quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
SPOILER: kinderjunksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik richt gewoon beter.quote:
Ja man. Alleen pubers hebben zin in seks. Volgens mij ben jij dan de grootste puber in dit topic.quote:
quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:22 schreef Unscrewed het volgende:
En ik zou niet eens met Vas neuken als ze erop staat om verschillende redenen.
Ik denk dat je daarna ook wel even in het ziekenhuis ligt.quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:22 schreef Unscrewed het volgende:
Poule maken?quote:Ik deed die voorspelling ook al maar dit keer is echt anders zei die, vorige keer was hij in de war enz
wie had de rookpoule vorige keer eigelijk gewonnen?quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:23 schreef Sardu het volgende:
[..]
Poule maken?![]()
Aan de post van een paar dagen terug te zien is ie nog steeds in de war. Wel mooi om te zien dat ie nog steeds zijn best doen.
Help jezelf.quote:
Opslobberen is misschien niet de term die ik zou gebruiken. Maar he, d'r kleeft wat aan je hand en je neemt uit nieuwsgierigheid even een likje.quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik richt gewoon beter.![]()
Nee ik weet niet. tis ook niet dat ik vies ben van mezelf, maar nooit echt gedacht, hey, zal ik dat eens lekker opslobberen.
Ja, dit is FOK!quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:22 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Volgende post: Vas kom je neuken?
Hm, nee. nooit. Mis ik iets?quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:24 schreef BaasBanaan het volgende:
Opslobberen is misschien niet de term die ik zou gebruiken. Maar he, d'r kleeft wat aan je hand en je neemt uit nieuwsgierigheid even een likje.
Of je hebt net je tissues al opgemaakt en je oude sok is al verstijfd.
Haha nee maar die opmerkingen die je maakt zijn best wel puberaalquote:Op vrijdag 1 november 2013 17:22 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ja man. Alleen pubers hebben zin in seks. Volgens mij ben jij dan de grootste puber in dit topic.
Seks is gewoon de core van de mens.
Gvdquote:Op vrijdag 1 november 2013 17:24 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ja, dit is FOK!
Zolang er geen mentale connectie is, hoef ik ook niet met je te batsen.
Mwah, niet echt, het smaakt een beetje flauwtjes.quote:
Ja ik ga voor 2 wekenquote:Op vrijdag 1 november 2013 17:23 schreef Sardu het volgende:
[..]
Poule maken?![]()
Aan de post van een paar dagen terug te zien is ie nog steeds in de war. Wel mooi om te zien dat ie nog steeds zijn best doen.
Goh, hoe zou dat komen? Ik ben een puber.quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha nee maar die opmerkingen die je maakt zijn best wel puberaal
hm, volgende keer doseer ik wel wat over een kapsalon heen ofzo.quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:25 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Mwah, niet echt, het smaakt een beetje flauwtjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |