abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 30 september 2002 @ 11:40:03 #1
37197 HemEnHaar
Vandaag is HAAR aanwezig :)
pi_6038618
Ik heb hier al eerder een topic over geplaatst...

Ik wil graag reacties van de dames... anale sex: vinden jullie het lekker of niet??

Van de heren weten we het wel...

Dus dames, wie wil mij een reactie geven??

Alvast bedankt....

Life is great :)
  maandag 30 september 2002 @ 11:43:31 #2
37197 HemEnHaar
Vandaag is HAAR aanwezig :)
pi_6038676
Ik zou het heel erg fijn vinden als jullie even een reactie willen geven. Ik ben zelf een een dame... en ik wil het wel graag proberen... Dus reacties....graag....???
Life is great :)
pi_6038684
Mijn ouders zeggen dat ze maar 1x lol van me hebben gehad...
pi_6038690
De heren weten het wel???

Nou ja... Ik hou dus niet van Anale Sex..
en ik ben een van de Heren..

Specs & Pics The Flameseeker
Gadgets: SE T610, iRiver iHP-100 and The Strategic Commander
Aspirant "Hellbender" Chauffeur
pi_6044083
quote:
Op maandag 30 september 2002 11:43 schreef HemEnHaar het volgende:
Ik zou het heel erg fijn vinden als jullie even een reactie willen geven. Ik ben zelf een een dame... en ik wil het wel graag proberen... Dus reacties....graag....???
Gewoon proberen dan weet je het zo.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_6044744
quote:
Op maandag 30 september 2002 17:49 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Gewoon proberen dan weet je het zo.

Ja inderdaad waarom moet je zo nodig de ervaringen van de Foksters. Ieder mens is anders, de een vind het heerlijk de ander vind er waarschijnlijk niks aan.
Het is toch echt een kwestie van uitproberen, vrees ik.
pi_6052303
quote:
[b]

[..]

Ja inderdaad waarom moet je zo nodig de ervaringen van de Foksters. Ieder mens is anders, de een vind het heerlijk de ander vind er waarschijnlijk niks aan.
Het is toch echt een kwestie van uitproberen, vrees ik.

idd. En lèkker dat 't is!
  dinsdag 1 oktober 2002 @ 13:25:54 #8
11810 Dr_Greene
Code Blue! Clear!!!
pi_6055948
Meningen en ervaringen van Viva-lezers ook goed??

http://forum.viva.nl/messages/5/67.html

pi_6060531
Euhm...gewoon erg rustig de tijd ervoor nemen...in het begin vond ik het ook niks, maar je moet het samen doen en het gaat het beste als het spontaan komt...onder de douche is lekker

Wel glijmiddel gebruiken dan doet het bijna geen pijn....

woensdag 2 oktober 2002 @ 09:00:06 #10
26583 Squad
If I could, I would stay
pi_6067867
quote:
Op maandag 30 september 2002 11:40 schreef HemEnHaar het volgende:
Ik heb hier al eerder een topic over geplaatst...

Ik wil graag reacties van de dames... anale sex: vinden jullie het lekker of niet??

Van de heren weten we het wel...

Dus dames, wie wil mij een reactie geven??

Alvast bedankt....

Zou wel willen reageren, maar ja, nog geen ervaring ermee. Lijkt me wel pijnlijk overigens....
Life may not be the party we hoped for, but while we're here we might as well dance
pi_6074779
Uhm, zit zonder condoom dan, niet je lid onder de ... poep?

[Dit bericht is gewijzigd door Bikkelmannetje op 02-10-2002 18:14]

Djespuwr
pi_6077635
quote:
Op woensdag 2 oktober 2002 17:12 schreef Bikkelmannetje het volgende:
Uhm, zit zonder condoom dan, niet je lid onder de ... poep?
Voor de zekerheid kun je altijd een klysma gebruiken!
pi_6078306
quote:
Op woensdag 2 oktober 2002 20:24 schreef schatje het volgende:

[..]

Voor de zekerheid kun je altijd een klysma gebruiken!

Is wellicht een domme vraag, maar een klysma ... ?
Djespuwr
pi_6078532
quote:
Op woensdag 2 oktober 2002 21:02 schreef Bikkelmannetje het volgende:

[..]

Is wellicht een domme vraag, maar een klysma ... ?

Die kun je met lauw water vullen, vervolgens inbrengen, dus je spuit dat water naar binnen, en vervolgens pers je het er weer uit, net zolang spoelen tot het gewenste resultaat.
Die dingen kun je bij de Apotheek kopen.
  donderdag 3 oktober 2002 @ 01:14:56 #15
35625 Gekke_mus
HARDCORE2daBONE
pi_6083245
quote:
Op dinsdag 1 oktober 2002 19:17 schreef sindell het volgende:
Euhm...gewoon erg rustig de tijd ervoor nemen...in het begin vond ik het ook niks, maar je moet het samen doen en het gaat het beste als het spontaan komt...onder de douche is lekker

Dan doet het BIJNA GEEN PIJN?????....dus het doet wel pijn?? Iek!! Ik moet er niet aan denken, ik kan er met mijn verstand niet bij! Is vaginale seks niet voldoende?? Ik snap het niet, zo onpersoonlijk...van achter..lijkt me zo denigrerend...geen oogcontact...beestachtig...ik weet t niet volgens mij zo ik me vreselijk verkracht voelen BAH!!! Sorry maar mij niet gezien! Als je er niet aan wil moet je er ook echt niet aan beginnen!! Nooit doen omdat die ander dat zou willen!!!!! (onder het motto je moet alles geprobeerd hebben...DUH!!!)
Where is punishment, Where is justice..HERE IN ME!!
pi_6083349
quote:
Op woensdag 2 oktober 2002 21:14 schreef schatje het volgende:

[..]

Die kun je met lauw water vullen, vervolgens inbrengen, dus je spuit dat water naar binnen, en vervolgens pers je het er weer uit, net zolang spoelen tot het gewenste resultaat.

Of je gebruikt de doucheslang...
pi_6099485
pi_6106087
Mijn vriendin vindt het wel heftig lekker
pi_6107159
quote:
Op vrijdag 4 oktober 2002 13:09 schreef SpikeAlike het volgende:
uhuh !
  vrijdag 4 oktober 2002 @ 21:13:57 #20
35779 patsys
http://clik.to/patsys
pi_6113512
Dit is iets wat erg lekker is, pijnlijk lekker in het begin vooral
en daarna weet je gewoon niet wat je overkomt
groetjes
Tja ik ben anders!! wie niet?
  zondag 6 oktober 2002 @ 02:51:01 #21
16456 Kwark
Great Jorb!
pi_6131046
quote:
Op woensdag 2 oktober 2002 21:14 schreef schatje het volgende:

[..]

Ja, gezellig.
Op die manier is er toch geen hol meer aan?
quote:
Op donderdag 3 oktober 2002 01:14 schreef Gekke_mus het volgende:

[..]

Als je er niet aan wil moet je er ook echt niet aan beginnen!! Nooit doen omdat die ander dat zou willen!!!!! (onder het motto je moet alles geprobeerd hebben...DUH!!!)

En waarom zou je niet iets doen omdat de ander dat graag wil?
Bassist, drummer & percussionist gezocht voor akoestische band! Zie topic [url=http://forum.fok.nl/showtopic.php/477979]Muzikanten gezocht![/url] of mail naar lightningbugs@rock.com!
  zondag 6 oktober 2002 @ 03:03:50 #22
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_6131184
quote:
Op zondag 6 oktober 2002 02:51 schreef Kwark het volgende:
Op die manier is er toch geen hol meer aan?
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
  dinsdag 8 oktober 2002 @ 16:52:21 #23
28726 Karin21
Ik ben de gekste !
pi_6171676
Nou ik vind het lekker

Ciao !!

Daar doe je helemaal niks aan.
pi_6171733
bah bah... 100% NOT...
"Oh my god, that's the funky shit"
pi_6174681
quote:
Op dinsdag 8 oktober 2002 16:56 schreef Blondje het volgende:
bah bah... 100% NOT...
Wacht maar tot je groot bent!!
pi_6176115
Ik vind het wel wat, maar mijn vriendin is er niet zo happig op, helaas.
Misschien over een tijdje wel, als ze iets meer aan het idee is gewend, we bouwen rustig op, een beetje strelen etc.
pi_6178326
quote:
Op dinsdag 8 oktober 2002 19:44 schreef boetoe het volgende:

[..]

Wacht maar tot je groot bent!!

hehehehehe
pi_6185366
quote:
Op dinsdag 8 oktober 2002 16:56 schreef Blondje het volgende:
bah bah... 100% NOT...
Je bent ook pas 16. Strak als je wat ouder bent kom je er vanzelf achter dat er veel meer dingen yammie yammie zijn.

Zo lik ik altijd het (schone) kontje van mijn vrouwtje, vinden we heerlijk.

pi_6187607
quote:
Op vrijdag 4 oktober 2002 13:09 schreef SpikeAlike het volgende:
in je fotoboek staat dat je geen vriendin hebt.
  woensdag 9 oktober 2002 @ 15:17:57 #30
3566 micha
Sankt Nimmerlein
pi_6189076
quote:
Op woensdag 9 oktober 2002 14:20 schreef catena het volgende:

[..]

in je fotoboek staat dat je geen vriendin hebt.

Ms heb je dan ook gezien dat het in januari voor het laatst geupdate is.
pi_6192334
quote:
Op woensdag 9 oktober 2002 15:17 schreef micha het volgende:

[..]

Ms heb je dan ook gezien dat het in januari voor het laatst geupdate is.

oepsie

UPDATEN DAN!

pi_6198059
Anale sex is overheerlijk, mits je het goed aanpakt.

Als je ermee wil beginnen begin dan niet gelijk met een pik erin.
Begin rustig aan eerst een keertje tijdens de sex met de tong spelen, dan vingertje erin(of 2), dunne dildo/vibrator, als dat allemaal goed gaat en je je lekker kan ontspannen dan pas overgaan tot neuken(dit mag best een tijd duren hoor, niet in 1 sexbeurt, neem je tijd).
Elke keer als je anale sex wil hebben zorg dan dat je je samen een beetje voorberijd, voorspel dus, ook de anus heeft voorspel nodig!!!!

Latex handschoentjes zijn aan te raden, condooms ook.
Niet alleen omdat er misschien wel wat meekomt, maar ook om ontstekingen e.d. te verkomen.
De anus is een heel teer gebied, adertjes springen erg snel, een condoom of latex handschoentjes(kun je gewoon bij de apotheek kopen) zorgen ervoor dat alles lekker makkelijk glijd en soepel gaat, je hoeft ook niet bang te zijn voor haaltjes aan nagels e.d., dat maakt het een stuk makkelijker om je te ontspannen.

Als je het goed doet doet anale sex GEEN pijn, doet het wel pijn dan doe je het verkeerd, dan ga je te snel, of is het te ruw.
Wel kan anale sex soms heel dicht tegen pijn aanliggen, maar dat geeft juist die extra dimensie.

Wat ook niet vergeten mag worden, GLIJMIDDEL!!!!!
Heeeeeeel veel glijmiddel.

Als je gespannen bent doe dan niet aan anale sex, ontspanning is heel belangerijk, anders bezeer je jezelf en geloof me dat doet wat langer pijn als op dat moment(daar kan je dagen last van hebben en zelf aambeien van krijgen).
Rustig aan is echt belangerijk.
Wat heel goed kan helpen is tijdens het binnendringen van de pik de klit stimuleren, dat haalt de aandacht een beetje weg en houdt je op de toppen van geilheid waardoor alles lekker makkelijk gaat.

Dan nog een tip voor de mannen, laat je vriendin/vrouw/scharrel zelf het ritme bepalen, laat haar de leiding hebben als je je pik erin schuift, dat geeft een stuk meer vertrouwen, duw hem niet zomaar erin, maar langzaam aan zodat ze kan wennen, afentoe even stoppen tussendoor bij het inbrengen kan heel prettig zijn(pik stil houden).

Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_6309232
quote:
Op woensdag 9 oktober 2002 17:37 schreef catena het volgende:

[..]

oepsie

UPDATEN DAN!

Yeps... Moet ik updaten... sowwy.

NU GE_UPDATED !

pi_6352962
quote:
Op woensdag 9 oktober 2002 12:32 schreef havewegotnews4you het volgende:

[..]

Je bent ook pas 16. Strak als je wat ouder bent kom je er vanzelf achter dat er veel meer dingen yammie yammie zijn.

pi_8427965
quote:
Op dinsdag 1 oktober 2002 13:25 schreef Dr_Greene het volgende:
Meningen en ervaringen van Viva-lezers ook goed??

http://forum.viva.nl/messages/5/67.html

Deze kwam ik tegen bij de reacties van de Viva-lezeressen:

Door Jaquline op Donderdag, 29 november 2001 - 15:27:
ik vind niks lekkerder dan bij de dokter een inwendig onderzoek.... dat ie lekker zo'n plastic handschoen aan trekt en dan tot aan zijn elleboog in mijn kont zit te roeren, dat kan ik wel schijten van genot

Dat kan toch niet?

woensdag 12 februari 2003 @ 02:24:15 #36
17205 Profesor
I have a dream!
pi_8428185
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 01:39 schreef ilona-scuderia het volgende:

[..]

ik vind niks lekkerder dan bij de dokter een inwendig onderzoek.... dat ie lekker zo'n plastic handschoen aan trekt en dan tot aan zijn elleboog in mijn kont zit te roeren, dat kan ik wel schijten van genot

Dat kan toch niet?

Viva
[url=http://forum.fok.nl/showtopic.php/297546] ~Profesor geeft spreekuur~ [/url] Professor zou wel een vrij trieste and pretentieuze nick zijn voor iemand die zoveel semi-doordachte nonsens post.
pi_8428214
quote:
Op woensdag 9 oktober 2002 21:42 schreef erodome het volgende:

-heel verhaal-

Daar heb je nog eens wat aan
Booonnie bonnie bonnie kom je buiten spelen!!! Bonnie kom je gauw op straat? Bonnie kheb nog kauwgom om te delen :{ Bonnie Ik heb een echte pop die praat, die herinnering raak je niet kwijt..... waar is ie gebleven die tijd? ;( :D ;)
pi_8429185
quote:
Op donderdag 3 oktober 2002 01:14 schreef Gekke_mus het volgende:Ik snap het niet, zo onpersoonlijk...van achter..lijkt me zo denigrerend...geen oogcontact...beestachtig...ik weet t niet volgens mij zo ik me vreselijk verkracht voelen BAH!!!
Maar dat is juist de charme ervan, schat.

Maargoed, ik zie het al: Anale sex is niks voor jou.

During the first half of the 20th century, Duke Paoa Kahinu Mokoe Hulikohola Kahanamoku emerged as the world's consummate waterman, its fastest swimmer and foremost surfer, the first truly famous beach boy
  woensdag 12 februari 2003 @ 10:21:35 #39
30231 Trancemaster
*vakantie nodig heeft!
pi_8430322
quote:
Op woensdag 9 oktober 2002 21:42 schreef erodome het volgende:
Anale sex is overheerlijk, mits je het goed aanpakt.

Als je ermee wil beginnen begin dan niet gelijk met een pik erin.
Begin rustig aan eerst een keertje tijdens de sex met de tong spelen, dan vingertje erin(of 2), dunne dildo/vibrator, als dat allemaal goed gaat en je je lekker kan ontspannen dan pas overgaan tot neuken(dit mag best een tijd duren hoor, niet in 1 sexbeurt, neem je tijd).
Elke keer als je anale sex wil hebben zorg dan dat je je samen een beetje voorberijd, voorspel dus, ook de anus heeft voorspel nodig!!!!

Latex handschoentjes zijn aan te raden, condooms ook.
Niet alleen omdat er misschien wel wat meekomt, maar ook om ontstekingen e.d. te verkomen.
De anus is een heel teer gebied, adertjes springen erg snel, een condoom of latex handschoentjes(kun je gewoon bij de apotheek kopen) zorgen ervoor dat alles lekker makkelijk glijd en soepel gaat, je hoeft ook niet bang te zijn voor haaltjes aan nagels e.d., dat maakt het een stuk makkelijker om je te ontspannen.

Als je het goed doet doet anale sex GEEN pijn, doet het wel pijn dan doe je het verkeerd, dan ga je te snel, of is het te ruw.
Wel kan anale sex soms heel dicht tegen pijn aanliggen, maar dat geeft juist die extra dimensie.

Wat ook niet vergeten mag worden, GLIJMIDDEL!!!!!
Heeeeeeel veel glijmiddel.

Als je gespannen bent doe dan niet aan anale sex, ontspanning is heel belangerijk, anders bezeer je jezelf en geloof me dat doet wat langer pijn als op dat moment(daar kan je dagen last van hebben en zelf aambeien van krijgen).
Rustig aan is echt belangerijk.
Wat heel goed kan helpen is tijdens het binnendringen van de pik de klit stimuleren, dat haalt de aandacht een beetje weg en houdt je op de toppen van geilheid waardoor alles lekker makkelijk gaat.

Dan nog een tip voor de mannen, laat je vriendin/vrouw/scharrel zelf het ritme bepalen, laat haar de leiding hebben als je je pik erin schuift, dat geeft een stuk meer vertrouwen, duw hem niet zomaar erin, maar langzaam aan zodat ze kan wennen, afentoe even stoppen tussendoor bij het inbrengen kan heel prettig zijn(pik stil houden).

Juist

Goede antwoorden altijd erodome!

The whole thing is based on respect, respect to the music respect to the djs respect to the crowd We have to remain in constant contact but look around yourself No one's style is better than the other no one's style is trueer than the other It's all Music
  woensdag 12 februari 2003 @ 15:13:09 #40
22158 sabyne
Wie is er nu gek?
pi_8436695
Met mijn ex-vriendje en enige waar ik het ooit mee gedaan heb was het wel erg prima,ook een erg apart gevoel maarja dat maakte het dan ook weer zo prima
I don't care.....
pi_8436997
Effe samenvatten.
Je moet dus je kont schoonspoelen met een klysma (jegh, stinkboel), extra dikke condooms gebruiken, liefst ook handschoenen, oppassen dat je geen aders laat springen en aambeien krijgt, oppassen voor infecties, je hebt veel glijmiddel nodig en het kan ook nog eens pijnlijk zijn (voor de gepenetreerde neem ik aan dan).
Lekker spontaan hoor.
Ik geloof dat ik al moe word bij de gedachte.
pi_8437707
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 15:24 schreef Furry_Moose het volgende:
Effe samenvatten.
Je moet dus je kont schoonspoelen met een klysma (jegh, stinkboel), extra dikke condooms gebruiken, liefst ook handschoenen, oppassen dat je geen aders laat springen en aambeien krijgt, oppassen voor infecties, je hebt veel glijmiddel nodig en het kan ook nog eens pijnlijk zijn (voor de gepenetreerde neem ik aan dan).
Lekker spontaan hoor.
Ik geloof dat ik al moe word bij de gedachte.
Er kan best wat fout gaan ja, maar als je voorzichtig doet is dat niet echt een probleem.

Klysma kan, hoeft niet, maar zonder klysma heb je natuurlijk een flink risiko op tja... poep.

Klysma gebruik ik zelf niet, als we anale sex hebben gebeurt dat spontaan, ik ga niet tegen mezelf zeggen vanavond laat ik me in mijn kontje nemen dus even snel een klysma nu, nee dat vind ik echt niets, ik hou van spontane dingen.

Dus dan condoom, ik heb een vaste partner, dus ik gebruik een gewoon condoom ervoor.
Als ie zou scheuren ach das geen ramp, is trouwens nog nooit gebeurt.
Maar soms gebeurt het ook wel zonder condoom, daarna lekker douchen en er is niets meer aan de hand.

Glijmiddel is toch al erg handig als je van uitgebreidde sex houdt, hier is altijd glijmiddel aanwezig en binnen handbereik bij sex.
Dus dat is geen moeite.

Ook al heb ik ook wel sex met andere, anaal is voor mijn man.
Die dikke condooms(anaal-condooms) weleens geprobeert samen met mijn man maar wat een ondingen zijn dat zeg!

Pijnlijkheid, dat ligt helemaal aan jezelf, als je het rustig aan doet in het begin doet het geen pijn, het is wel pijnlijk lekker

Al met al, tja een boel om rekening mee te houden, maar het is de moeite echt wel waard

Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_8438073
Bij mij wil het allemaal nog niet zo lukken als mn vriend anaal naar binnen gaat dan krijg ik altijd zo'n verschrikkelijke drang om te poepen. We proberen het al een tijd door me daar te likken en te vingeren etc. maar als hij dan met zn pik naar binnen gaat brrrr
Dus als er nog goeie tips zijn (eerst gaan poepen is al geprobeerd het gevoel blijft)
;)
pi_8438545
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 15:56 schreef erodome het volgende:

[..]
-verhaal

Met andere mannen? Meu? parenclubs ofzo? Ik moet zeggen dat ik je wel een apart figuur bent Wel goed dat je overal zo makkelijk over praat...

En tja het gevoel dat je moet poepen heb ik wel eens vaker gehoord..

Hallowww
pi_8439179
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 16:31 schreef suxjahh het volgende:

[..]

Met andere mannen? Meu? parenclubs ofzo? Ik moet zeggen dat ik je wel een apart figuur bent Wel goed dat je overal zo makkelijk over praat...

En tja het gevoel dat je moet poepen heb ik wel eens vaker gehoord..

Met andere mannen en vrouwen, oa in parenclubs, maar soms nodigen we ook wel iemand uit voor een trio.

Ja ik ben een apart figuur, je zal mij nooit horen zeggen dat ik normaal ben

Ok gevoel van poepen.........
Hmmmm dat heb ik zelf niet, lijkt me idd vervelend....

Ga je misschien onbewust persen(ietsje) als hij naar binnen wil(wat opzich helemaal niet slecht is, maakt het zelfs wat makkelijker).
Heb je het alleen helemaal in het begin, of blijft het gevoel?

pi_8439974
in mijn tijd lustte ik er ook wel pap van!!
  woensdag 12 februari 2003 @ 17:38:43 #47
40001 fotoloog
1/250 sec. F=8
pi_8440033
Sometimes it snows in april
Sometimes I feel so bad, so bad
Sometimes I wish life was never ending,
And all good things, they say, never last
pi_8440175
quote:
Op woensdag 9 oktober 2002 12:32 schreef havewegotnews4you het volgende:

[..]

Ik ben al 34 en ik kan eraan toevoegen: nee hoor, anaal blijft VER-SCHRIK-KE-LIJK.
en haalt het maar net!
  woensdag 12 februari 2003 @ 18:07:34 #49
45458 Govinda
Blond is geil!
pi_8440533
quote:
Ik snap het niet, zo onpersoonlijk...van achter..lijkt me zo denigrerend...geen oogcontact...beestachtig...ik weet t niet volgens mij zo ik me vreselijk verkracht voelen BAH!!! Sorry maar mij niet gezien!
Denk je zo ook over gewoon DoggyStyle??
Mijn vriendinnetje vindt dat aspect juist geil...
Ze is zo lief om zich in haar kontje te laten neuken omdat het mij zo lijkt...
Ze is zelf ook wel nieuwsgierig natuurlijk...
Maar we zijn nog in opbouwende fase, dus het is er (nog) niet van gekomen...
Suffering from Oblomow's
  woensdag 12 februari 2003 @ 18:41:47 #50
43296 LastYear
Geen plaatje??
pi_8441152
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 18:07 schreef Govinda het volgende:

[..]

Denk je zo ook over gewoon DoggyStyle??
Mijn vriendinnetje vindt dat aspect juist geil...

Mijn ex ook, die draaide zich altijd om als ze geil was om zich lekker te laten nemen!

Kreeg ik zelf ook altijd een lekker 'wicked' gevoel van

Meten = weten
  woensdag 12 februari 2003 @ 21:09:31 #51
46868 Adema
A Place for my Head
pi_8444137
Hoi, ik ben een dame en ik heb er al ervaring mee. Eerst vond ik het wel gaan, die anale rotzooi, maar ik kan niet zeggen dat ik er ook nog genot bij had. Het was gewoon wat geram daar achterin. Toen ging het een keer moeilijk pijn doen en sindsdien elke keer bij een poging van de jongen doet het pijn . Psychisch wil het dus niet meer lukken. Ik moet zeggen, die pijn is echt niet te harden. Als je wilt weten wat je een meisje (tenminste, ik denk veel van de meiden) aandoet, probeer het dan eens bij jezelf (ik bedoel met een hulpstuk). Dan weet je uit eigen ervaring hoe het is!
Doeg, Adema
pi_8444153
Neuken?
pi_8444222
Het is niet echt bijzonder: er zitten daar geen erogene zones die geprikkeld worden. Misschien worden sommigen geil bij het idee en helpt dat. Persoonlijk kijk ik een vent liever aan, en dat is bij anaal wat lastig.

BTW, absolute afrader is orale sex na anale sex

Hoe je het terrorisme kunt verslaan? Door je niet te laten terroriseren. Laat angst je leven niet beheersen. Zelfs niet als je bang bent.
-Salman Rushdie-
  Moderator woensdag 12 februari 2003 @ 23:19:05 #54
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_8447592
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 21:13 schreef Miss_User het volgende:
Het is niet echt bijzonder: er zitten daar geen erogene zones die geprikkeld worden. Misschien worden sommigen geil bij het idee en helpt dat. Persoonlijk kijk ik een vent liever aan, en dat is bij anaal wat lastig.

BTW, absolute afrader is orale sex na anale sex

Jij bent goed wakker eej

in pornofilms doen ze dat wel vaak.... zou t dan toch waar zijn dat t irl niet zo gaat ?....the horror...

Breitling - Instruments for Professionals
pi_8447633
Heerlijk
  woensdag 12 februari 2003 @ 23:23:43 #56
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_8447738
Mits met beleid zeker een leuke aanvulling op het sexleven.

I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_8447790
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 23:20 schreef Logician het volgende:
Heerlijk
  donderdag 13 februari 2003 @ 09:04:52 #58
30231 Trancemaster
*vakantie nodig heeft!
pi_8450594
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 23:23 schreef E.T. het volgende:
Mits met beleid zeker een leuke aanvulling op het sexleven.

Juist... Denk dat 90% van de vrouwen hier die er een rot ervaring mee hebben gehad het heeft gedaan met type lompe-boer die ging raggen
The whole thing is based on respect, respect to the music respect to the djs respect to the crowd We have to remain in constant contact but look around yourself No one's style is better than the other no one's style is trueer than the other It's all Music
pi_8450730
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 01:39 schreef ilona-scuderia het volgende:

[..]

Dat kan toch niet?

Die gaat naar een vee-arts ofzo ..
pi_8451086
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 21:13 schreef Miss_User het volgende:
Het is niet echt bijzonder: er zitten daar geen erogene zones die geprikkeld worden.
geen erogene zones?
afgezien van het feit dat het hele gebied rondom je sterretje al heel gevoelig is, kan je bijvoorbeeld ook de g-spot stimuleren via de achteringang, en zo zijn er nog wel een aantal andere drukpuntjes die een bijzondere sensatie opleveren.

Als het idee je tegenstaat moet je het natuurlijk niet doen, maar met wat creativiteit en wat uitproberen zijn er genoeg stimulerende plekjes te vinden daar.

Too often, we lose sight of life's simple pleasures. Remember, when someone annoys you it takes 42 muscles in your face to frown, BUT, it only takes 4 muscles to extend your arm and bitch-slap that mother@#?!&! upside the head.
  donderdag 13 februari 2003 @ 10:46:36 #61
45801 Thewiseman
thewiseman@garia.net
pi_8452061
quote:

Vindt het altijd geil als een vrouw dit zegt en nog eens haar foto ook beschikbaar heeft

Keep up tha good work hun hehe xx

pi_8452423
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 16:53 schreef erodome het volgende:
Ok gevoel van poepen.........
Hmmmm dat heb ik zelf niet, lijkt me idd vervelend....

Ga je misschien onbewust persen(ietsje) als hij naar binnen wil(wat opzich helemaal niet slecht is, maakt het zelfs wat makkelijker).
Heb je het alleen helemaal in het begin, of blijft het gevoel?

Ik heb echt geen flauw idee, ik weet alleen dat de geilheid gelijk weg is en dat ik naar de wc ren, terwijl ik toch al weet dat er niks is om voor naar de wc te gaan. Hij zit er dan ook maar even in we doen het zo voorzichtig mogelijk, maar het wil gewoon niet lukken.
;)
pi_8452462
quote:

Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
  donderdag 13 februari 2003 @ 11:35:47 #64
45801 Thewiseman
thewiseman@garia.net
pi_8453336
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 21:09 schreef Adema het volgende:
Hoi, ik ben een dame en ik heb er al ervaring mee. Eerst vond ik het wel gaan, die anale rotzooi, maar ik kan niet zeggen dat ik er ook nog genot bij had. Het was gewoon wat geram daar achterin. Toen ging het een keer moeilijk pijn doen en sindsdien elke keer bij een poging van de jongen doet het pijn . Psychisch wil het dus niet meer lukken. Ik moet zeggen, die pijn is echt niet te harden. Als je wilt weten wat je een meisje (tenminste, ik denk veel van de meiden) aandoet, probeer het dan eens bij jezelf (ik bedoel met een hulpstuk). Dan weet je uit eigen ervaring hoe het is!
Doeg, Adema
Is trouwens een beetje gelul.

Want bij een vrouw gaat het stukken makkelijker.
mischien wist je het nog niet maar een man heeft 2 spieren bij zn gaatje

Daar een vrouw er maar 1 heeft dus voor een man is het anders

pi_8453925
quote:
Op donderdag 13 februari 2003 11:35 schreef Thewiseman het volgende:

Hoe kom je daar nou weer bij? Iedereen (man EN vrouw) heeft twee spieren rond de opening van de anus. De ene kun je zelf spannen en ontspannen (waarmee je bijvoorbeeld extra hard knijpt als je een scheet wilt binnenhouden ofzo) en de ander wordt gecontroleerd door je onderbewustzijn (zodat je in je slaap of bij bewusteloosheid niet alles laat lopen).

Het gaat bij mannen net zo makkelijk/moeilijk als bij vrouwen.

'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
  donderdag 13 februari 2003 @ 12:40:28 #66
2999 cWaVe
We gaan begonnen!
pi_8454627
quote:
Op donderdag 13 februari 2003 11:35 schreef Thewiseman het volgende:

[..]

*kuchBULLSJITkuch
Liever spijt van iets dat je gedaan hebt dan spijt van iets wat je niet hebt gedaan
  donderdag 13 februari 2003 @ 12:48:37 #67
23441 F1-dude
POWDER SNOW RULEZ
pi_8454790
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 23:25 schreef schatje het volgende:

[..]

Grrrrrrrrrrrrrrrr............
Tip of the day: Don't eat yellow snow.
  donderdag 13 februari 2003 @ 13:34:37 #68
42363 Dark.Angel
**I'll Put You In Line**
pi_8455978
pijnlijk, maar het heeft wel wat
He Who Walks In The Shadows Of The Night, Shatters To Dust In The Darkness Of My Light..
  donderdag 13 februari 2003 @ 15:25:37 #69
45801 Thewiseman
thewiseman@garia.net
pi_8458261
quote:
Op donderdag 13 februari 2003 12:01 schreef Whuzz het volgende:

[..]

Hoe kom je daar nou weer bij? Iedereen (man EN vrouw) heeft twee spieren rond de opening van de anus. De ene kun je zelf spannen en ontspannen (waarmee je bijvoorbeeld extra hard knijpt als je een scheet wilt binnenhouden ofzo) en de ander wordt gecontroleerd door je onderbewustzijn (zodat je in je slaap of bij bewusteloosheid niet alles laat lopen).

Het gaat bij mannen net zo makkelijk/moeilijk als bij vrouwen.

Zoek dit eens op een een bio boek, kijken wie er gelijk heeft
pi_8458742
quote:
Op donderdag 13 februari 2003 15:25 schreef Thewiseman het volgende:Zoek dit eens op een een bio boek, kijken wie er gelijk heeft
Toevallig was het onderwerp "anale sex" laatst nog bij "Sex Sense" op Discovery, daar werd het geheel duidelijk uitgelegd. Iedereen heeft die twee spieren. Zowel mannen als vrouwen kunnen een scheet binnenhouden (alhoewel je daar bij sommige personen wel eens aan twijfelt ) en noch mannen noch vrouwen laten normaal gesproken hun zooi lopen als ze in slaap vallen.

Doel jij niet op de extra spier in de vagina bij de vrouwen? (Die overigens niets met anale seks te maken heeft)

Ik spreek overigens ook uitvaring, ik heb wel eens (samen met een ex-vriendin) geëxpirimenteerd met dildo's en die ging er bij mij net zo makkelijk in als bij haar, geen verschil. (misschien bij haar zelfs nog wel makkelijker, omdat zij al meer ervaring had met anale seks dan ik en zich dus makkelijker kon ontspannen)

donderdag 13 februari 2003 @ 15:54:13 #71
45801 Thewiseman
thewiseman@garia.net
pi_8458827
quote:
Op donderdag 13 februari 2003 15:49 schreef Whuzz het volgende:

[..]

Toevallig was het onderwerp "anale sex" laatst nog bij "Sex Sense" op Discovery, daar werd het geheel duidelijk uitgelegd. Iedereen heeft die twee spieren. Zowel mannen als vrouwen kunnen een scheet binnenhouden (alhoewel je daar bij sommige personen wel eens aan twijfelt ) en noch mannen noch vrouwen laten normaal gesproken hun zooi lopen als ze in slaap vallen.

Doel jij niet op de extra spier in de vagina bij de vrouwen? (Die overigens niets met anale seks te maken heeft)

Ik spreek overigens ook uitvaring, ik heb wel eens (samen met een ex-vriendin) geëxpirimenteerd met dildo's en die ging er bij mij net zo makkelijk in als bij haar, geen verschil. (misschien bij haar zelfs nog wel makkelijker, omdat zij al meer ervaring had met anale seks dan ik en zich dus makkelijker kon ontspannen)

Heel vriendelijk van je maar ik wil bewijs zien.
pi_8458867
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 23:19 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Jij bent goed wakker eej

in pornofilms doen ze dat wel vaak.... zou t dan toch waar zijn dat t irl niet zo gaat ?....the horror...

Bij het maken van pornofilms is het verplicht om een klysma te doen als je ook anale sex doet........
Het laatste wat ze willen bij een gewone pornofilm is shit, dan word het namelijk een heel andere soort film

Dan is het dus echt schoon en kan pijpen daarna ook geen kwaad.

pi_8462655
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 23:25 schreef schatje het volgende:

[..]

Netheid is voor de domme, de genie beheerst de chaos.
pi_8469343
quote:
Op donderdag 13 februari 2003 15:54 schreef Thewiseman het volgende:
Heel vriendelijk van je maar ik wil bewijs zien.
Ik zou zeggen, kijk discovery.
Ik snap niet waarom ik degene moet zijn die bewijs moet leveren? Ik spreek uit ervaring en ik heb mijn mening goed onderbouwd lijkt me. Komt nog bij dat er nog iemand anders was die jouw stelling "bullshit" noemt.
Als je je stelling vast wilt houden, kom jij maar met bewijzen dan.

Ik heb er iig nog NOOIT van gehoord dat een man daar meer spieren zou hebben dan een vrouw en ik heb ook nog nooit gehoord dat het bij een man lastiger zou zijn om daar wat in te brengen.
Erodome, jij hebt redelijk wat ervaring met dit soort dingen (aangezien mijn ervaring kennelijk niet voldoende is voor dewijzeman), wat denk jij er van?

[Edit]
Heb er trouwens wel naar zitten zoeken, heb zo'n beetje alle serieuze sites die over anale seks gaan (hoeveel troep je ondertussen wel niet tegenkomt trouwens...) gezien en er wordt nergens ook maar gerept over een verschil in spieren bij de anus tussen man en vrouw.
Jouw stelling lijkt me nogal onzin dus.

[Dit bericht is gewijzigd door Whuzz op 13-02-2003 23:33]

pi_8477293
Gasten, Anale sex vinden dames SCHITTEREND! Geloof me.

Heb hebt wel veschil he. Als je ehct wilt penetreren, dat kan inderdaad niet echt tof zijn voor de dames, maar bereid het altijd GOED voor!

maar een vinger of eroverheen of erin, SCHITTEREND. En helemaal tijdens het penetreren van de poes.:Y

Echt, dus.. gewoon doen.

Maarr... echt penetreren... wel even vragen, altijd netjes!!!^O^

vrijdag 14 februari 2003 @ 15:24:12 #76
45801 Thewiseman
thewiseman@garia.net
pi_8480027
quote:
Op donderdag 13 februari 2003 23:26 schreef Whuzz het volgende:
[Edit]
Heb er trouwens wel naar zitten zoeken, heb zo'n beetje alle serieuze sites die over anale seks gaan (hoeveel troep je ondertussen wel niet tegenkomt trouwens...) gezien en er wordt nergens ook maar gerept over een verschil in spieren bij de anus tussen man en vrouw.
Achja als je niet met tegen bewijs komt dan is het geen onzin
pi_8480565
quote:
Op donderdag 13 februari 2003 23:26 schreef Whuzz het volgende:

[..]

Ik zou zeggen, kijk discovery.
Ik snap niet waarom ik degene moet zijn die bewijs moet leveren? Ik spreek uit ervaring en ik heb mijn mening goed onderbouwd lijkt me. Komt nog bij dat er nog iemand anders was die jouw stelling "bullshit" noemt.
Als je je stelling vast wilt houden, kom jij maar met bewijzen dan.

Ik heb er iig nog NOOIT van gehoord dat een man daar meer spieren zou hebben dan een vrouw en ik heb ook nog nooit gehoord dat het bij een man lastiger zou zijn om daar wat in te brengen.
Erodome, jij hebt redelijk wat ervaring met dit soort dingen (aangezien mijn ervaring kennelijk niet voldoende is voor dewijzeman), wat denk jij er van?

[Edit]

Ik heb ook nog nooit gehoort dat een vrouw daar maar 1 spier heeft...

Zover ik weet lopen er 2 spieren in een 8 vorm bij de vrouw daar beneden.

Genot, tja ik ga uit m'n dak als ik anaal genomen word, het is overheerlijk.
Dus gevoel zit er echt wel

pi_8483864
Ik heb het even opgezocht, met dank aan sexwoordenboek.nl het volgende plaatje dat laat zien dat de vrouw wel 2 spieren heeft bij haar anus.

vrijdag 14 februari 2003 @ 21:16:06 #79
45801 Thewiseman
thewiseman@garia.net
pi_8485882
quote:
Op vrijdag 14 februari 2003 19:24 schreef erodome het volgende:
Ik heb het even opgezocht, met dank aan sexwoordenboek.nl het volgende plaatje dat laat zien dat de vrouw wel 2 spieren heeft bij haar anus.

[afbeelding]

euhmm sorry hoor maar kan uit dit plaatje niet uitmaken of dit nou een man of een vrouw is
pi_8485991
quote:
Op vrijdag 14 februari 2003 21:16 schreef Thewiseman het volgende:

[..]

euhmm sorry hoor maar kan uit dit plaatje niet uitmaken of dit nou een man of een vrouw is

Doh, want het is bij beiden hetzelfde
pi_8486118
quote:
Op vrijdag 14 februari 2003 21:16 schreef Thewiseman het volgende:

[..]

Nou ja aangezien jij blijkbaar de enige bent die er van overtuigd is dat het niet zo is, kom maar met bewijs, dan zal ik de eerste zijn die je gelijk geeft.......

Ik heb mijn best gedaan, nu is het aan jou..

pi_8486888
quote:
Op vrijdag 14 februari 2003 21:30 schreef erodome het volgende:

[..]

Nou ja aangezien jij blijkbaar de enige bent die er van overtuigd is dat het niet zo is, kom maar met bewijs, dan zal ik de eerste zijn die je gelijk geeft.......

Ik heb mijn best gedaan, nu is het aan jou..

* NietGroen slaat zich bij erodome aan
Blauw is de kleur van een hoop bier
pi_8487413
quote:
Op vrijdag 14 februari 2003 22:07 schreef NietGroen het volgende:

[..]

* NietGroen slaat zich bij erodome aan

en in principe ben ik ook wel bereid het met Erodome eens te zijn
[url]www.f-orum.tk[/url]
pi_8488029
Tnx voor de moeite Erodome. Ik denk dat we met z'n allen nu wel genoeg ons best hebben gedaan om onze "wijze" vriend van zijn ongelijk te overtuigen, waarbij hijzelf nog geen enkele poging heeft ondernomen om zijn standpunt te onderbouwen.

I rest my case.

Om weer terug on topic te komen, mijn vriendin is ook gek op anale seks. Echt anale seks hebben we nog niet gedaan, wel wat vingerwerk enzo. Met d'r vorige vriend heeft ze dat al wel gedaan, dus vandaar dat ze weet dat ze er gek op is. Zelf ik heb met een ex-vriendin ook een aantal keer anaal gedaan en dat was wel ok. Niet super overigens, ik heb dat 'extra nauwe' niet zo nodig...

Wanneer je rustig aan doet en genoeg glijmiddel gebruikt gaat het geheel pijnloos.

[Dit bericht is gewijzigd door Whuzz op 14-02-2003 23:09]

pi_8488030
quote:
Op vrijdag 14 februari 2003 19:24 schreef erodome het volgende:

Je bent altijd zo eerlijk en open met je antwoorden! Mijn complimenten!
Ik ben maar even gaan zoeken, want je hebt wel degelijk gelijk!
quote:
Anale seks
De meest voorkomende betekenis van 'anale seks' is wat op straat wel 'kontneuken' of 'Grieks' genoemd wordt, oftewel dat de penis in de anus penetreert. Maar met een vinger, een buttplug of een (dunne) vibrator zijn er ook mogelijkheden te over. Veel vrouwen zeggen dat zij zich prettig "gevuld" voelen als zij anaal vrijen vergelijken met vaginaal vrijen. Bij heteroseksuele duurzame relaties hebben zo'n 10%anale gemeenschap. Binnen homoseksuele duurzame relaties heeft ongeveer 82% anale gemeenschap. Vaak wordt gedacht dat anale prikkeling, en met name penetratie, pijn doet. Als het goed gebeurd is dat echter niet het geval. Wanneer iets in de anus wordt gebracht reageert de buitenste kringspier reflexmatig met kramp. Dit duurt maar kort. Als bij het binnendringen niet gewacht wordt totdat deze kringspier zich ontspant, dan kan het pijn gaan doen.

Er zijn twee soorten kringspieren die de anus omgeven. De anus en het eerste deel van de endeldarm (rectum) zijn gevoelig voor aanrakingen, het diepere deel is gevoelig voor druk en beweging en niet zozeer de aanraking. Bij mannen is aan de buikzijde op zo'n 5 cm de prostaat voelbaar, evenals de basis van de penis die zich aan het begin van de anus bevindt. De endeldarm staat niet in een rechte lijn vanaf de anus, maar maakt na zo'n 5-6 centimeter een bocht naar de rugzijde. Daar dient bij het inbrengen van een voorwerp rekening mee gehouden te worden.
Zorg voor een glijmiddel op waterbasis; de endeldarm produceert namelijk geen vocht. Gebruik een extra sterk condoom.

Anale seks
Durex

BRON!

pi_8520856
quote:

[..]

Dan doet het BIJNA GEEN PIJN?????....dus het doet wel pijn?? Iek!! Ik moet er niet aan denken, ik kan er met mijn verstand niet bij! Is vaginale seks niet voldoende?? Ik snap het niet, zo onpersoonlijk...van achter..lijkt me zo denigrerend...geen oogcontact...beestachtig...ik weet t niet volgens mij zo ik me vreselijk verkracht voelen BAH!!! Sorry maar mij niet gezien! Als je er niet aan wil moet je er ook echt niet aan beginnen!! Nooit doen omdat die ander dat zou willen!!!!! (onder het motto je moet alles geprobeerd hebben...DUH!!!)

aanvulling: vies idee en pijnlijk lijkt t me!
Love is Love, Love is You, I Love Love, so I Love You....
  maandag 17 februari 2003 @ 10:55:30 #87
45801 Thewiseman
thewiseman@garia.net
pi_8531283
quote:
Op zondag 16 februari 2003 19:46 schreef sabientje het volgende:

[..]

aanvulling: vies idee en pijnlijk lijkt t me!

Welnee man als je goed ranzig bent doe je alles
pi_8538703
quote:
Op maandag 17 februari 2003 10:55 schreef Thewiseman het volgende:

[..]

Welnee man als je goed ranzig bent doe je alles

Inderdaad,
anale sex rox!!
Als het lukt
Uitvindingen zijn betere middelen naar een minder doel.
----
Berry van Aerle.
pi_8547467
Ik en mijn vriendje doen het regelmatig als aanvulling, maar ik moet wel zeggen dat ik het nooit lang vol houd ik heb geen idee of ik het nou lekker moet vinden of juist niet. ligt er aan wat er gebeurd denk ik.

ik vind het inbrengen van de penis een vervelend gevoel, maakt me niet uit of het nu met of zonder glijmiddel is. In het begin deed het zelfs zo erg veel pijn dat het van allemaal niet meer hoefde, maar daar heb ik mij overheen gezet.

xxx mij

† In Memoriam † maandag 17 februari 2003 @ 23:21:20 #90
47213 ArmaniMania
pi_8548174
Anaal ? Vreemd is het niet,bij de apen zie je het terug. Bij mensen komt het nogal veel voor dat ze het vies vinden en het doet pijn en weet ik wat allemaal. Maar anaal kan heel lekker zijn,tenminste voor de vrouw, ik zelf voel er niks voor omdat ik Hetero ben en meer iets vind voor Homosexuele mensen. Maar voor een vrouw kan het lekker zijn als ze zivh maar genoeg ontspant..
  maandag 17 februari 2003 @ 23:41:02 #91
43216 Yodium
.... voor open wonden
pi_8548642
quote:
Op maandag 17 februari 2003 22:54 schreef Lekkertje het volgende:
Ik en mijn vriendje doen het regelmatig als aanvulling, maar ik moet wel zeggen dat ik het nooit lang vol houd ik heb geen idee of ik het nou lekker moet vinden of juist niet. ligt er aan wat er gebeurd denk ik.

ik vind het inbrengen van de penis een vervelend gevoel, maakt me niet uit of het nu met of zonder glijmiddel is. In het begin deed het zelfs zo erg veel pijn dat het van allemaal niet meer hoefde, maar daar heb ik mij overheen gezet.

xxx mij

Dat had ik ook wel zo ongeveer kunnen schrijven denk ik. Eerst doet het zeer en voelt het erg wazig. Alsof je moet poepen zoals al eerder werd genoemd. Maar dat gaat over en dan voelt het eeuhhhh... wazig!!!! Ik kan niet zeggen dat het echt lekker is, maar ook zeker niet vervelend.

Spannend is denk ik het juiste woord.

† In Memoriam † maandag 17 februari 2003 @ 23:44:12 #92
47213 ArmaniMania
pi_8548732
Als ik naar de wc ga om een mooie drol te leggen kan ik niet zeggen dat nou erg spannend is.
  maandag 17 februari 2003 @ 23:47:30 #93
43216 Yodium
.... voor open wonden
pi_8548823
quote:
Op maandag 17 februari 2003 23:44 schreef ArmaniMania het volgende:
Als ik naar de wc ga om een mooie drol te leggen kan ik niet zeggen dat nou erg spannend is.
Het gaat dan ook over iets anders..... zie topic titel
  † In Memoriam † maandag 17 februari 2003 @ 23:52:22 #94
47213 ArmaniMania
pi_8548967
Dat snap ik ook nog net wel... Maar ik denk dat je het verkeerd omschrijft. Een vrouw heeft ooit eens gezegd, anaal genomen worden is weer eens wat anders, alleen je moet er open voor staan en dan kan het overwelgend zijn. Ik denk dat je overwelgend beter had kunnen gebruiken.
pi_8565918
quote:
Op maandag 17 februari 2003 23:21 schreef ArmaniMania het volgende:
ik zelf voel er niks voor omdat ik Hetero ben en meer iets vind voor Homosexuele mensen.
Wat een onzin, waarom zou anale sex niets voor heteromannen zijn? Je seksuele geaardheid heeft toch geen reet te maken met het lekker vinden van anale sex??
pi_8592056
Hier komt mijn zeer persoonlijke verslag:

Eerste keer doet PIJN... zooooooo'n pijn Echt 2 dagen niet naar de wc kunnen gaan zeg maar... En zitten is dus ook NIET LEUK...

Daarna... naja, in het begin nog niet echt heel erg lekker ofzo... doet nog steeds best wel pijn in het begin... (bij mij dan) maar na een paar keer heen en weer is dat over - tenzij hij te diep gaat...

Of ik het lekker vind? Mwah... ja best wel, maar als enige is het niet genoeg (moet nog wel wat vaginale stimulans/vingerwerk etc bij) want alleen anaal is echt een heel erg vreemd gevoel: zoiets van 'Oh my god, ik hou het niet meer....' weet eigenlijk niet of dat nou wel of niet lekker is...

pi_8596955
quote:
Op woensdag 19 februari 2003 20:30 schreef LadyLysah het volgende:

Eerste keer doet PIJN... zooooooo'n pijn Echt 2 dagen niet naar de wc kunnen gaan zeg maar... En zitten is dus ook NIET LEUK...

anaal is echt een heel erg vreemd gevoel: zoiets van 'Oh my god, ik hou het niet meer....' weet eigenlijk niet of dat nou wel of niet lekker is...

heb ik ook.. maar wauw.. er ging wel een nieuwe wereld voor me open.. ik vind het errrrug lekker
pi_9985062
Als ik een jongen was... zou ik zeker pas anale sex willen als m'n vriendin al zo enorm uitgerekt was aan de 'voorkant' dat ik niks meer voelde...
pi_9986199
quote:
Op woensdag 19 februari 2003 23:29 schreef shavirah het volgende:

[..]

heb ik ook.. maar wauw.. er ging wel een nieuwe wereld voor me open.. ik vind het errrrug lekker

mooie sig heb je

goh eindelijk vrouwen die er net zo over denken als m`n vriendin...

pi_9986287
In het vuur van het spel wil ik nog wel eens blij verrast worden! En dat terwijl mijn vriendin altijd zegt er niet om zit te springen. Misschien vindt ze me gewoon lief??
According to a new survey, women say they feel more comfortable undressing in front of men than they do undressing in front of other women. They say that women are too judgmental, where, of course, men are just grateful.
pi_9986379
quote:
Op maandag 30 september 2002 11:43 schreef SuperJERK het volgende:
Probeer eens de search...

Wat vinden vrouwen van anale sex?

Vrouwen vinden anale sex net zo lekker als mannen!

Precies.......

Zeg maar zo......
Als jij dat wilt is goed....
maar eerst een bezemsteel in jouw anus..
Vin je hem fijn...
oke..dan mag je het proberen....
*NOT*

Brr *rilll*
Dat is toch pijnlijk zoiets....en lijkt me niet gezond hoor...voor je sluitspiertjes...
zieluggggggggggggggggggg

zucht
pi_10006346
hoe oud ben jij ?

ik zal maar zo zeggen..."you can`t love it if you don`t try it". Uit veel reacties blijkt onwetendheid of onervarenheid. Van vrouwen die het wel hebben gedaan, hoor ik overwegend positieve reacties...

maandag 28 april 2003 @ 04:54:09 #103
51775 Legion_
Check t-mind.nl
pi_10060556
Het is het verkeerde gat(das nauw eenmaal zo) zowel bij vrouwen en homo's blijkt een bepaald gevoel op te wekken weer net ff anders dan de voor ingang.

Maar nee ik wil nooit een vrouw in der kont nemen gadver damme zelfs met condoom nog ranzig plus lijkt me niet lekker en wil het ook niet weten ook, want een beetje in de strond rond poeren kan geen lol zijn bahhhh.

Kan me ook niet voorstellen dat een vrouw dat lekker kan vinden maar hey als hetero man kan je dat zo en zo niet denk ik?

[url=http://www.t-mind.nl/forum]My mind is twisted[/url] [img]http://www.danasoft.com/vipersig.jpg[/img]
  maandag 28 april 2003 @ 04:59:00 #104
16456 Kwark
Great Jorb!
pi_10060572
quote:
Op maandag 28 april 2003 04:54 schreef Legion_ het volgende:
Kan me ook niet voorstellen dat een vrouw dat lekker kan vinden maar hey als hetero man kan je dat zo en zo niet denk ik?
Verkeerd gedacht.

Ken jij trouwens de betekenis van het woord "grammatica"?

Bassist, drummer & percussionist gezocht voor akoestische band! Zie topic [url=http://forum.fok.nl/showtopic.php/477979]Muzikanten gezocht![/url] of mail naar lightningbugs@rock.com!
  maandag 28 april 2003 @ 05:03:28 #105
51775 Legion_
Check t-mind.nl
pi_10060586
quote:
Op maandag 28 april 2003 04:59 schreef Kwark het volgende:

[..]

Verkeerd gedacht.

Ken jij trouwens de betekenis van het woord "grammatica"?

Zeik niet over spel fouten enzo. En dat jij dat wel lekker vind in scheit roeren veel plezier of omdat het straks is wathever het hoefd van mij niet never te nooit niet.

Vind het ranzig en daar houw ik me zelf aan.

[url=http://www.t-mind.nl/forum]My mind is twisted[/url] [img]http://www.danasoft.com/vipersig.jpg[/img]
  maandag 28 april 2003 @ 05:08:08 #106
16456 Kwark
Great Jorb!
pi_10060598
quote:
Op maandag 28 april 2003 05:03 schreef Legion_ het volgende:

[..]

Zeik niet over spel fouten enzo. En dat jij dat wel lekker vind in scheit roeren veel plezier of omdat het straks is wathever het hoefd van mij niet never te nooit niet.

Vind het ranzig en daar houw ik me zelf aan.

Hoe kan ik nou niet over "spel fouten" zeiken?

Ga Road Trip eens kijken, misschien snap je dan wat ik bedoel.

maandag 28 april 2003 @ 05:09:27 #107
51775 Legion_
Check t-mind.nl
pi_10060602
Heb de film op dvd, maar wat in hell heeft het met die paar fouten te maken zowat, gaad erom dat je begrijpt wat ik zeg, zoniet jammer dan val iemand anders maar lastig
  maandag 28 april 2003 @ 05:14:37 #108
16456 Kwark
Great Jorb!
pi_10060610
quote:
Op maandag 28 april 2003 05:09 schreef Legion_ het volgende:
Heb de film op dvd, maar wat in hell heeft het met die paar fouten te maken zowat, gaad erom dat je begrijpt wat ik zeg, zoniet jammer dan val iemand anders maar lastig
Road Trip heeft niks met spelfouten te maken en ook niet me in "scheit roeren" maar er wordt wel op een aardige manier duidelijk gemaakt waarom anale penetratie ook voor heteromannen aangenaam kan zijn, want daar reageerde ik op. Maar ik kan me voorstellen dat je de draad kwijtraakt als je probeert minstens tien reacties in tien verschillende sextopics probeert te posten binnen een minuut.
  maandag 28 april 2003 @ 05:19:32 #109
51775 Legion_
Check t-mind.nl
pi_10060615
Ja dat stukje ken, ik ja het is niet iets hetero's vind IK nadruk op IK(mijn mening dus)

Ik heb wel sex op de manier waarop het bedoeld is, en daar valt anaal niet onder.

maandag 28 april 2003 @ 05:20:35 #110
16456 Kwark
Great Jorb!
pi_10060617
quote:
Op maandag 28 april 2003 05:19 schreef Legion_ het volgende:
Ja dat stukje ken, ik ja het is niet iets hetero's vind IK nadruk op IK(mijn mening dus)

Ik heb wel sex op de manier waarop het bedoeld is, en daar valt anaal niet onder.

Wat bedoel je met de manier waarop het bedoeld is? Door wie? Je laat je toch ook pijpen?
  Admin maandag 28 april 2003 @ 07:33:49 #111
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_10060690
Topic verknald.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')