Ik vind je nu al leuker dan Rozzje.quote:Op vrijdag 1 november 2013 00:28 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Dat mens in je UI is aids aan mijn ogen.
Ik wist dat je dat zou zeggen.quote:Op vrijdag 1 november 2013 00:32 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik vind je nu al leuker dan Rozzje.
Rozzje is een debiel.
Vind het nog steeds leukquote:Op vrijdag 1 november 2013 00:31 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ik poogde je erop te attenderen dat het niet leuk is
Wie is Rozzje?quote:Op vrijdag 1 november 2013 00:32 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Rozzje is een debiel.
Let's agree to disagree ok? ok? ok!?!?!?!?1111quote:
Rozzje opende vandaag een historisch topicquote:Op vrijdag 1 november 2013 00:32 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Rozzje is een debiel.
Debiel dat het is!quote:Op vrijdag 1 november 2013 00:32 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ja. Dus noem hem vooral Loek, vindt-ie leuk.
Lijkt me sterk.quote:Op vrijdag 1 november 2013 00:33 schreef xcachet het volgende:
[..]
Rozzje opende vandaag een historisch topic
Een of andere debiel die hier zomaar allerlei niet rullevante onzin ging posten.quote:
Hahahahahahha!!!!111!!11!!1 Wat een HHHH-ommmoquote:Op vrijdag 1 november 2013 00:34 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Een of andere debiel die hier zomaar allerlei niet rullevante onzin ging posten.
[b]Schijnt fan te zijn van Ronaldo.[/b]
is goed.quote:Op vrijdag 1 november 2013 00:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Kopbal toch?
Faler, je moet niet alles geloven.
Wat moet je daar mee?quote:Op vrijdag 1 november 2013 00:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik weet jouw echte naam en telefoonnummer lekker puh.
Link?quote:Op vrijdag 1 november 2013 00:33 schreef xcachet het volgende:
[..]
Rozzje opende vandaag een historisch topic
Ik bel de dokter alvast want ik vrees dat ik niet meer bij kom.quote:Op vrijdag 1 november 2013 00:35 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit zo hard gelachen om een foto op fok
Je weet niks debiel.quote:Op vrijdag 1 november 2013 00:35 schreef Tjacka het volgende:
[..]
is goed.
ik weet toch niet dat callie kopbal was. maar nu is het wel zeker dat je loek bent. niet dat mij dat wat uitmaakt overigens.
Fappen op Eriksen daarentegen is wel toegestaan en volledig heteroseksueel.quote:Op vrijdag 1 november 2013 00:35 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Hahahahahahha!!!!111!!11!!1 Wat een HHHH-ommmo
Jij moet met jezelf door het leven.quote:Op vrijdag 1 november 2013 00:37 schreef Tjacka het volgende:
[..]
niet dat mij dat wat uitmaakt overigens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |