SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3

er is alleen niks uit te halen vwb hoe t ging, dáár gaat t denk ik omquote:Op maandag 4 november 2013 17:01 schreef roos85 het volgende:
[..]
Het leek mij, gezien de post van vanochtend, wel logisch wat ik zou bedoelen

quote:Op maandag 4 november 2013 17:05 schreef tombolafan het volgende:
Zo nou ik ben er klaar meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

quote:Op maandag 4 november 2013 17:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
er is alleen niks uit te halen vwb hoe t ging, dáár gaat t denk ik om
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Fijn dat je je wat beter voelt, de medicatie is goed aan geslagen dusquote:Op maandag 4 november 2013 15:41 schreef Laysa het volgende:
C-c-c-c-combooooo breaker
*Whoop Whoop*
Vandaag de hele badkamer geschrobd en gepoetst. Was door de omstandigheden even geleden![]()
Toen de woonkamer/keuken gestoft, stof gezogen en gedweild.
En daarna naar de appie waar ik mn moeder tegen kwam de grote boodschappen gedaan.
En ik pas inmiddels in spijkerbroeken die 2 maten kleiner zijn dan de broeken die ik anderhalve maand geleden droeg.
Fijn om gewoon weer wat energie te hebben
En alles goed gegaan ?quote:

ah das minder idd... Maar wel voldoende hoop ik?quote:

Nou wilde ik juist zeggen dat er wat met me was en nu mag dat nietquote:Op maandag 4 november 2013 17:20 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik snapte ook nog wel dat het over de presentatie ging![]()
Maar dat soort posts vind ik minder irritant dan "Zucht, ik zit niet lekker in m'n vel" "Wat is er dan?" "Dat zeg ik liever niet"
Dat vind ik aandachtshoerposts![]()
Of een post altijd vertalen naar iets wat je zelf hebt meegemaakt, maar dan 10x erger![]()
Zoooo, ik heb gesproken

Oudjequote:Op maandag 4 november 2013 17:22 schreef Rewimo het volgende:
Roos, ben je wel geslaagd?
Pffffffffff eerste werkdag weer, viel niet mee. Ben bekaf

Ow, sorryquote:Op maandag 4 november 2013 17:20 schreef Ingetje79 het volgende:
Maar dat soort posts vind ik minder irritant dan "Zucht, ik zit niet lekker in m'n vel" "Wat is er dan?" "Dat zeg ik liever niet"
De téring zegquote:Dat vind ik aandachtshoerposts![]()

Je gaat het zeker niet zeggen, omdat je dat liever niet doetquote:Op maandag 4 november 2013 17:23 schreef indaha het volgende:
[..]
Nou wilde ik juist zeggen dat er wat met me was en nu mag dat nietzucht !!
![]()
En ook niemand die nu nog gaat vragen wat er is![]()

Nee , want het kon wel eens genant zijnquote:Op maandag 4 november 2013 17:25 schreef Queller het volgende:
[..]
Je gaat het zeker niet zeggen, omdat je dat liever niet doet

Ach arme jij, ik voel met je mee hoorquote:

Ow dearquote:Op maandag 4 november 2013 17:27 schreef indaha het volgende:
[..]
Nee , want het kon wel eens genant zijnen dat zet ik toch zeker niet op een forum
![]()
Maar je mag het toch wel zielig vinden hoor
Wat zij ^^ zegtquote:

Volgens mij ben ik dat bewust vergetenquote:Op maandag 4 november 2013 17:28 schreef Queller het volgende:
De ergste die ik hier recent las was 'Ik post hier niet meer, want ik stoor me aan bepaalde dingen'. Of zoiets. Ik weet niet eens meer van wie het was, maar ik dacht: de téring zeg![]()
![]()
![]()
Ik denk best vaak 'de téring' trouwens...

Dat is ook ergquote:Op maandag 4 november 2013 17:28 schreef Queller het volgende:
De ergste die ik hier recent las was 'Ik post hier niet meer, want ik stoor me aan bepaalde dingen'. Of zoiets. Ik weet niet eens meer van wie het was, maar ik dacht: de téring zeg![]()
![]()
![]()
Ik denk best vaak 'de téring' trouwens...

Nee, daar is weinig compassie meer mee. Wel jammer. Vroeger, toen wij jong waren, toen werd een gammel skelet nog op waarde geschat. Maar dat is niet meer. Heel jammer....quote:Op maandag 4 november 2013 17:29 schreef indaha het volgende:
[..]
Ach arme jij, ik voel met je mee hoor, een gammel skelet wordt hier niet meer gewaardeerd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |