Wat is het verschil precies met Adsense dan?quote:Op woensdag 4 december 2013 12:53 schreef WebBeestje het volgende:
Jammer want op zich is het wel een mooie/leuke manier om advertenties aan bezoekers te tonen.
En straks durven bezoekers nergens meer op te klikken want krijgen ze weer al die advertentiemeuk, onbedoeld?quote:Op woensdag 4 december 2013 19:57 schreef WebBeestje het volgende:
Infolinks plaatst tekstlinkjes automatisch in stukken tekst, dan wel gericht op keywords die in de tekst staan. Kortom van bepaalde woorden maakt Infolinks advertentielinkjes.
Sites zien er ook altijd spammerig uit.quote:Op donderdag 5 december 2013 12:09 schreef YoshiBignose het volgende:
Oh dat vind ik zo irritant, zal dat nooit installeren op m'n sites, uit principe.
Het verschil is wel duidelijk zichtbaar, het heeft bij mij ook geen verschil gemaakt op de ctr voor affiliate links.quote:Op donderdag 5 december 2013 11:08 schreef macondo het volgende:
[..]
En straks durven bezoekers nergens meer op te klikken want krijgen ze weer al die advertentiemeuk, onbedoeld?
Blijf het wel knap vinden, PR3... er wordt vanaf tientallen fora naar mijn site verwezen, maar die zullen allemaal no-follow zijn? Verder wordt mijn pagina massaal gedeeld op FB.quote:Op vrijdag 6 december 2013 13:50 schreef Mike144 het volgende:
Geheel onverwacht, maar ik las net dat Google zojuist een pagerank update heeft uitgevoerd. Zo maar is kijken hoe dat uitpakt voor mn websites.
Hoe heeft het uitgepakt voor jullie?
Edit:
Website 1: PR3 naar PR3
Website 2: PR3 naar PR3
Website 3: PR0 naar PR3
Website 4: PR0 naar PR3
Website 5: PR0 naar PR3
Website 6: PR0 naar PR0
De laatste website heeft deze week pas zijn meeste links gekregen dus denk dat die daarom nog op PR0 is gebleven.
Ik probeer ook een logica te ontdekken, snap er nu in ieder geval nog geen kut van. Ik hoor bericht dat Google meer op content heeft gelet, maar een site met 1 backlink en 1000 woorden content een PR 4 geven..?quote:Op vrijdag 6 december 2013 16:34 schreef JDx het volgende:
PR6, wtf? Ik werk al 4 jaar aan 1 site en post elke dag en heb PR2.
Ik vind het maar een vreemde update, maar ik heb niet veel te klagen. Maar met +- 10 websites gezakt in de pagerank met maximaal 2 punten, toch wel een beetje eer voor al het werk dusquote:Op vrijdag 6 december 2013 17:23 schreef Stokkie_ het volgende:
http://searchenginewatch.(...)n-Time-for-Christmas
Verklaart alleen niet de PR4 van BlesterZelf 1 van N/A naar 2 waar ik wel meer had verwacht, de rest weinig beweging.
Die affiliate snap ik niet..quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:16 schreef YoshiBignose het volgende:
Kende zo'n website die kreeg 2 links ofzo van overheidssites en daarmee een PR7 tja... is inderdaad bullshit dan, je moet ook nooit alleen naar PR kijken.
Een adsense website heeft gewoon reclameblokken, je ontvangt geld per klik. Een affiliate website heeft ook reclameblokken of bijv. tekstlinks naar sites met producten/diensten en bij afname krijg jij een vergoeding.
Als ik een affilatiebanner heb van Mercedes, en jij koopt via het klikken op die banner een dikke AMG, dan krijg ik een sleutelhanger,quote:
Maar hoe weten ze dan dat het product gekocht is door die klik?quote:Op vrijdag 6 december 2013 21:14 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Als ik een affilatiebanner heb van Mercedes, en jij koopt via het klikken op die banner een dikke AMG, dan krijg ik een sleutelhanger,
Tradetracker, daisycon, zanox etcquote:Op vrijdag 6 december 2013 21:33 schreef BroodjeKebab het volgende:
[..]
Maar hoe weten ze dan dat het product gekocht is door die klik?
En wat voor sites kun je maken voor affilatie? Want je moet met bedrijven toch contact opnemen om te kunnen afspreken voor affilaties?
Als je geluk hebt krijg je er wel tweequote:Op vrijdag 6 december 2013 21:14 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Als ik een affilatiebanner heb van Mercedes, en jij koopt via het klikken op die banner een dikke AMG, dan krijg ik een sleutelhanger,
Autoverzekering affiliate? Autobanden? Ga zo maar even door.quote:Op vrijdag 6 december 2013 22:06 schreef BroodjeKebab het volgende:
[..]
Dank! Ik zit te denken aan een site over auto's.. iemand ideeën?
Moet het nog specifiker dan?quote:Op vrijdag 6 december 2013 22:29 schreef Blester het volgende:
[..]
Autoverzekering affiliate? Autobanden? Ga zo maar even door.
Bekijk eens de volgende website: http://www.alljordans.nl/jordansbestellen/quote:Op vrijdag 6 december 2013 22:34 schreef BroodjeKebab het volgende:
[..]
Moet het nog specifiker dan?
Ik snap die affiliate nog steeds niet eerlijk gezegd? Wat moet ik erbij voorstellen? Een homepage waar ik dus zet : "koop 1 van deze producten?" ( even ter illusie)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |