abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_134663668
Dat kan al gauw hé :P Maar de jongens zullen hun ogen uitkijken morgen (of vanacht) ~:)
pi_134717066
fijne kerstdagen mede kaaskoppen
The past is history, the future a mystery, today is a gift, that why it is the present
pi_134779524
Dit was de uitslag van vorig jaar bij de oliebollenkraam van Moolenbroek-Sipkema op het Europaplein

http://www.ad.nl/ad/nl/12(...)liebollen_2012.dhtml

Ik ben benieuwd of ze dit jaar ook weer meedoen. Vanmiddag om 17:00 uur komt de uitslag van de test op de site van het AD te staan.

Heeft iemand anders nog een adresje in Alkmaar waar ze wèl goede oliebollen verkopen? :9

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 28-12-2013 11:55:09 ]
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 28 december 2013 @ 15:42:01 #64
147316 crew  DJMO
#trut
pi_134786893
* DJMO zwaait vanuit harreveld :W
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_134792434
Gaat er iemand de stad in vanavond?
“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”
pi_134793164
:N
is er wat leuks te doen dan?
pi_134793180
Misschien nog even naar de Odeon vanavond.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_134793452
Hier nog geen woeste plannen iig. Morgenochtend wel weer sporten.
pi_134795795
Nog geen plannen, maar ik denk dat ik thuis blijf vanavond.
“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”
pi_134796472
Ik ga ook nergens heen.. Uurtje op de motor gezeten en ff boodschappen gedaan, vermoeiend zat.

Sporten komt volgend jaar wel weer :P Waarschijnlijk met een extra avond op de donderdag/vrijdag voor de beginners en gewone stervelingen ;)
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 28 december 2013 @ 19:42:41 #71
147316 crew  DJMO
#trut
pi_134797588
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2013 17:35 schreef ErwinDikkie het volgende:
Gaat er iemand de stad in vanavond?
ik heb 8 uur in de trein gezeten .. ik vind het mooi geweest. heb net m'n avondeten op, duik zo de douche onder en dan de bank op. ik doe heulegaar niets meer vandaag!
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_134797627
quote:
2s.gif Op zaterdag 28 december 2013 11:54 schreef Papabear het volgende:
Dit was de uitslag van vorig jaar bij de oliebollenkraam van Moolenbroek-Sipkema op het Europaplein

[ afbeelding ]
http://www.ad.nl/ad/nl/12(...)liebollen_2012.dhtml

Ik ben benieuwd of ze dit jaar ook weer meedoen. Vanmiddag om 17:00 uur komt de uitslag van de test op de site van het AD te staan.

Heeft iemand anders nog een adresje in Alkmaar waar ze wèl goede oliebollen verkopen? :9
De kraam bij de AH xl scoort een 6,5 :)
pi_134797721
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2013 19:17 schreef Ener-G het volgende:
Ik ga ook nergens heen.. Uurtje op de motor gezeten en ff boodschappen gedaan, vermoeiend zat.

Sporten komt volgend jaar wel weer :P Waarschijnlijk met een extra avond op de donderdag/vrijdag voor de beginners en gewone stervelingen ;)
Ah, je voelt je te goed voor ons stervelingen? :9
pi_134798827
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2013 17:52 schreef IJsdraakje het volgende:
Misschien nog even naar de Odeon vanavond.
als jullie naar de gunnery's gaan dan kom ik wel even buurten
pi_134799046
Mwoa, veel afhakers bij de nieuwe mensen, omdat het conditioneel er pittig is, of raken snel en vaak geblesseerd. Die zijn na een half jaartje gewoon weg. Bijna iedereen van de huidige 'vaste kern' is herintreder of is ingestroomd vanuit het kickboksen, muay thai of andere karate stijlen of vechtsporten. Sommigen kickboxen er nog steeds naast en vechten zelfs op gala's. Maar je bent welkom om een keer mee te zweten hoor ;)
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
pi_134799153
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2013 20:17 schreef Ener-G het volgende:
Mwoa, veel afhakers bij de nieuwe mensen, omdat het conditioneel er pittig is, of raken snel en vaak geblesseerd. Die zijn na een half jaartje gewoon weg. Bijna iedereen van de huidige 'vaste kern' is herintreder of is ingestroomd vanuit het kickboksen, muay thai of andere karate stijlen of vechtsporten. Sommigen kickboxen er nog steeds naast en vechten zelfs op gala's. Maar je bent welkom om een keer mee te zweten hoor ;)
Welke dagen zijn het? misschien dat ik bij de beginners mee kom, maar de gevorderde niet denk ik
pi_134799580
Ik denk dat je met je Silat achtergrond wel een eind komt hoor :)
Zelf ben ik ook bijna elke keer wel helemaal kapot :+

Maandag is meestal vechttraining/conditioneel, woensdag is meer techniek gericht. Beginnen om 19.30. Dat zijn de groepstrainingen, op de vrijdag is er afhankelijk van wie er zijn kickboxing of (hogere) kata trainingen.
pi_134799585
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2013 20:11 schreef ErwinDikkie het volgende:

[..]

als jullie naar de gunnery's gaan dan kom ik wel even buurten
Nah, kleine kans. Maar Odeon is best ok hoor, vaak net even relaxter qua hoeveelheid mensen ook. En lekker bier. :9
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_134799800
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2013 20:30 schreef Ener-G het volgende:
Ik denk dat je met je Silat achtergrond wel een eind komt hoor :)
Zelf ben ik ook bijna elke keer wel helemaal kapot :+

Maandag is meestal vechttraining/conditioneel, woensdag is meer techniek gericht. Beginnen om 19.30. Dat zijn de groepstrainingen, op de vrijdag is er afhankelijk van wie er zijn kickboxing of (hogere) kata trainingen.
Even nadenken nog. zijn er proeftrainingen?
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 december 2013 20:30 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Nah, kleine kans. Maar Odeon is best ok hoor, vaak net even relaxter qua hoeveelheid mensen ook. En lekker bier. :9
Hm je hoort het nog. hoe laat ga je?
pi_134799962
Wanneer we gaan. :P
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_134800025
Proeftraining is gewoon een keer of 2 meetrainen voor niks, en als je het wat vindt schrijf je je in, althans dat is hoe het tot nu toe gaat. Weet nog niet wat de precieze plannen worden verder het komend jaar met de nieuwe semi contact groep.
pi_134800529
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2013 20:38 schreef IJsdraakje het volgende:
Wanneer we gaan. :P
Ik denk dat ik maar thuis blijf. ben ook gaar.

quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2013 20:39 schreef Ener-G het volgende:
Proeftraining is gewoon een keer of 2 meetrainen voor niks, en als je het wat vindt schrijf je je in, althans dat is hoe het tot nu toe gaat. Weet nog niet wat de precieze plannen worden verder het komend jaar met de nieuwe semi contact groep.
Ik zal even informeren. is er een website?
pi_134800755
kyokushinalkmaar.nl en ja, hij is hoog nodig toe aan een update :+
pi_134800788
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2013 20:51 schreef ErwinDikkie het volgende:

[..]

Ik denk dat ik maar thuis blijf. ben ook gaar.

[..]

Ik zal even informeren. is er een website?
Dat moet jij weten. :P

Wij gaan wel, zodadelijk geloof ik.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_134801628
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2013 20:57 schreef Ener-G het volgende:
kyokushinalkmaar.nl en ja, hij is hoog nodig toe aan een update :+
Ik ga even kijken, of het wat is.

quote:
1s.gif Op zaterdag 28 december 2013 20:57 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Dat moet jij weten. :P

Wij gaan wel, zodadelijk geloof ik.
Veel plezier
pi_134815475
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 december 2013 19:43 schreef Mathijz het volgende:

[..]

De kraam bij de AH xl scoort een 6,5 :)
Is ook niet echt tof. Ik ga wel ff naar Hoorn dan, voor de 7.5
Ritje naar Rotterdam is me net weer ff te gek :P
  maandag 30 december 2013 @ 00:14:11 #87
391391 Basxt
~~WhatsApp Groepsbeheerder~~
pi_134859164
wat is alkmaar toch een vreselijk saaie stad als je de kroegen niet mee telt.
Zet eens een knappe discotheek neer :') Er loopt tegenwoordig zo veel tuig rond op straat. Staat zwart van de petjes en gucci tasjes.

Een beetje uitgaansgelegenheid is niet verkeerd..
SOMEWHERE THERE IS A TREE, TIRELESSLY PRODUCING OXYGEN SO THAT YOU CAN STAY ALIVE. FIND IT AND APOLOGIZE.
pi_134867264
Wil je dat petjes en gucci tasjesvolk dan in die disco hebben, zodat ze niet meer op straat komen? Of begrijp ik het verkeerd :P
pi_134869258
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 00:14 schreef Basxt het volgende:
wat is alkmaar toch een vreselijk saaie stad als je de kroegen niet mee telt.
Zet eens een knappe discotheek neer :') Er loopt tegenwoordig zo veel tuig rond op straat. Staat zwart van de petjes en gucci tasjes.

Een beetje uitgaansgelegenheid is niet verkeerd..
Wel eens in de victorie of 072 geweest?
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet.
pi_134873277
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 11:19 schreef Ener-G het volgende:
Wil je dat petjes en gucci tasjesvolk dan in die disco hebben, zodat ze niet meer op straat komen? Of begrijp ik het verkeerd :P
Juist geen disco neerzetten, dan verdwijnt dat volk vanzelf ineens heeeeel snel O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')