er hangt een bordje buiten met verboden foto's te makenquote:
quote:Op woensdag 19 februari 2014 21:40 schreef DJMO het volgende:
[..]
er hangt een bordje buiten met verboden foto's te maken
seriously. maak er morgen wel een foto vanquote:
Hoezo?quote:
Mij sowieso, ik sta achter de bar als het goed is.quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:12 schreef douche-eendje het volgende:
Erwin, zie ik je morgenavond in victorie?
Naalden in m'n oog.quote:
Yep, ik ben er rond half 10. Eerst sporten. Mini meet morgen.quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:12 schreef douche-eendje het volgende:
Erwin, zie ik je morgenavond in victorie?
Bier en....quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mij sowieso, ik sta achter de bar als het goed is.
Spierpijn vrees ik.quote:
Er zijn aan de kassa vast nog kaarten te krijgen.quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:19 schreef douche-eendje het volgende:
Gezellig. Moet alleen nog even zo'n papieren ding regelen zodat ik ook naar binnen mag
Ik heb net al gesport![]()
Zo'n storm loopt het vast niet. Regel morgen wel ff wat aan kaartje als ik op werk zitquote:Op donderdag 6 maart 2014 21:24 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
Er zijn aan de kassa vast nog kaarten te krijgen.
Voordeel van vrijwilliger, gratis entree.
Hoe ging het sporten?
Ga je vanmiddag naar de boterstraat? Anneke speelt 3 uur bij popeye een paar nummersquote:Op donderdag 6 maart 2014 21:39 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Zo'n storm loopt het vast niet. Regel morgen wel ff wat aan kaartje als ik op werk zit![]()
HeerlijkBootcamp is echt zo chill. Hardlopen gaat echt met de week beter maar ook alle krachtoefening die erbij komt kan ik zo goed gebruiken.
Nope. Werk tot 5.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 13:17 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
Ga je vanmiddag naar de boterstraat? Anneke speelt 3 uur bij popeye een paar nummers
Ik kan ook niet. Vanavond maar.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |