Of in de borsten knijpenquote:Op maandag 4 november 2013 13:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ze ziet er in deze film zeer zeker niet middelmatig uit. Er zijn voldoende vrouwen die in hun handen mogen knijpen als ze er op die leeftijd nog zo goed en strak uitzien.
Ik doe niet zo uit de hoogte dat dat soort films niks voor mij zijn.quote:Op maandag 4 november 2013 13:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat zal best, maar ik vind het een vrouw met middelmatige uitstraling en beperkt acteertalent. Om nog maar te zwijgen over de rolkeuzes in van die white poster romkom filmsMaar ieder z'n eigen smaak natuurlijk.
Heeft geen zak te maken met uit de hoogte doen.quote:Op maandag 4 november 2013 13:34 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik doe niet zo uit de hoogte dat dat soort films niks voor mij zijn.
Maar wees niet bang! Ook een Franse en een Spaanse film gezien de laatste tijd.
Hihi je zei zak!quote:Op maandag 4 november 2013 14:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heeft geen zak te maken met uit de hoogte doen.
Ja, die van Sinterklaas ja. Samen naar Spanje, arthouse films kijkenquote:
La piel que habito ! Mooie film!quote:Op maandag 4 november 2013 14:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, die van Sinterklaas ja. Samen naar Spanje, arthouse films kijken
ja, aparte film idd, wel sterk.quote:
In 't vliegtuig gezien naar Australie toen. Normaal vind ik de films van die regisseur erg leuk. Vond deze.... wel aardig. Misschien had ik te hoge verwachtingenquote:
Hihi je zei hoog en je zat in een vliegtuig!quote:Op maandag 4 november 2013 14:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
In 't vliegtuig gezien naar Australie toen. Normaal vind ik de films van die regisseur erg leuk. Vond deze.... wel aardig. Misschien had ik te hoge verwachtingen
Ook al is dat onzin, ik betrap me er meer en meer op dat ik alleen nog maar de "grote" films kijk tegenwoordig. Voorheen ging ik zelfs nog wel eens naar een arthouse-bioscoop.quote:Op maandag 4 november 2013 14:47 schreef stbabylon het volgende:
Als het niet uit Hollywood komt, kan het niet veel zijn
Voor het volk klopt dat inderdaad.quote:Op maandag 4 november 2013 14:47 schreef stbabylon het volgende:
Als het niet uit Hollywood komt, kan het niet veel zijn
Voor een flink aantal genres geldt dat sowieso. Je wil gewoon een flink budget hebben voor je actie, science fiction of fantasy. Dat hebben ze in het arthouse niet.quote:
Actie is redelijk breed dat kan ook met weinig. Een film als Wolff kost natuurlijk weinig om te maken. Relatief weinig.quote:Op maandag 4 november 2013 14:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Voor een flink aantal genres geldt dat sowieso. Je wil gewoon een flink budget hebben voor je actie, science fiction of fantasy. Dat hebben ze in het arthouse niet.
Dat is wel zo, je bent zo enorm verwend op dat gebied, ik heb wel moeite met slechte special effects tegenwoordig.quote:Op maandag 4 november 2013 14:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Voor een flink aantal genres geldt dat sowieso. Je wil gewoon een flink budget hebben voor je actie, science fiction of fantasy. Dat hebben ze in het arthouse niet.
De ellende is dat ik voor de andere genres niet zo nodig naar de bioscoop hoef. Maar als ik ze thuis kijk levert het niet zoveel op voor de producent.quote:Op maandag 4 november 2013 14:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Pan's Labyrinth haalt deze opmerking onderuit.quote:Op maandag 4 november 2013 14:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Want die film van de Wachowski's, met Tom Hanks en Hale Berry was geen Hollywood film...quote:Op maandag 4 november 2013 15:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Pan's Labyrinth haalt deze opmerking onderuit.
Of Cloud Atlas.
102 miljoen is weinig? Vergeleken met de Avengers zeker inderdaad.quote:Op maandag 4 november 2013 15:34 schreef Ang3l het volgende:
Pan's Labyrinth haalt deze opmerking onderuit.
Nee, dat was een Duitse independant filmquote:Op maandag 4 november 2013 15:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Want die film van de Wachowski's, met Tom Hanks en Hale Berry was geen Hollywood film...
Die is idd voornamelijk van de non hollywood producties ja.quote:En Guillermo del Toro is voornamelijk bekend van zijn arthouse filmpjes, heus niet van zijn Hollywood blockbusters...
Deed ik.quote:Kom aub met voorbeelden die ook hadden gemaakt kunnen worden, zonder dat de producenten eerst bakken met centen hebben verdiend met Hollywood-blockbusters.
Het ging allereerst om non-hollywood. Ook arthouse kan een dik budget hebben.quote:Op maandag 4 november 2013 15:57 schreef Godtje het volgende:
[..]
102 miljoen is weinig? Vergeleken met de Avengers zeker inderdaad.
Met Hollywood personeelquote:Op maandag 4 november 2013 16:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, dat was een Duitse independant film
Pacific Rimquote:Die is idd voornamelijk van de non hollywood producties ja.
Nee, want zowel del Toro (Hellboy en Blade II) als Wachowki's (Matrix) konden die films maken omdat ze de centen hebben verdiend met Hollywood.quote:Deed ik.
Dude, je denkt toch niet dat ik serieus benquote:Op maandag 4 november 2013 16:25 schreef Ang3l het volgende:
Dus? Dat was niet je statement. Je zei dat arthouse films het niet hadden, dat budget. Jawel hoor. Kan best. Dat daar voorwaarden aan zitten is wat anders. Maar Cloud Atlas is bijvoorbeeld wel degelijk een onafhankelijke non-hollywood film (die ook genoeg trouble had dus om budget te krijgen omdat mensen t te riskant vonden, want geen hollywood en want onverfilmbaar boek) en die hebben het toch uiteindelik voor elkaar gekregen. Is alleen wat lastiger en mensen moeten in je geloven.
Of neem de hele mooie special effects van The Fountain, die gemaakt zijn met een microscoop op organismen. Is geen digitaal effectje ana te pas gekomen. Het kan dus goed.
O, nu dat weerquote:Op maandag 4 november 2013 16:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dude, je denkt toch niet dat ik serieus ben
boys will be boysquote:Op maandag 4 november 2013 16:28 schreef HeatWave het volgende:
Komop Ang3l, neem hem eens serieus.
/pubergrapmodus.
Nee daar doet ie niet meer aanquote:Op maandag 4 november 2013 16:28 schreef HeatWave het volgende:
Komop Ang3l, neem hem eens serieus.
/pubergrapmodus.
Ik vond die eerste wel geinig, tweede nog niet gezien.quote:Op maandag 4 november 2013 16:29 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb zaterdag RED 2 gekeken, vermakelijk wel weer moet ik zeggen. lekker over the top, zelfspot, humor en actie.
Zo op eeen zondag, lui, met een zak chips. Even niet na hoeven denken. Best fijnquote:Op maandag 4 november 2013 16:29 schreef Godtje het volgende:
Ik vind Hollywood films ook niet echt een genre. Ook in Hollywood worden er kwalitatief goede films gemaakt. Naast de hersenloze blockbusters die soms niet minder leuk zijn.
Ik had gisteravond een optreden, daarna ff wat drinken met de cast, toen nog een heel gesprek met "scharrel" over "ons" tot 1:30 's nachts en toen kon ik niet meer slapen.... en dan is het nu maandag van de afsluiting EN de auditors zijn op bezoek...... het is een HELE vervelende maandag!quote:Op maandag 4 november 2013 16:25 schreef rhubarbje het volgende:
Jeetje wat is het ontzettend maandag vandaag
StVanillaquote:
Ik wissel het af. Zaterdagavond toevallig thuis dan zwaardere film. Een keer op zondagochtend moet ik er niet aan denken en dan il ik bijvoorbeeld achste groepers huilen niet. Die nog best heftig isquote:Op maandag 4 november 2013 16:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zo op eeen zondag, lui, met een zak chips. Even niet na hoeven denken. Best fijn
Merk ook dat hoe drukker m'n leven wordt, hoe meer ik van die films kijk/koop.
Anders sta ik voor mijn kast met allemaal "moeilijke films" waar ik dan op dat moment ECHT geen zin in heb
Meer van hetzelfde, maar dus gewoon vermakelijk.quote:Op maandag 4 november 2013 16:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vond die eerste wel geinig, tweede nog niet gezien.
Ja daar ben ik eigenlijk ook nog best benieuwd naar.quote:Op maandag 4 november 2013 16:36 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik wissel het af. Zaterdagavond toevallig thuis dan zwaardere film. Een keer op zondagochtend moet ik er niet aan denken en dan il ik bijvoorbeeld achste groepers huilen niet. Die nog best heftig is
Die vertik ikquote:Op maandag 4 november 2013 16:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Meer van hetzelfde, maar dus gewoon vermakelijk.
Heb nu alleen nog Planes en Turbo staan.
Ik ben gek op kinder en coming to age films.quote:Op maandag 4 november 2013 16:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja daar ben ik eigenlijk ook nog best benieuwd naar.
Ben sowieso wel van de kinderfilmsZoals een V SCHWRM
Ik vind het waarschijnlijk toch wel weer leukquote:
quote:Op maandag 4 november 2013 16:38 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik ben gek op kinder en coming to age films.
Ik ga niet happenquote:Op maandag 4 november 2013 16:40 schreef HeatWave het volgende:
Niets Nederlandstaligs zal ooit mijn LED-TV vervuilen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |