M&M Storequote:Op zaterdag 2 november 2013 18:54 schreef Bamba het volgende:
Indaha, dat is schrikken zegHou jezelf maar goed in de gaten hoor!
We gaan met zo'n bus naar Londen, 49 euro per persoon. Vind ik niet duurHet is 14 jaar geleden dat ik in Londen ben geweest
Iemand tips over welke winkels ik MOET bezoeken? Ik heb al Lush (duhh) en Topshop op m'n lijstje staan
Die lijkt me ook wel leukquote:Op zaterdag 2 november 2013 19:52 schreef Rewimo het volgende:
[..]
M&M Store(Leicester Square)
Zie de foto's op FB
Bij Selfridges hadden ze al een hele kerstafdeling ingerichtquote:Op zaterdag 2 november 2013 21:15 schreef Bamba het volgende:
Die lijkt me ook wel leukMaar ik bedoelde meer kledingwinkels
Oh en weet iemand waar ik leuke ouderwetse kerstspulletjes in Londen kan halen?
gaaf! Ik ga het opschrijven, dank je wel!!quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:23 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Bij Selfridges hadden ze al een hele kerstafdeling ingericht
Kledingwinkels vind je vooral in en om Carnaby Street.
Naturalis ben ik al geweest, corpus is wel een goed ideequote:Op zondag 3 november 2013 10:24 schreef Adnap het volgende:
Dat museum daar : naturalis is erg mooi of corpus maar dan moet je je wel van te voren aanmelden
Wij doen dat met school wel, maar of het als particulier persé moet weet ik niet.quote:Op zondag 3 november 2013 11:01 schreef Oognip het volgende:
[..]
Naturalis ben ik al geweest, corpus is wel een goed ideeMoet je je daar voor aanmelden ja?
Koffiedrinken met Baafquote:Op zondag 3 november 2013 10:24 schreef Oognip het volgende:
Ik ga vrijdag naar de open dag van de Universiteit van Leiden en moet tussendoor 3 uur wachten. Wie heeft er een leuke tip wat ik in de tussentijd kan doen?![]()
In dat restaurant bedoel je?quote:Op zondag 3 november 2013 15:47 schreef Qwea het volgende:
Greys, Tombo, Ing, Elies
Ik kom net foto's tegen van vorig jaar oktoberDat we dat etentje hadden van Elies...
Die foto's![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |