Het doet wat met je.quote:Op vrijdag 1 november 2013 11:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
De manier waarop Dinand zingt
De laatste jaren natuurlijk gewoon een beperkte band.quote:Op vrijdag 1 november 2013 11:28 schreef Gtaboy107 het volgende:
Haten op Coldplay.Heb dat nooit begrepen.
Nog 265 posts ofzo te gaan.quote:Op vrijdag 1 november 2013 11:32 schreef Apotheose het volgende:
anders spuw je het hele topic even vol
niet huilenquote:Op vrijdag 1 november 2013 11:32 schreef Apotheose het volgende:
Hebben ze geen postjail?quote:Op vrijdag 1 november 2013 11:32 schreef Apotheose het volgende:
Doe het dansje met je kantoorgenoten!quote:
Eens.quote:Op vrijdag 1 november 2013 11:38 schreef Apotheose het volgende:
dat lalalalala liedje - kunnen ze dat niet gewoon bannen van de radio? ELKE dag meerdere keren te horen
Is echt een kutnummer ja.quote:Op vrijdag 1 november 2013 11:38 schreef Apotheose het volgende:
dat lalalalala liedje - kunnen ze dat niet gewoon bannen van de radio? ELKE dag meerdere keren te horen
Doe je ook een hoofdstuk over SkyRadio?quote:Op vrijdag 1 november 2013 11:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zo, mijn rapport telt nu al 34 bladzijden, en dan mis ik nog 3 hoofdstukken. En plaatjes.
Neen. Ik zou het wel bijna in mijn procesverslag zetten dat het echt een intense kutzender isquote:Op vrijdag 1 november 2013 11:41 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Doe je ook een hoofdstuk over SkyRadio?
quote:
YMCA was op Sky.quote:Op vrijdag 1 november 2013 11:55 schreef Rickario het volgende:
YMCA
Dancing queen.
Wat is dit vandaag
Ik snap niet dat mensen helemaal idolaat zijn van die band alsof het een soort Goden zijnquote:Op vrijdag 1 november 2013 11:28 schreef Gtaboy107 het volgende:
Haten op Coldplay.Heb dat nooit begrepen.
Jammer dat'ie werd afgekaptquote:
Ik ook.quote:Op vrijdag 1 november 2013 12:00 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Jammer dat'ie werd afgekapt
Ik ging helemaal los hier
Ja dus? Veel NL'ers willen dat ook graag doen op werkervaring e.d. op te doen terwijl ze werkloos zijn.quote:
Het is ook nooit goed hequote:Op vrijdag 1 november 2013 12:05 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja dus? Veel NL'ers willen dat ook graag doen op werkervaring e.d. op te doen terwijl ze werkloos zijn.
wat ik dus nu doequote:Op vrijdag 1 november 2013 12:05 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja dus? Veel NL'ers willen dat ook graag doen op werkervaring e.d. op te doen terwijl ze werkloos zijn.
Sandra van Nieuwlandquote:Op vrijdag 1 november 2013 12:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Van wie is deze waardeloze cover van Keep Your Head Up?![]()
Wat genant dit.
Dat kon nog wel eens vies tegenvallen. Ik was woensdag op een vrijwilligersmarkt (ik stond daar met het project waar ik bij betrokken ben). Maar er was bijna niemand die interesse toonde in ons of een andere kraam. Ze kwamen binnen, liepen een rondje en gingen weer. Ook alleen maar om te zeggen dat ze er geweest waren en dit bij het UWV kunnen doorgeven.quote:Op vrijdag 1 november 2013 12:05 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik weet dat in mijn werkveld van natuurbeheer veel afgestudeerden geen baan krijgen en daarom maar vrijwilligerswerk gaan doen in de natuur.quote:Op vrijdag 1 november 2013 12:10 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dat kon nog wel eens vies tegenvallen. Ik was woensdag op een vrijwilligersmarkt (ik stond daar met het project waar ik bij betrokken ben). Maar er was bijna niemand die interesse toonde in ons of een andere kraam. Ze kwamen binnen, liepen een rondje en gingen weer. Ook alleen maar om te zeggen dat ze er geweest waren en dit bij het UWV kunnen doorgeven.
Oh, en nu Heppie. Wat een kut lijst is dit ook. Het begin ging nog een beetje, maar nu heb ik 'm echt gehad.quote:Op vrijdag 1 november 2013 12:09 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Sandra van Nieuwland![]()
![]()
![]()
gr gr Wolfrolf
Is toch zat werk met dat soort zaken? Ik krijg regelmatig berichtjes om mee te helpen bij staatsbosbeheer oid om bomen te kappen/snoeienquote:Op vrijdag 1 november 2013 12:12 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik weet dat in mijn werkveld van natuurbeheer veel afgestudeerden geen baan krijgen en daarom maar vrijwilligerswerk gaan doen in de natuur.
Ja, een mooi dun streepje?quote:Op vrijdag 1 november 2013 12:18 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik laat deze maand ook mijn snor staan
quote:Op vrijdag 1 november 2013 12:09 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Sandra van Nieuwland![]()
![]()
![]()
gr gr Wolfrolf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |