In Marvels Fase 3 komen ook weer een hoop nieuw, dus is iron man niet meer echt nodigquote:Op dinsdag 5 november 2013 09:56 schreef Godtje het volgende:
[..]
Gelukkig heft R Downey er ook geen zin meer in. Hopelijk weet hij voet bij stuk te houden
Hij was de tofste en ze willen na avengers 3 wil door maar R Downey nu niet.quote:Op dinsdag 5 november 2013 12:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
In Marvels Fase 3 komen ook weer een hoop nieuw, dus is iron man niet meer echt nodig
Dr Strangee, Black Panter bijvoorbeeld.
waarom heb je het zo koud gemaakt danquote:
quote:Op dinsdag 5 november 2013 11:36 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Oh volgens mij doen ze dat ook nog heel accuraat (en toch spannend) in Gravity.
Ja, de vraag is of ze fase 3 en 4 wel gana halen of dat het publiek dan inmiddels superhelden-moeheid heeft.quote:Op dinsdag 5 november 2013 12:37 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hij was de tofste en ze willen na avengers 3 wil door maar R Downey nu niet.
In het tempo dat ze het uitbrengen is het verzadigen van de markt toch al een groot risico
Precies, dus is het nog niet koud. Jij hebt het misschien koud, maar daar moet je dan zelf maar wat aan doen. Het is iets onder de 10 graden. Dat valt nog reuze mee.quote:
Als je The Last Stand niet meerekent. En Wolverine Originsquote:
maar ik ben bevrorenquote:Op dinsdag 5 november 2013 12:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Precies, dus is het nog niet koud. Jij hebt het misschien koud, maar daar moet je dan zelf maar wat aan doen. Het is iets onder de 10 graden. Dat valt nog reuze mee.
De laatste wolverine was ook al niet zo best toch? Die moet ik nog zien. Wolverine goes Japanquote:Op dinsdag 5 november 2013 12:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, de vraag is of ze fase 3 en 4 wel gana halen of dat het publiek dan inmiddels superhelden-moeheid heeft.
Wel erg benieuwd naar X-Men: Days of future past
Of ze is frigide!quote:Op dinsdag 5 november 2013 12:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dan ben je of niet in Nederland, of je staat in een vriezer.
O, die vond ik best aardigquote:Op dinsdag 5 november 2013 12:42 schreef Godtje het volgende:
[..]
De laatste wolverine was ook al niet zo best toch? Die moet ik nog zien. Wolverine goes Japan
Geen harige billen met sappige tarrels om te rimmen?quote:Op dinsdag 5 november 2013 12:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O, die vond ik best aardigEN ik ben geen wolverine fan
VEEL beter dan origins sowieso.
Zal hem eens checkenquote:Op dinsdag 5 november 2013 12:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O, die vond ik best aardigEN ik ben geen wolverine fan
VEEL beter dan origins sowieso.
Totaal niet mee eens, als X-Men fan zijnde.quote:Op dinsdag 5 november 2013 13:00 schreef KomtTijd... het volgende:
X-men films zijn tof inderdaad. Allemaal.
Ik ben dan ook geen X-men fan. Hoef ik me ook niet steeds te frustreren om de slechte overeenkomst met de strips.quote:Op dinsdag 5 november 2013 13:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Totaal niet mee eens, als X-Men fan zijnde.
De derde (last stand) was een rommeltje, en X-Men Wolverine Origins wil marvel zelfs het liefst vergeten. Vandaar dat de nieuwe Wolverine film er ook niet op aansluit en doet alsof ie niet gemaakt is
First Class vond ik weer wel leuk. En Days of Future past brengt First Class en de oudere X-Men films weer samen.
Kan je ze gewoon nummers geven! Ik weet toch gvd niet al die wolverine namen!quote:Op dinsdag 5 november 2013 13:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Totaal niet mee eens, als X-Men fan zijnde.
De derde (last stand) was een rommeltje, en X-Men Wolverine Origins wil marvel zelfs het liefst vergeten. Vandaar dat de nieuwe Wolverine film er ook niet op aansluit en doet alsof ie niet gemaakt is
First Class vond ik weer wel leuk. En Days of Future past brengt First Class en de oudere X-Men films weer samen.
Doe ik ook niet, maar de films op zich waren al bagger LOS van de stripsquote:Op dinsdag 5 november 2013 13:41 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik ben dan ook geen X-men fan. Hoef ik me ook niet steeds te frustreren om de slechte overeenkomst met de strips.
Origins is Wolverine 1 zegmaar, en Japan noemen we dan maar 2.quote:Op dinsdag 5 november 2013 13:42 schreef Godtje het volgende:
[..]
Kan je ze gewoon nummers geven! Ik weet toch gvd niet al die wolverine namen!
Is origins die van voor Japan?
Oh die vond ik leukquote:Op dinsdag 5 november 2013 13:45 schreef Ang3l het volgende:
En van 1 doet marvel nu gewoon alsof die niet gemaakt is. Die erkennen ook de bagger.
Ik vond hem echt verschrikkelijk. Is ook de enige marvel film die ik niet op dvd heb.quote:
Ik heb Thor2 en Ironman3 nog niet gezien. Te druk.quote:Op dinsdag 5 november 2013 13:48 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb alleen the Avengers op DVD, maar das omdat ik die gratis meekreeg bij de laatste FOK! film.
Als ik de juiste voor me heb that is. Wat is de openingsscene?quote:Op dinsdag 5 november 2013 13:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vond hem echt verschrikkelijk. Is ook de enige marvel film die ik niet op dvd heb.
Gaat niet komen.quote:Op dinsdag 5 november 2013 13:51 schreef stbabylon het volgende:
Duurt wel heel erg lang voor de X-men / Avengers cross-over film er eindelijk eens is.
Stomquote:Op dinsdag 5 november 2013 13:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gaat niet komen.
X-Men = Fox
Avengers = Marvel
(Spiderman = Sony)
De rechten liggen verdeeld, daarom mag in Avenger films ook niet oveer mutanten gesproken worden bijvoorbeeld.
Geld gaat altijd voor, ook al zou je echt bakken kunnen verdienen met en crossover idd.quote:
En Batman?quote:Op dinsdag 5 november 2013 13:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gaat niet komen.
X-Men = Fox
Avengers = Marvel
(Spiderman = Sony)
De rechten liggen verdeeld, daarom mag in Avenger films ook niet oveer mutanten gesproken worden bijvoorbeeld.
En bij Avengers 2 komen bv Quicksilver en Scarlet Witch er in, maar mag geen link met Magneto genoemd woren (zijn zijn kinderen), want Magneto valt onder de X-Men rechten en die liggen bij Fox, niet meer bij Marvel.
Ja, alleen dan zullen dus 3 grote firma's het eens moeten gaan wordenquote:Op dinsdag 5 november 2013 13:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Geld gaat altijd voor, ook al zou je echt bakken kunnen verdienen met en crossover idd.
Ik vind de batmanfilms altijd erg cool, maar zie hem nooit als echte superheld, hij kan eigenlijk nietsquote:
Is een andere comic maatschappij, DC comics. Net als Superman. En Wonderwoman, Flash etc.quote:
*cough* nerd *cough*quote:Op dinsdag 5 november 2013 13:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is een andere comic maatschappij, DC comics. Net als Superman. En Wonderwoman, Flash etc.
Batman vs Superman is in de maak op dit moment. En ze zijn in de praat over Justice League of America, wat dus eigenlijk de Avengers van DC comics is.
Van Marvel komen nog wel de Guardians of the Galaxy uit, die uiteindelijk weer gaan cross-overen met de Avengers.
En dan val ik nog meer qua fanboy-heidquote:
Je hebt best wel knowledgequote:Op dinsdag 5 november 2013 14:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En dan val ik nog meer qua fanboy-heid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |