Man wat een trailer, dit wordt echt GROOT! nee nee nee, GROOT is niet het woord...... Dit wordt MEGAGROOT!
Nee nee nee.... ook dat is niet het goede woord....
Het wordt ALLEMACHTIG GROOT!
* Magic666 zet de trailer nog maar eens aan!
edit: in de titel wordt de c gemist...
maar tog gaak niet kijken...
quote:Ik denk dat ie 'Lord of the Rings - The Two Towers' bedoeld
Op maandag 30 september 2002 11:52 schreef existenz het volgende:
TTT?
quote:The Two Towers.....
Op maandag 30 september 2002 11:52 schreef existenz het volgende:
TTT?
14 oktober komt deel 1 nog een keer in de bios in Pathe Eindhoven
quote:yep 18 december, 17 december om 20.00 uur eerst FOTR, en dan om 00.05 uur TTT! Dat wordt zitvlees kweken!
Op maandag 30 september 2002 11:57 schreef Slayher het volgende:
in december komt ie in de bios toch ??14 oktober komt deel 1 nog een keer in de bios in Pathe Eindhoven
Maar eerst tot december genieten van de trailer en in november van de extended versie van FOTR!
Maar goed, da's maar weer mijn mening
Voor volgend jaar ROTK= Return Of The King
maaruh ... vette trailer hoor ...
Wat wel een eigen topic waard is, gezien de hoeveelheid prachtige info die je voorbij ziet komen in 3 minuten.
Prachtige trailer idd. Vind alleen Gollum wat minder.
quote:Super heb er geen andere woorden voor!!!!
Op maandag 30 september 2002 11:43 schreef Magic666 het volgende:
na al die RM troep.... hier de link naar het echte werk:Man wat een trailer, dit wordt echt GROOT! nee nee nee, GROOT is niet het woord...... Dit wordt MEGAGROOT!
Nee nee nee.... ook dat is niet het goede woord....
Het wordt ALLEMACHTIG GROOT!
* Magic666 zet de trailer nog maar eens aan!
edit: in de titel wordt de c gemist...
quote:luister dan eens de laatste minuut........
Op maandag 30 september 2002 14:53 schreef Lortnoc het volgende:
In de eerste minuut is toch duidelijk de melodie van de LOTR soundtrack te horen. Lijkt me heel sterk dat ze die Requiem muziek gebruikt hebben.Prachtige trailer idd. Vind alleen Gollum wat minder.
Verder een erg vermakelijke goede en lange treiler van kwaliteit, alleen heb ik mijn bedenkingen bij Gollem.
echt geweldig die RFaD muziek, helemaal aangezien de muziek opnieuw lijkt te zijn opgenomen orkest, koor..zo is het niet in RFaD te horen.
quote:Dan moet jij die soundtrack eens luisteren en concludeer dan dat die bijna precies hetzelfde is.
Op maandag 30 september 2002 14:53 schreef Lortnoc het volgende:
In de eerste minuut is toch duidelijk de melodie van de LOTR soundtrack te horen. Lijkt me heel sterk dat ze die Requiem muziek gebruikt hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |