hilarisch vond ik deze uitzendingquote:Op woensdag 8 januari 2014 22:24 schreef Haaibaaike het volgende:
Baby is geboren van Amber en Marcus ! Liam is woedend dat ie door haar en haar moeder is bedrogen. Qua vaderschap. Hij heeft altijd van Hope gehouden en niet van Amber.
Wil je het weten?quote:Op woensdag 8 januari 2014 23:47 schreef kissaa het volgende:
Op deze uitzending heb ik maanden gewacht. Ben benieuwd hoe het nu verder gaat met Liam en Hope. Leuke man, Liam
Inderdaad. Bill was echt geweldig. Subtiel, zoals hij tegen Marcus' vader zei dat hij opa was geworden.quote:Op donderdag 9 januari 2014 06:44 schreef Marrije het volgende:
[..]
hilarisch vond ik deze uitzending
Achterlijke trut zei Bill tegen Tawny de moeder van Amber en terecht. Nee, Liam had niks door dat er een bruin babytje was.quote:Op donderdag 9 januari 2014 09:46 schreef vencodark het volgende:
Inderdaad. Bill was echt geweldig. Subtiel, zoals hij tegen Marcus' vader zei dat hij opa was geworden.![]()
En dat Liam niet doorhad dat de baby hartstikke bruin was! De sukkel.
Ik vond het echt een leuke en sterke aflevering.
quote:Op donderdag 9 januari 2014 16:00 schreef kissaa het volgende:
[..]
Jawel, maar verklap het toch maar niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zat net te kijken en vind het kind helemaal niet bruin... Heel licht zelfs. Geen donkere wenkbrauwen etc. Mmm....quote:Op donderdag 9 januari 2014 12:05 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Achterlijke trut zei Bill tegen Tawny de moeder van Amber en terecht. Nee, Liam had niks door dat er een bruin babytje was.
Haar huidje is toch donkerde als van een andere baby dat blank is!quote:Op vrijdag 10 januari 2014 12:13 schreef Draakster het volgende:
Ik zat net te kijken en vind het kind helemaal niet bruin... Heel licht zelfs. Geen donkere wenkbrauwen etc. Mmm....
Een echt blanke baby is vaak zelfs wat rozig. Deze baby van Amber is in 1 oogopslag bruin.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:37 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Haar huidje is toch donkerde als van een andere baby dat blank is!
Lol, ik heb er denk te weinig verstand van haha. Was net zo blue als Liam! :-)quote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:46 schreef vencodark het volgende:
[..]
Een echt blanke baby is vaak zelfs wat rozig. Deze baby van Amber is in 1 oogopslag bruin.
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:08 schreef Draakster het volgende:
[..]
Lol, ik heb er denk te weinig verstand van haha. Was net zo "dom" als Liam! :-)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tja, en nu weet je meteen dat ik ( vanaf het begin al ) volger ben van The Boldquote:
Ik quote hem even voor de zekerheid.quote:Op zondag 26 januari 2014 12:18 schreef laffer het volgende:
[..]
Tja, en nu weet je meteen dat ik ( vanaf het begin al ) volger ben van The Bold
Dayzee is een vriendin van Thomas en ze heeft gelijk..Thomas heeft gelogen tegen Ridge,Taylor en Brooke.quote:Op zondag 26 januari 2014 12:13 schreef laffer het volgende:
Wat is die Daisy trouwens een bemoeial zeg
Ik was er al bang voorquote:Op zondag 26 januari 2014 12:20 schreef static het volgende:
[..]
Ik quote hem even voor de zekerheid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |