abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_134799153
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2013 20:17 schreef Ener-G het volgende:
Mwoa, veel afhakers bij de nieuwe mensen, omdat het conditioneel er pittig is, of raken snel en vaak geblesseerd. Die zijn na een half jaartje gewoon weg. Bijna iedereen van de huidige 'vaste kern' is herintreder of is ingestroomd vanuit het kickboksen, muay thai of andere karate stijlen of vechtsporten. Sommigen kickboxen er nog steeds naast en vechten zelfs op gala's. Maar je bent welkom om een keer mee te zweten hoor ;)
Welke dagen zijn het? misschien dat ik bij de beginners mee kom, maar de gevorderde niet denk ik
“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”
pi_134799580
Ik denk dat je met je Silat achtergrond wel een eind komt hoor :)
Zelf ben ik ook bijna elke keer wel helemaal kapot :+

Maandag is meestal vechttraining/conditioneel, woensdag is meer techniek gericht. Beginnen om 19.30. Dat zijn de groepstrainingen, op de vrijdag is er afhankelijk van wie er zijn kickboxing of (hogere) kata trainingen.
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
pi_134799585
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2013 20:11 schreef ErwinDikkie het volgende:

[..]

als jullie naar de gunnery's gaan dan kom ik wel even buurten
Nah, kleine kans. Maar Odeon is best ok hoor, vaak net even relaxter qua hoeveelheid mensen ook. En lekker bier. :9
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_134799800
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2013 20:30 schreef Ener-G het volgende:
Ik denk dat je met je Silat achtergrond wel een eind komt hoor :)
Zelf ben ik ook bijna elke keer wel helemaal kapot :+

Maandag is meestal vechttraining/conditioneel, woensdag is meer techniek gericht. Beginnen om 19.30. Dat zijn de groepstrainingen, op de vrijdag is er afhankelijk van wie er zijn kickboxing of (hogere) kata trainingen.
Even nadenken nog. zijn er proeftrainingen?
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 december 2013 20:30 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Nah, kleine kans. Maar Odeon is best ok hoor, vaak net even relaxter qua hoeveelheid mensen ook. En lekker bier. :9
Hm je hoort het nog. hoe laat ga je?
“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”
pi_134799962
Wanneer we gaan. :P
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_134800025
Proeftraining is gewoon een keer of 2 meetrainen voor niks, en als je het wat vindt schrijf je je in, althans dat is hoe het tot nu toe gaat. Weet nog niet wat de precieze plannen worden verder het komend jaar met de nieuwe semi contact groep.
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
pi_134800529
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2013 20:38 schreef IJsdraakje het volgende:
Wanneer we gaan. :P
Ik denk dat ik maar thuis blijf. ben ook gaar.

quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2013 20:39 schreef Ener-G het volgende:
Proeftraining is gewoon een keer of 2 meetrainen voor niks, en als je het wat vindt schrijf je je in, althans dat is hoe het tot nu toe gaat. Weet nog niet wat de precieze plannen worden verder het komend jaar met de nieuwe semi contact groep.
Ik zal even informeren. is er een website?
pi_134800755
kyokushinalkmaar.nl en ja, hij is hoog nodig toe aan een update :+
pi_134800788
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2013 20:51 schreef ErwinDikkie het volgende:

[..]

Ik denk dat ik maar thuis blijf. ben ook gaar.

[..]

Ik zal even informeren. is er een website?
Dat moet jij weten. :P

Wij gaan wel, zodadelijk geloof ik.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_134801628
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2013 20:57 schreef Ener-G het volgende:
kyokushinalkmaar.nl en ja, hij is hoog nodig toe aan een update :+
Ik ga even kijken, of het wat is.

quote:
1s.gif Op zaterdag 28 december 2013 20:57 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Dat moet jij weten. :P

Wij gaan wel, zodadelijk geloof ik.
Veel plezier
pi_134815475
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 december 2013 19:43 schreef Mathijz het volgende:

[..]

De kraam bij de AH xl scoort een 6,5 :)
Is ook niet echt tof. Ik ga wel ff naar Hoorn dan, voor de 7.5
Ritje naar Rotterdam is me net weer ff te gek :P
  maandag 30 december 2013 @ 00:14:11 #87
391391 Basxt
~~WhatsApp Groepsbeheerder~~
pi_134859164
wat is alkmaar toch een vreselijk saaie stad als je de kroegen niet mee telt.
Zet eens een knappe discotheek neer :') Er loopt tegenwoordig zo veel tuig rond op straat. Staat zwart van de petjes en gucci tasjes.

Een beetje uitgaansgelegenheid is niet verkeerd..
SOMEWHERE THERE IS A TREE, TIRELESSLY PRODUCING OXYGEN SO THAT YOU CAN STAY ALIVE. FIND IT AND APOLOGIZE.
pi_134867264
Wil je dat petjes en gucci tasjesvolk dan in die disco hebben, zodat ze niet meer op straat komen? Of begrijp ik het verkeerd :P
pi_134869258
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 00:14 schreef Basxt het volgende:
wat is alkmaar toch een vreselijk saaie stad als je de kroegen niet mee telt.
Zet eens een knappe discotheek neer :') Er loopt tegenwoordig zo veel tuig rond op straat. Staat zwart van de petjes en gucci tasjes.

Een beetje uitgaansgelegenheid is niet verkeerd..
Wel eens in de victorie of 072 geweest?
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet.
pi_134873277
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 11:19 schreef Ener-G het volgende:
Wil je dat petjes en gucci tasjesvolk dan in die disco hebben, zodat ze niet meer op straat komen? Of begrijp ik het verkeerd :P
Juist geen disco neerzetten, dan verdwijnt dat volk vanzelf ineens heeeeel snel O+
pi_134873435
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 11:19 schreef Ener-G het volgende:
O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  maandag 30 december 2013 @ 14:10:16 #92
391391 Basxt
pi_134873486
quote:
1s.gif Op maandag 30 december 2013 12:25 schreef rubensanti het volgende:

[..]

Wel eens in de victorie of 072 geweest?
Ja. Maar zeg nou zelf. Dat is ook 3x niks.
SOMEWHERE THERE IS A TREE, TIRELESSLY PRODUCING OXYGEN SO THAT YOU CAN STAY ALIVE. FIND IT AND APOLOGIZE.
pi_134873610
Mensen, zo verwonderlijk. O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_134873667
Het is nog maar de vraag hoe lang 072 in zn huidige vorm door gaat trouwens, er hebben inmiddels behoorlijk wat mensen geklaagd over geluidsoverlast, bezopen mensen, en drugsdealers in de wijk, met name de dansfeestjes die soms tot na de officiele sluitingstijd doorgaan.
pi_134880112
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 14:13 schreef Ener-G het volgende:
Het is nog maar de vraag hoe lang 072 in zn huidige vorm door gaat trouwens, er hebben inmiddels behoorlijk wat mensen geklaagd over geluidsoverlast, bezopen mensen, en drugsdealers in de wijk, met name de dansfeestjes die soms tot na de officiele sluitingstijd doorgaan.
Ze hebben al geisoleerd ;)

Maar ff serieus, klagende mensen in die wijk? waar dan?

Vind 072 juist een van de betere locaties in Alkmaar, Outsider en Weerwolven feestjes!
pi_134880524
quote:
Het rommelt iig.

Verder ben ik het met je eens dat het een van de meer verfrissender initiatieven is in Alkmaar en omgeving. Zeker nu het bedrijf achter de voormalig eigenaar van Indian Summer er in gestapt is ga je er wat grotere namen zien, vooral mbt. concerten.

De rest van de uitgaansgelegenheden is inmiddels afgebroken of kopje onder gegaan (Parkhof, Waerdsetempel, Extase) Waagplein is al jaren ingekakt met 10 dezelfde kroegjes, en ik ben benieuwd hoeveel jaar we moeten gaan wachten totdat de Victorie eindelijk een fatsoenlijke locatie gekregen heeft.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 30 december 2013 @ 17:17:55 #97
147316 crew  DJMO
#trut
pi_134882278
:(

ik loop net het portiek bij mij thuis uit, samen met de jongste zoon van Papabear.. ik heb nog geen stap buiten het portiek gezet of er landde van één van de balkons boven ons een grondbloem op de grond. Nou vind ik het niet erg dat er dat soort vuurwerk wordt afgestoken, maar hey, flikker het verdomme niet een balkon af midden op de straat waar mensen kunnen lopen :|W
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_134896044
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 14:10 schreef Basxt het volgende:

[..]

Ja. Maar zeg nou zelf. Dat is ook 3x niks.
Het ligt eraan wat voor feesten het zijn, maar ik kan me er over het algemeen prima vermaken. Stukken beter dan op het Waagplein in ieder geval.
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet.
pi_134900733
De drugsdealers en dronken jongeren op de parkeerplaatsen die luid schreeuwend onder je raam langstrekken zijn vervelend en zouden ze wat aan moeten doen, maar de herrie valt mee.
The past is history, the future a mystery, today is a gift, that why it is the present
  maandag 30 december 2013 @ 23:43:48 #100
391391 Basxt
pi_134904927
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 21:29 schreef rubensanti het volgende:

[..]

Het ligt eraan wat voor feesten het zijn, maar ik kan me er over het algemeen prima vermaken. Stukken beter dan op het Waagplein in ieder geval.
ga maar eens naar kdanz. Wat een verschil!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')