No problemquote:
Ik ben er al achter, ik ga sneller dan ik gewend ben. En da's redelijk funest voor de afstand.quote:Op vrijdag 1 november 2013 15:05 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
No problem
Ik gebruik wel grotere haak (10) omdat ik em wou laten passen bij mijn armbreisjaal en wat 'grover' toffer vond
Dus je moet zelf even kijken welke maat je het leukst vindt
@Ijs: Hmm raar idd? Ook echt moe-moe? Of eerder last van zware benen moe?
Da moette ok nie doen niequote:Op vrijdag 1 november 2013 15:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben er al achter, ik ga sneller dan ik gewend ben. En da's redelijk funest voor de afstand.Nu bedenken hoe ik dat wat beter onder controle kan krijgen.
(Gelukkig over een week of twee mijn horloge binnen, aanbiedingen.
)
Hont elke dag verkledenquote:Op vrijdag 1 november 2013 15:31 schreef Debsterr het volgende:
MOST AWESOME BLOG EVER
[ afbeelding ]
http://www.mammabiscuit.com/2013/10/31/god-save-the-queen/
Geen idee; maar ik zie wel veel foto's met truitjes en pakjes en en en enquote:
Halloween outfitsquote:Op vrijdag 1 november 2013 15:40 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Geen idee; maar ik zie wel veel foto's met truitjes en pakjes en en en en
Sukkeltje.quote:Op vrijdag 1 november 2013 15:33 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Da moette ok nie doen nie![]()
![]()
![]()
Laatste rondje was ik 1 seconde langzamer dan mijn record. FuuuuuMaar ik moet er eik niet naar kijken en gewoon lopen... Overigens wou ik een korter rondje lopen en heb ik - per ongeluk - mijn ronde net lánger gemaakt
Gevolg: knieaidsssss
Vandaag gelukkig wel over; dus dan kan ik zondag alsnog lopen; maar dan écht een korter rondje
Absoluut niet verwonderlijk. Ik vind het er gewoon niet uitzien.quote:Op vrijdag 1 november 2013 15:40 schreef Stormqueen het volgende:
Als je een verklede hont al verwonderlijk vindt, zoek dan eens op sugar bush squirrel. Gr gr
Het werkt idd wel een stuk beter qua monitoringquote:Op vrijdag 1 november 2013 15:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Sukkeltje.
En ik weets, ik was al bewust mijn tempo aan het negeren (geen updates van endomondo over tijd en afstand enzo) maar moeilijk!! Dus ik hoop dat het met horloge (met gepiep wanneer ik te snel ga) wat beter gaat gaan.
Ja, logisch.quote:Op vrijdag 1 november 2013 15:50 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Het werkt idd wel een stuk beter qua monitoringDie dingen zijn wel erg vet; maar heb mezelf voorgenomen eerst een jaar lang vol te houden en dán pas naar zo'n gadgets te gaan kijken
Ja groot gelijk johquote:Op vrijdag 1 november 2013 15:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, logisch.Ik mocht eigenlijk nog niet van mezelf, maar goeien aanbieding + nog wat van m'n pa krijgen voor wat klusjes = GIEV.
En het scheelt dat het mijn "main" sportding is natuurlijk.
Ennnn plons. Wel een goeien timing vandaag.
Heb ik de voorgeschiedenis van je nieuwe UI gemist?quote:Op vrijdag 1 november 2013 16:49 schreef IJsdraakje het volgende:
Crap, nu kloppen m'n sig en ondertitel voor geen meter natuurlijk.
Asociaal geen schreeuwen "IK WEET DAT JULLIE THUIS ZIJN! DOE OPEN!!"quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
De mensen zijn thuis maar doen de deur niet open, wtf
Samenzwering tegen mij omdat ik zo vaak pakketjes bestel boehoe
Mja ik weet eigenlijk niet wat ik moet doen nuquote:Op vrijdag 1 november 2013 17:30 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Asociaal geen schreeuwen "IK WEET DAT JULLIE THUIS ZIJN! DOE OPEN!!"
nee?
Ja en dan doen ze rond 8u zeker niet open 'want dan is het donker'quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:32 schreef Puckzzz het volgende:
Naja het is etenstijd, misschien doen ze daarom even niet open? Sommige mensen zijn nog zo ouderwets.
Zeldaquote:Op vrijdag 1 november 2013 16:49 schreef IJsdraakje het volgende:
Crap, nu kloppen m'n sig en ondertitel voor geen meter natuurlijk.
Church kwam voorbij op m'n newsfeed.quote:
DAN KOOK JE IETS ANDERS, KUT!quote:en wat doe je als je super allergisch bent voor quinoa… daar ben ik laatst achter gekomen, stond helemaal onder de bultjes en jeuk van kop tot teen!!!
Ik vind dat zo raar, ik zie mensen vanzelf wel verschijnen.. Boeiend dat het dan langer hier ligt?quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Mja ik weet eigenlijk niet wat ik moet doen nuVooral als ik het verhaal van die pakketman moet geloven dat niemand meer pakketjes voor mij wil aannemen 'omdat we zo vaak niet thuis zijn'
Over die reactie verwonderde ik me ook al jaquote:Op vrijdag 1 november 2013 18:48 schreef Stormqueen het volgende:
kookblog met een quinoa recept. Eerste comment:
[..]
DAN KOOK JE IETS ANDERS, KUT!
Ja idd, neem het dan niet aan als je er toch nooit bent...quote:Op vrijdag 1 november 2013 18:50 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik vind dat zo raar, ik zie mensen vanzelf wel verschijnen.. Boeiend dat het dan langer hier ligt?
Andersom is trouwens vervelender: mensen die er bijna nooit zijn en jouw pakketje aannemen.
Oftewel, hij houdt van jequote:Op vrijdag 1 november 2013 19:24 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Hehe, dan vraag je aan je vent: en wat vind je van m'n haar?? (Ik had de uitgroei bij laten werken)
'....'
Je ziet het niet?
'Nee, eigenlijk niet. Maar ik zie dat grijze ook nooit waar je het altijd over hebt. Maar als jij er blij mee bent is het prima toch'
Mannen
ermahgerd die maakt het wel spannendquote:Op vrijdag 1 november 2013 19:27 schreef PriemGirl het volgende:
Dat je de buurvrouw tegenkomt in de supermarkt, ze zegt dat het niet zo goed gaat met haar en of ze vanavond even langs mag komen..... Euuuhhhhhhover paar minuten komt ze langs... Ben benieuwd..
ermahgerd wij verwachten een verslag van 3 a4 voor 22.00quote:Op vrijdag 1 november 2013 19:27 schreef PriemGirl het volgende:
Dat je de buurvrouw tegenkomt in de supermarkt, ze zegt dat het niet zo goed gaat met haar en of ze vanavond even langs mag komen..... Euuuhhhhhhover paar minuten komt ze langs... Ben benieuwd..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |