quote:
quote:
quote:
das schrikken hequote:
benieuwdquote:Op zaterdag 2 november 2013 09:39 schreef Jhali het volgende:
[..]
Nee, niemand in deze SC weet volgensmij van wie ik een kloon benIk zal jullie wel even DM'en
kloptquote:
werken vind ik eigenlijk belangrijker vandaagquote:
wel mee de glijtoren op héquote:Op zaterdag 2 november 2013 07:36 schreef littledrummergirl het volgende:
Mogguh![]()
Vandaag met n legertje werkkids naar de dierentuin. Ik meld me vast af voor de avondploeg hier
We vertrekken hier om 1600quote:
quote:Op zaterdag 2 november 2013 15:18 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
We vertrekken hier om 1600
wij ookquote:Op zaterdag 2 november 2013 15:18 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
We vertrekken hier om 1600
quote:
quote:
dat is nog best een stukkiequote:Op zaterdag 2 november 2013 15:20 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
https://maps.google.nl/ma(...)gl=nl&mra=ls&t=m&z=8
quote:Op zaterdag 2 november 2013 15:28 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat is nog best een stukkie![]()
voor het ontbijt van morgen heb ik witte bolletjes en vleeswaren gehaald
quote:
ah allemaal naar de Halloween sekspartyquote:Op zaterdag 2 november 2013 15:20 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
stuartquote:
eerder of je wat durft te etenquote:Op zaterdag 2 november 2013 15:34 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]Ik ben vooral benieuwd of ik vanavond wat kan eten voor het buffet leeg is
[..]Douchen nu
koenquote:
quote:Op zaterdag 2 november 2013 15:28 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat is nog best een stukkie![]()
voor het ontbijt van morgen heb ik witte bolletjes en vleeswaren gehaald
Good luckquote:Op zaterdag 2 november 2013 15:35 schreef Koen66 het volgende:
owja k mot hier zo 2 kinderen onder de douche zien te krijgen
's Morgens vroeg achter je ontbijt aan moeten rennen.quote:Op zaterdag 2 november 2013 15:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
levend dier op je brood is ook weer zo'n gedoe
Ik ben benieuwdquote:Op zaterdag 2 november 2013 15:39 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
eerder of je wat durft te eten![]()
douche ze
Ik hang hier alweer 7 jaar rond!quote:geregistreerd op: donderdag 2 november 2006 @ 13:46
Jazeker! Met jou?quote:
gaat z'n gangetje, ff lekker proberen bij te komen van een drukke week op werk (ok, vorige week was ik een week weg met de herfstvakantiequote:
Ik heb tegenwoordig nooit meer rustige weken... was ten tijde van mijn aanmelding wel anders...quote:Op zaterdag 2 november 2013 16:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
gaat z'n gangetje, ff lekker proberen bij te komen van een drukke week op werk (ok, vorige week was ik een week weg met de herfstvakantie)
ik weet nog dat ik in 2010 vaak door de week overdag op werk veel zat te Fokkenquote:Op zaterdag 2 november 2013 16:19 schreef OA het volgende:
[..]
Ik heb tegenwoordig nooit meer rustige weken... was ten tijde van mijn aanmelding wel anders...
Ooooooh, dat valt reuze mee! Dat zijn vrij normale afstanden om te reizen naar een meet.quote:Op zaterdag 2 november 2013 15:20 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
jij gaat zo ver weg wonenquote:Op zaterdag 2 november 2013 16:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Ooooooh, dat valt reuze mee! Dat zijn vrij normale afstanden om te reizen naar een meet.
Nog steeds in de slaaj?quote:
De rust (lees: niets doen) op het werk was de reden om me aan te meldenquote:Op zaterdag 2 november 2013 16:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik weet nog dat ik in 2010 vaak door de week overdag op werk veel zat te Fokken
Nee hoor. Jullie doen datquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |