neequote:Op vrijdag 1 november 2013 17:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ook na die drank staat ze er niet voor open?.
Maakt me niks uit, vanaf de 16de ga ik me er weer helemaal de schompens in eten.quote:Op maandag 4 november 2013 09:06 schreef HeatWave het volgende:
Pepernoten zijn vast racistisch ofzo.
Ik had een ander raar moment, ik had eerst Grolsch voor het concert en Heineken tijdens het concert en ik vond Heineken lekkerderquote:Op maandag 4 november 2013 10:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik had van het weekend een heel raar moment, ik verkoos Grolsch boven een ander A-merk.
Ja, dat vind ik dus raar. Bij mij was het Amstel. Andersom was denk ik geen probleem geweest, maar nu ik eerst Grolsch had, was de Amstel (en dat zou ook zo zijn met Heineken), echt veel minder lekker dan normaal.quote:Op maandag 4 november 2013 10:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik had een ander raar moment, ik had eerst Grolsch voor het concert en Heineken tijdens het concert en ik vond Heineken lekkerder.
Glenfiddich?quote:Op maandag 4 november 2013 10:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik had van het weekend een heel raar moment, ik verkoos Grolsch boven een ander A-merk.
Oh. Da's normaal toch? Grolsch is de beste Nederlandse pils. Op HJ na misschien.quote:Op maandag 4 november 2013 10:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
A-merk bier. Amstel in dit geval.
Amstel is altijd smerig toch. Ben geen enorme bierliefhebber maar Amstel dan sla ik graag over. Bavaria kots ik letterlijk uit.quote:Op maandag 4 november 2013 10:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik dus raar. Bij mij was het Amstel. Andersom was denk ik geen probleem geweest, maar nu ik eerst Grolsch had, was de Amstel (en dat zou ook zo zijn met Heineken), echt veel minder lekker dan normaal.
Kwestie van smaak. Ik ben niet gek op Grolsch. Liever Brand, HJ, Heineken en misschien nog wel wat.quote:Op maandag 4 november 2013 10:24 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Oh. Da's normaal toch? Grolsch is de beste Nederlandse pils. Op HJ na misschien.
Ik ben niet zo kieskeurig. HJ staat op 1, Grolsch op 2 en de rest krijgt een gedeelde derde plaats.quote:Op maandag 4 november 2013 10:25 schreef Godtje het volgende:
[..]
Amstel is altijd smerig toch. Ben geen enorme bierliefhebber maar Amstel dan sla ik graag over. Bavaria kots ik letterlijk uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |