abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 2 november 2013 @ 11:26:02 #101
381212 Gulara
From the future
pi_132818723
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2013 11:09 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Werkte hier als een tiet! :Y
Eehm Coco, niet om het een of ander hoor. Maar volgens mij is het niet de bedoeling dat ie kurken tussen de billen van je baby stopt hoor. :o

Welke Carvan Cevitam kan ik laten invliegen.

Hij lijkt er wel last van te hebben. Hoewel het moeilijk te zeggen is want:
A. Hij jankt om zo'n beetje alles de afgelopen twee dagen :')
B. Ik ben te moe om te ontdekken wat z'n probleem nu is. :')

En loj! *O* *O* :o *O* *O* *O* *O* :o *O* *O* *O* *O* :o *O* *O* *O* *O* :o *O* *O* *O* *O* :o *O* *O* *O* *O* :o *O* *O* *O* *O* :o *O* *O* *O* *O* :o *O* *O* *O* *O* :o *O* *O* *O* *O* :o *O* *O* *O* *O* :o *O* *O* *O* *O* :o *O* *O* *O* *O* :o *O* *O* *O* *O* :o *O* *O*
Wat fijn!

Was het nou de osteopaat wat uiteindelijk zo geholpen heeft?
pi_132818773
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2013 11:18 schreef Loj het volgende:
Meiden!!!!!!!
Ik heb ff geen tijd om te reageren en bij te lezen (komt nog wel vandaag) maar dit moeten jullie horen!!!!

Ow heeft doorgeslapen!!!!!!! (Van 23.00-6.30)
*O* *O* *O* *O* *O*
*O* *O* *O* *O* *O*
Wat zul jij je brak voelen vandaag :')

En tegen kapotte billen:
- sudocreme en bepanthen om de beurt smeren werkt hier als een trein
- maizena in de luier
- zoveel mogelijk bloot
- voor het schoonmaken veel deppen en met een hydrofiel washandje met wat water ipv met die billendoekjes
  zaterdag 2 november 2013 @ 11:29:15 #103
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_132818787
*O* Loj!!

Omen, hier ook geen ritme in de slaap. Ze slaapt wel nog steeds heel veel. Gisteravond bijv van 19-21:45, wakker gemaakt voor voeding om 22u, weer naar bed om 22:30, 06:00 eruit gehaald voor voeding, 07:00 weer slapen tot 9:30 en nu slaapt ze sinds een kwartiertje alweer.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_132819294
Het is zo's loopwagentje

Deze dus

Dit is overigens niet Riley. :D
Die heb ik alleen op de film. En een crappy bewogen foto

Loj *O*
  zaterdag 2 november 2013 @ 12:02:16 #105
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_132819453
Loj! *O* super zeg!

Gulara, dat wat danic zegt :P . klinkt als luieruitslag namelijk. En als ik alle symptomen zo hoor heeft ie of een naar virus je te pakken of zijn er tandjes op komst.

Coco, Is ze al bijna jarig? :o

Omen _O_ voor je megapost en tof loop wagentje.
pi_132819495
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2013 11:55 schreef Omentielvo het volgende:
Het is zo's loopwagentje

Deze dus

[ afbeelding ]

Dit is overigens niet Riley. :D
Die heb ik alleen op de film. En een crappy bewogen foto

Loj *O*
Die heeft Saar ook, groot succes :Y Alleen slingeren die balletjes/figuurtjes echt overal en nergens door het huis :+

quote:
1s.gif Op zaterdag 2 november 2013 12:02 schreef pessie het volgende:
Coco, Is ze al bijna jarig? :o
Woensdag al! :Y En dinsdag viert ze haar verjaardag op de opvang :)
pi_132819781
quote:
Meiden!!!!!!!
Ik heb ff geen tijd om te reageren en bij te lezen (komt nog wel vandaag) maar dit moeten jullie horen!!!!

*O* *O* *O* *O* *O*
Wat goed!!! *G* *G*
Heb je zelf ook goed geslapen?
pi_132819789
Omen lekker een avondje weg!
Gulara wat zielig :'( hier was het wondermiddel zinkolie en maizena. En andere billendoekjes want die ik had prikten. En idd lekker veel bloot laten, misschien in zn blote billen buiten? Weet niet hoe t weer nu is :P Als het niet beter wordt kan het ook een schimmelinfectie zijn, dan even langs de ha, zalfje halen. Hier had L toen kleine rode stipjes bloed bij t deppen.

Loj wat geweldig O+ O+ *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *1000
Enig idee hoe t kwam? (dan ga ik dat ook meteen doen :+ )

L was hier vannacht van 2 tot 3 wakker en aan het huilen. Ik dacht zelf aan verlatingsangst want hij was stil toen ik kwam en ging brullen toen ik weer weg ging. Dan is het meestal geen honger of pijn, dan huilt hij door met mij erbij. Zo lastig :{
pi_132822040
Sorry krijg filmpjes hier niet geupload. Maar voor wie het leuk vind....er staat een filmpje van Rosalie op mijn fb. Met haar huidige dagbesteding.
Genadeloze trotse spam hoor dit :D :P
pi_132822835
quote:
Meiden!!!!!!!

*O* *O* *O* *O* *O*
Ooooooh! Hiervoor kom ik uit lurkstand hoor! Wat SUPER!!!!!!!!!

*O* *O* _O_ _O_ *O* *O* *O* *O* *O* *O*

Is dat de osteopaat of heb je iets anders geprobeerd? (sorry als ik nu vraag naar iets waar je het niet over wil hebben :@)
  zaterdag 2 november 2013 @ 14:34:37 #111
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_132822866
Loj!!!! Super zeg! Wow, jullie wisten zeker niet wat jullie overkwam? Ben echt helemaal blij voor je!

Gulara: ik gebruik allerlei soorten jam. Wel gewone, geen halva-toelie enzo. Sneu van de kapotte billen;( smeren en in blote billen rond laten kruipen werkte hier wel perfect.
pi_132823018
Loj *O*

Maizena werkt erg goed tegen kapotte billen en billenspray ipv doekjes en watjes gedrenkt in olie om schoon te deppen.

Fieder -O- verlantingsangst kan. Maar leuk is anders. Helpt een lampje aanlaten?

Sac is echt een ander kind dan Ean. Wakker is eten en wel tegelijk. En ik ik vrees dat ze mijn darmen heeft. Ze poept bij lange na niet elke dag met moeite om de dag.

En ik weet niet meer wie het vroeg, maar helemaal opgeknapt ben ik nog niet. Heb nog erg veel pijn en ook nog wat verhoging.

Danic ik heb je niet op Facebook dus kan rosalie haar filmpje niet zien -O-
  zaterdag 2 november 2013 @ 14:41:10 #113
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_132823039
LoJ *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*

Hoezee!

Hier juist een J. met een lichte vorm van nachtelijke verlatingsangst. J helemaal :'( :'( :'( :'( , kom ik op zn kamertje, doet ie :D :D. Evil baby >:) .

Maar misschien ook weer een tandje, gisteren ontroostbaar, en na een Dentinox 'behandeling' binnen 2 minuten in slaap -O- Vraag me nu wel af, 4 tanden in een maand, is dat normaal, of doet ie een enorme inhaalslag?
  zaterdag 2 november 2013 @ 14:51:11 #114
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_132823333
Gaat hier ook zo in fases MM! Silvijn kreeg er vorige keer ook 4 tegelijk. Dat was echt zielig -O-
Nu zit ie al weken op een of twee hoektanden te werken maar dat blijven grote witte bobbels. Had dentinox uit nieuwsgierigheid bij mezelf geprobeerd en kan me voorstellen dat dat een verademing is, het wordt er echt goed doof van :+
  zaterdag 2 november 2013 @ 15:46:58 #115
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_132824841
Loj wat super zeg! *O* *G* *O*

Spees, dat je het op jezelf hebt uitgeprobeerd :D Handig om te onthouden bij tandpijn dus :+

FR, nog steeds zo'n last van de ks? :*

Fieder en mousemickey, verlatingsangst -O- Lijkt me zielig!

Hier net voor het eerst T. een klein uurtje bij m'n ouders achtergelaten en samen met Yur een rondje door het dorp gelopen. Ging goed, ben nu wel moe :')
pi_132824893
Loj! Wauw! Wat fijn! *O* geniet van de uurtjes slaap achter elkaar!
pi_132824922
Haha Spees ik ga het ook proberen! Heb net mn tong verbrand, misschien helpt het :P
FR lampje kan ik nog proberen. Balen dat je nog niet helemaal opgeknapt bent.
GotC rustig opbouwen he. Hoe vond je het zonder T?
pi_132825034
Mini-Olf en Mini-ola hadden een playdate vandaag :)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 11% gewijzigd door Mineola op 02-11-2013 21:11:24 ]
pi_132826066
Oh kiek nou! O+ wat een knappe zoon heb jij Mineola! Mini-Olf showt haar pamperbibs weer als vanouds ;)
pi_132826316
Loj, wat goed! *G* *G* *G*

Wat een leuke foto's Mineola. En wat een knapperds inderdaad O+
pi_132826891
Egospamzonderbijlezenpost! Isa is vandaag een half jaar O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En men wat is ze vervelend vandaag :') Maar wel lief hoor O+
Sarcasme. Herken het.
pi_132827486
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2013 15:46 schreef GotC het volgende:
Loj wat super zeg! *O* *G* *O*

Spees, dat je het op jezelf hebt uitgeprobeerd :D Handig om te onthouden bij tandpijn dus :+

FR, nog steeds zo'n last van de ks? :*

Fieder en mousemickey, verlatingsangst -O- Lijkt me zielig!

Hier net voor het eerst T. een klein uurtje bij m'n ouders achtergelaten en samen met Yur een rondje door het dorp gelopen. Ging goed, ben nu wel moe :')
nee van de ravage in mijn mond. al ben ik nog niet 100% hersteld van de ks.
pi_132827524
Wat een leuke minimeet! Mooie kindjes O+
Hoera voor Isa! *O* Die twee fotootjes linksonder O+ precies dezelfde houding
  zaterdag 2 november 2013 @ 18:55:12 #124
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_132829663
Spirit, Isa een half jaar *O* Mooie meid, leuk om de foto's zo te zien.

Leuk, die mini-meet tussen mini-Ola en mini-Olf :) En pamper-bips O+

Ah FR, dat is waar ook.. flinke ellende he?

Fieder, ging goed! Voel me een ontaarde moeder, vond het namelijk wel lekker om even samen weg te zijn :@
pi_132830574
Spirit, zal je net zien! :D mooie collage O+

FR hoop dat je gauw opknapt!

GotC dat is heel herkenbaar hoor ;) fijn dat het zo goed ging!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')