100k posts.quote:Op vrijdag 1 november 2013 15:20 schreef Stuart het volgende:
Ik zal het wel nooit begrijpen waarom mensen maar continu kloon accounts blijven aanmaken
quote:Op vrijdag 1 november 2013 15:21 schreef DonnieDarkno het volgende:
Nee grapje, dat is echt voor homo's
Dat was jaren geleden misschien nog 'grappig'. Tegenwoordig stelt 100k geen reet meer voor en haal je dat na 1 jaar postenquote:
Maandag 2 jaar op FOK! en heb 30k...quote:Op vrijdag 1 november 2013 15:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat was jaren geleden misschien nog 'grappig'. Tegenwoordig stelt 100k geen reet meer voor en haal je dat na 1 jaar posten
Als je als xcachet ofzo post wel...quote:Op vrijdag 1 november 2013 15:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat was jaren geleden misschien nog 'grappig'. Tegenwoordig stelt 100k geen reet meer voor en haal je dat na 1 jaar posten
Ik heb dit jaar al iets van 90kquote:Op vrijdag 1 november 2013 15:22 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Maandag 2 jaar op FOK! en heb 30k...
IK ZEG TOCH HOIquote:Op vrijdag 1 november 2013 15:24 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ga je nog posten ofwa [ afbeelding ]?
wat heb je gezegd? ze zegt dat ik waarschijnlijk niet beter ben enzo.quote:Op vrijdag 1 november 2013 15:20 schreef Toto69 het volgende:
[..]
OF je verovert haar gewoon keihard, ipv op te gevenheb net nog een goed woordje voor je gedaan dus ik zou eens niet je kop laten hangen
Als ze dat létterlijk zegt is het wel een gore bitchquote:Op vrijdag 1 november 2013 15:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
wat heb je gezegd? ze zegt dat ik waarschijnlijk niet beter ben enzo.
Plas --> kont.quote:Op vrijdag 1 november 2013 15:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Kan je beter voor K gaan dan hoor, als het zo moetquote:Op vrijdag 1 november 2013 15:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ze zegt nu van niet en dat misschien de ene beter bij iemand past dan de ander.quote:Op vrijdag 1 november 2013 15:25 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Als ze dat létterlijk zegt is het wel een gore bitch"beter"
!
Nah denk het nietquote:Op vrijdag 1 november 2013 15:25 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Kan je beter voor K gaan dan hoor, als het zo moet
quote:Op vrijdag 1 november 2013 15:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ze zegt nu van niet en dat misschien de ene beter bij iemand past dan de ander.
Ik snap er niks meer van
Maar deze is fucking leukquote:Op vrijdag 1 november 2013 15:27 schreef Toto69 het volgende:
[..]als ze raar gaat doen: blokkeren en verwijderen, move on.
Je hebt K. nog en anders stuur ik je zo weer een dozijn chicks, no problem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |