toen was ik 10 kilo zwaarder ofzoquote:Op zondag 3 november 2013 15:47 schreef Qwea het volgende:
Greys, Tombo, Ing, Elies
Ik kom net foto's tegen van vorig jaar oktoberDat we dat etentje hadden van Elies...
Die foto's![]()
![]()
maar had jij niet ooit een seksdroom over Baaf?quote:
Bij henk, bij de ouders van Elies, en idd in het restaurantquote:Op zondag 3 november 2013 15:56 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
In dat restaurant bedoel je?
Zo ja, dan waren het vast hilarische foto's, aangezien het een hilarisch etentje was![]()
En goddelijk lekker
quote:Op zondag 3 november 2013 15:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
toen was ik 10 kilo zwaarder ofzo
Jupquote:Op zondag 3 november 2013 16:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
Weet je nog dat we die kerel in dat hotel naakt ofzo zagen? Hij was toch naakt?
quote:
Daarom, engquote:Op zondag 3 november 2013 15:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
maar had jij niet ooit een seksdroom over Baaf?
Jij komt normaliter niet bepaald onzeker over maar snap absoluut wel wat je bedoeld.quote:Op zondag 3 november 2013 17:02 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik ken hem
[..]
Dat is niet zo bijzonder
Nou, dan heb je niet heel goed opgeletquote:Op zondag 3 november 2013 17:35 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Jij komt normaliter niet bepaald onzeker over maar snap absoluut wel wat je bedoeld.
Maakt wel uit want dan snap jij mijn post niet of liever: hoe ik die bedoelquote:Op zondag 3 november 2013 17:37 schreef Oognip het volgende:
[..]
Nou, dan heb je niet heel goed opgelet
Maar goed, maakt niet uit
Dan zijn we het eensquote:Op zondag 3 november 2013 17:40 schreef knoblaucha6 het volgende:
En dát is nou precies hoe ik het bedoelde
Ja dat zijn de ouderdomskwaaltjesquote:Op zondag 3 november 2013 17:49 schreef knoblaucha6 het volgende:
Gisteren, nadat eindelijk die hoofdpijn weg was ineens knak in mijn nek, spier verrekt en flink ook, notabene tijdens een handdoek ophangen![]()
Ik ben net een "bejaaide", zeg bij alles au . Kan nek niet normaal naar links draaien
Man noemde me net al oud wijf
Morgen mijn chiro maar weer eens bellen, nek zit al weer te lang muurvast, ook zonder die "knak". Ik ben net zo'n poppetje, die wel armpjes en beentjes kan bewegen maar de rest niet![]()
quote:
Ze wennen gauw hoor , hier wilden ze eerst niet naar buiten en nu willen ze niet naar binnen , behalve als het slecht weer isquote:Op zondag 3 november 2013 12:20 schreef Yashaaaaa het volgende:
Net met Sophie de tuin in geweest. Ze vond het ontzettend spannend maar ook erg leuk. In het begin een beetje laag bij de grond maar op een gegeven moment gewoon normaal lopen met staart vol in de lucht en op het eind zo'n haakje met de staartEn toen er een duif over kwam vliegen vergat ze totaal waar ze was en wilde ze er vol achteraan gaan
Tot de buurman een geluid maakte en ze daar van schrok.
Dus dat wordt denk ik de truc, dat als ze achter een vogel aan wil en daardoor de tuin uit wil, een geluid maken om dr af te leiden. Sowieso heb ik nu ook al de grenzen aangegeven. Onder onze poort zit namelijk een opening waar ze met wat moeite doorheen kan. Dus als ze daar in de buurt kwam nee gezegd. En ook toen ze rechtop tegen schutting stond nee gezegd. En gelukkig luistert mevrouw dan (voor nu)
Ook een snoepje gegeven bij binnenkomst. Zo maar proberen te conditioneren. Want ze zal ook heus wel een keer langs ons heen glippen als we niet willen dat ze naar buiten gaat.
Was wel erg leuk om te zien hoe ze helemaal op ontdekkingsreis ging. Af en toe kwam ze een kroel halen en daarna durfde ze dan ook weer verder en meer
Whutquote:Op zondag 3 november 2013 15:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
maar had jij niet ooit een seksdroom over Baaf?
Ouderdomskwaaltjes zeg jij, jonge blom tegen moi? Ga je mond spoelenquote:Op zondag 3 november 2013 18:09 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja dat zijn de ouderdomskwaaltjesik ken ze .
Met mij gaat alles prima , een kwestie van kortsluiting in mijn nek denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |