En nu moeten wij hierop antwoorden dat het idd bijzonder is?quote:Op zaterdag 2 november 2013 14:41 schreef Toekito het volgende:
Waarom zien mensen "gewoon je werk doen" als iets bijzonders?....en waarom blijven mensen mij complimenten geven als ze weten hoe ik er over denk.
Enjoyquote:Het zal wel, k ga ff dat boek van Ricksen kopen. Tot later!
Deze post vergt iets meer uitleg.quote:Op zaterdag 2 november 2013 14:41 schreef Toekito het volgende:
Waarom zien mensen "gewoon je werk doen" als iets bijzonders?....en waarom blijven mensen mij complimenten geven als ze weten hoe ik er over denk.
Het zal wel, k ga ff dat boek van Ricksen kopen. Tot later!
Oh, ik was spuit 11quote:Op zaterdag 2 november 2013 14:43 schreef Greys het volgende:
[..]
En nu moeten wij hierop antwoorden dat het idd bijzonder is?
Of dat het idd niet bijzonder is? Of wat wil je horen?![]()
Gewoon zelf wat meer laten rusten is mijn advies, als je niet wilt dat anderen er steeds over beginnen. Niet lelijk bedoeld dit he, maar je hebt het er zelf ook best vaak over, dus anderen nemen dat wellicht over.
[..]
Enjoy
er is veel gebeurd op werk. Hoop reorganisatie. Dus een mindere sfeer. En gister vlak voor ik weg ging hoorde ik van 2 managers dat ik goed bezig was. Mijn 'mama' bracht de nuance dat ik minder 'Gyp van Zuid' moet willen zijn.quote:
quote:Op zaterdag 2 november 2013 15:07 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Je moet even zeggen dat hij echt heel bijzonder is.
Ja nee, want dat is dan ook weer niet goedquote:Op zaterdag 2 november 2013 15:07 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Altijd weer die Friezenquote:Op zaterdag 2 november 2013 15:07 schreef Oognip het volgende:
Wij staan al sinds 14 uur in de file op de A1. Drie bussen op elkaar geknald.
is wel heel lief maar zie het zelf niet zo.quote:Op zaterdag 2 november 2013 15:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja nee, want dat is dan ook weer niet goed
quote:Op zaterdag 2 november 2013 15:07 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Heeft uiteindelijk 5 kwartier geduurd, even lang als de duur van de oorspronkelijke reisquote:Op zaterdag 2 november 2013 15:29 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Altijd weer die Friezen
Hoop dat je snel wegkomt
Zelf klagen over vijf kwartier, maar wel lachen om mensen die tot zes uur daar moeten blijven? How kind.quote:Op zaterdag 2 november 2013 15:36 schreef Oognip het volgende:
[..]
Heeft uiteindelijk 5 kwartier geduurd, even lang als de duur van de oorspronkelijke reis
Maar er stonden ook wat mensen vast op het tankstation, die waren net op tijdstip van het ongeluk aan het tanken dus die kunnen tot 18 uur daar niet wegik moest lachen
Even voor de vorm: voor de inzittenden van de bussen is het natuurlijk nog erger
hoe ist PB?quote:Op zaterdag 2 november 2013 15:38 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
En dan nog janken ook. Krijg je een keer de aandacht waar je zo naar snakt..
Ik weet sinds vandaag wat ik aan moet doen bij een groot congres wat ik volgende week hebquote:
Nee, de weg was nog niet vrij dus vrees dat ze gewoon moeten wachten tot 18 uur.quote:Op zaterdag 2 november 2013 15:39 schreef Greys het volgende:
Nip, kut he, files. Ik haat ze echt vanuit mijn tenen.
Wat klote voor die mensen bij de benzinepompKunnen ze daar niets voor regelen dan dat ze er alsnog weg kunnen voor 18 uur?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |