt een nieuwe generatieWinnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Zitten wel pareltjes tussen die usersquote:Op vrijdag 1 november 2013 22:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Duurde echt megalang idd. Alle huidige vaste posters daar weten niet eens van die rel af..is echt een nieuwe generatie
JR-Style bijvoorbeeld![]()
Niks mis met WZV hoe het nu is imo. Beter dan hoe het daarvoor in VBL was vind ik eigenlijk.quote:Op vrijdag 1 november 2013 22:40 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
En het is er niet echt beter op geworden, voor beide kanten niet trouwens.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Mwa, het is er best wel prima hoor. Maar de "core" is te klein.quote:Op vrijdag 1 november 2013 22:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Niks mis met WZV hoe het nu is imo. Beter dan hoe het daarvoor in VBL was vind ik eigenlijk.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Het voetbal gedeelte niet, maar ik kom hier voornamelijk voor de andere sporten.quote:Op vrijdag 1 november 2013 22:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik vind FOK ook gewoon veel chiller dan WZV moet ik zeggenWinnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Dat geloof ik direct maar ik vind het vooral fijn dat je op FOK gewoon alles bij elkaar hebt en het sport gedeelte van FOK is ontzettend sterkquote:Op vrijdag 1 november 2013 22:44 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Het voetbal gedeelte niet, maar ik kom hier voornamelijk voor de andere sporten.![]()
Ja en het forum qua gemakken is veel fijner. Maar goed, WZV zijn de users waar ik mee "opgegroeidquote:Op vrijdag 1 november 2013 22:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat geloof ik direct maar ik vind het vooral fijn dat je op FOK gewoon alles bij elkaar hebt en het sport gedeelte van FOK is ontzettend sterk" ben.
Nu we het toch over ballonnen hebben:quote:Op vrijdag 1 november 2013 22:49 schreef Pino0 het volgende:
Ik vlieg met jou in een luchtballon, hoog in de lucht heel de wereld rond!
quote:Op vrijdag 1 november 2013 22:50 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Nu we het toch over ballonnen hebben:![]()
cheater ik geloov er helemal niks vanquote:Op vrijdag 1 november 2013 22:54 schreef Chase_Utley het volgende:
Aubameyang maar voor 18K verkocht.
![]()
zei nog tegen je dat je psg barc dortmund bet goed wasquote:Op vrijdag 1 november 2013 22:55 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
cheater ik geloov er helemal niks van
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
sprak laatst iemand die jouw studie doet wat een grap is dat zegquote:Op vrijdag 1 november 2013 22:51 schreef Dudeweiser het volgende:
de antwoorden van mijn ICT digitale toetsen staan allemaal op internet. Gratis punten![]()
Jij bent gelukkig iemand die wel logisch kon nadenken.quote:Op vrijdag 1 november 2013 22:55 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
cheater ik geloov er helemal niks van.
hoezoquote:Op vrijdag 1 november 2013 22:56 schreef Thorb het volgende:
[..]
sprak laatst iemand die jouw studie doet wat een grap is dat zeg![]()
en gelukkig hoef je online op een gemiddelde speelavond maar 20x te ladenquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:01 schreef Dudeweiser het volgende:
gelukkig duurt het laden van GTA online maar anderhalf jaar
Valt wel mee...vind het laden van de game zelf pleuris lang duren...daarna gaat alles redelijk snelquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:01 schreef Dudeweiser het volgende:
gelukkig duurt het laden van GTA online maar anderhalf jaarIk smack meer chickies dan Regilio Tuur![]()
Wat heeft EA met het spel gedaan? Ik speelde altijd redelijk goed en nu verlies ik 3x op rij en is het ineens bijna onmogelijk om te scoren.![]()
niks flapdrol gta had een upgradequote:Op vrijdag 1 november 2013 23:42 schreef DarkSonic2 het volgende:
Wat heeft EA met het spel gedaan? Ik speelde altijd redelijk goed en nu verlies ik 3x op rij en is het ineens bijna onmogelijk om te scoren.![]()
Clubs ?Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
Sorry dat hij een beetje laggy was rijst..lag aan mij denk ik
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
ja die andere mensen willen niet met jou dus jaquote:Op zaterdag 2 november 2013 00:00 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Lekker zo stoer doen als je niet meer in de party zit.
ji neemt ook wel veel ruimte in natuurlijk![]()
Sociaal incapabele typesquote:Op zaterdag 2 november 2013 00:01 schreef Thorb het volgende:
[..]
ja die andere mensen willen niet met jou dus ja
ji neemt ook wel veel ruimte in natuurlijk
Dat laatste is wel waar, maar ja worstenbroodjes zijn gewoon erg lekker.![]()
GG rijst, die Howard is tering goed zeg![]()
![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
als je verliest van rijst ben je gewoon tering slecht dus ik mag hopen dat je hebt gewonnenquote:Op zaterdag 2 november 2013 00:03 schreef Tim86 het volgende:
GG rijst, die Howard is tering goed zeg![]()
![]()
over 18.25 uur de topper, alles of niets![]()
![]()
Nee ik heb verloren..eerste keer wel bij deze FIFA. Met mijn Eddie Johnson tegen zijn Eddie Johnsonquote:Op zaterdag 2 november 2013 00:04 schreef Thorb het volgende:
[..]
als je verliest van rijst ben je gewoon tering slecht dus ik mag hopen dat je hebt gewonnen
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
HAHHAHAHAHHAhahahahHAHAHquote:Op zaterdag 2 november 2013 00:06 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee ik heb verloren..eerste keer wel bij deze FIFA. Met mijn Eddie Johnson tegen zijn Eddie Johnson
stop er maar mee tim
Eerste potje Ba 2 goals, Willian 1 en Mirallas 1![]()
![]()
Wat heb ik toch een godenteam, wel Fifa13 nog omdat Fifa14 kut is.
- Cilessen (80)
- Van Rhijn (80) - Alderweireld (85) - Vertonghen (86) - Boilesen (79)
- Djuricic (89) - De Jong (87) - Eriksen (91)
- Tadic (86) - Fischer (86)
- Hoesen (81)
Verder heb ik o.a. op de bank zitten:
Ligeon (74), echt 'n rappe jongen.
Duarte (82)
Maher (81)
Andersen (75)
Van Ginkel (82)
De Vrij (80)
Ruiter (75)
Alleen Maher vind ik eigenlijk wel een kutspeler. Hij klaagt ook al 'n tijdje steen en been dat hij te weinig speeltijd krijgt, maar laat hem maar de tyfus krijgen. Van Ginkel en Hoesen scoren zo makkelijk!![]()
![]()
Doeiquote:Op zaterdag 2 november 2013 00:17 schreef Amoeba het volgende:
- Cilessen (80)
- Hoesen (81)
Duarte (82)
Maher (81)
Andersen (75)
Van Ginkel (82)
De Vrij (80)
Ruiter (75)
Alleen Maher vind ik eigenlijk wel een kutspeler. Hij klaagt ook al 'n tijdje steen en been dat hij te weinig speeltijd krijgt, maar laat hem maar de tyfus krijgen. Van Ginkel en Hoesen scoren zo makkelijk!
Ik beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
Ik kan toch nog winnen.. misschien waren mijn tegenstanders wel goed maar mijn verdedigers waren heel slap en konden bijna geen bal afpakken. Op dat soort momenten weet ik dat het tijd is om iets anders te doen dus nu hou ik er ook mee op.![]()
Okequote:Op zaterdag 2 november 2013 00:17 schreef Amoeba het volgende:
- Cilessen (80)
- Hoesen (81)
Duarte (82)
Maher (81)
Andersen (75)
Van Ginkel (82)
De Vrij (80)
Ruiter (75)
Alleen Maher vind ik eigenlijk wel een kutspeler. Hij klaagt ook al 'n tijdje steen en been dat hij te weinig speeltijd krijgt, maar laat hem maar de tyfus krijgen. Van Ginkel en Hoesen scoren zo makkelijk!![]()
Gelukkig, ik was al bang dat je niet meer kon winnenquote:Op zaterdag 2 november 2013 00:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik kan toch nog winnen.. misschien waren mijn tegenstanders wel goed maar mijn verdedigers waren heel slap en konden bijna geen bal afpakken. Op dat soort momenten weet ik dat het tijd is om iets anders te doen dus nu hou ik er ook mee op.![]()
![]()
Nu wel 5-1 winstquote:Op zaterdag 2 november 2013 00:07 schreef Thorb het volgende:
[..]
HAHHAHAHAHHAhahahahHAHAH
stop er maar mee tim
Eerste potje Ba 2 goals, Willian 1 en Mirallas 1
Eerste potje met mijn nieuwe team..2x Alan, 2x Davis en 1x Mané. Voor rust lukte er echt niks, daarna lukte bijna alles. Mané is echt teringsnel en wendbaar..Alan mist nog wel wat teveel kansen. Verder stond het wel goed.
Wanyama nog een stiftje op de paal
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
hoe ging je tentamen ouwe baasquote:Op zaterdag 2 november 2013 00:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
gg wou alleen weer met mn amerikanen. Maar had perongeluk verkeerde team gekozen.quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:23 schreef Tim86 het volgende:
n, 2x Davis en 1x Mané. Voor rust lukte er echt niks, daarna lukte bijna alles. Mané is echt teringsnel en wendbaar..Alan mist nog wel wat teveel kansen. Verder stond het wel goed.
Die Howard liet wel een goede indruk achter ja
Young bloods everywhere....![]()
Best goed maar ik heb sowieso wel fouten gemaakt. Hopelijk niet te veel want ik heb deze toets al heeeeel vaak gedaanquote:Op zaterdag 2 november 2013 00:23 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hoe ging je tentamen ouwe baas![]()
![]()
Ik vond dat Amerikanen team wel beter ja, al speelde je met Dos Santos wel lekker.quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:24 schreef wonton het volgende:
[..]
gg wou alleen weer met mn amerikanen. Maar had perongeluk verkeerde team gekozen.
Die Howard liet wel een goede indruk achter ja
Je merkt er echt niks van dat die 2 gasten bronzes zijn zeg..ook al had ik zelf ook maar silvers.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
En Bukharov blijft gewoon scoren.
Baptiste is wel ziek goed ja. Speelt echt als ene bronze Ogbonna. Normaal gesproken komt Wynne altijd mee naar voren om een (kut)voorzet te geven maar tegen jou durfde hij niet.quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:25 schreef Tim86 het volgende:
at Amerikanen team wel beter ja, al speelde je met Dos Santos wel lekker.
Je merkt er echt niks van dat die 2 gasten bYoung bloods everywhere....![]()
Boks ouwe.quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wist wel dat ik op jullie kon rekenen![]()
Bronze cup ronde 1 en 2. Win ik eigenlijk altijd standaard, moet lukken.quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
Odìn, Dva, Tri, Chetiri, Pyat."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Shest, Sem, Vosem, Devyat, Desyat."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
quote:
quote:Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Dankzij de Zwarte Piet discussie mogen dit soort grapjes tijdelijk weer toch?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
REPOSTquote:Op zaterdag 2 november 2013 01:55 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]Hala Madrid !
Hoi, hoe is het om te weten dat Real vanavond met 7-3 wint?quote:Op zaterdag 2 november 2013 01:55 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Op het moment niet nee.quote:
pff ik lees toch nie alles terug jonge potverredikkemequote:Op zaterdag 2 november 2013 01:57 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Hoi, hoe is het om te weten dat Real vanavond met 7-3 wint?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Bohhhhquote:Op zaterdag 2 november 2013 02:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
pff ik lees toch nie alles terug jonge potverredikkeme![]()
Sine-Belo-Golubje.quote:"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Haten op iets dat je niet begrijpt.quote:![]()
kortom:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |