Dat zijn teksten.quote:Op vrijdag 1 november 2013 00:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is voor mij een weet, en voor jou ook.
ik dacht dat we vrindjes warenquote:Op vrijdag 1 november 2013 00:24 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Nee die debiel met die Mufasa avatar.
Mij.....welquote:
Is jouw clone ontsnapt?quote:Op vrijdag 1 november 2013 00:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ik dacht dat we vrindjes waren
Zijn we toch ook, ouwe reus?quote:Op vrijdag 1 november 2013 00:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ik dacht dat we vrindjes waren
Ik ga echt geen moeite doen om nog een account aan te maken.quote:
Goed hoor. Beetje last van studie ontwijkend gedragquote:Op vrijdag 1 november 2013 00:23 schreef Tyron het volgende:
[..]
nee die kan niet zo volwassen typen
[..]
hallo kachel, hoe gaat het meisje
wil je niet zo debiel doen?quote:Op vrijdag 1 november 2013 00:27 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Zijn we toch ook, ouwe reus?
Ik gebruik gewoon graag het woord "debiel".
Stinho is een debiel.
quote:Op vrijdag 1 november 2013 00:27 schreef Tyron het volgende:
[..]
arme eriksen, maar het verandert niet wat ik voor hem voel
Hebt ie al een meissie?quote:Op vrijdag 1 november 2013 00:27 schreef Tyron het volgende:
[..]
arme eriksen, maar het verandert niet wat ik voor hem voel
ok dan is het goed en slaap lekker pikquote:Op vrijdag 1 november 2013 00:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ga echt geen moeite doen om nog een account aan te maken.
Dat is vrij triest. Nu duik ik mijn nest in.
Toedeloe
Dat mens in je UI is aids aan mijn ogen.quote:Op vrijdag 1 november 2013 00:28 schreef xcachet het volgende:
[..]
Goed hoor. Beetje last van studie ontwijkend gedrag
En met jou?
in nederland had hij er wel één, weet niet of ze nog steeds wat hebbenquote:Op vrijdag 1 november 2013 00:28 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
[..]
Hebt ie al een meissie?
oke loekquote:Op vrijdag 1 november 2013 00:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee joh heb een ander dingetje in gedachte veel leuker.
Hij moet zo'n britse neuqslet nemen. Die zijnquote:Op vrijdag 1 november 2013 00:29 schreef Tyron het volgende:
[..]
in nederland had hij er wel één, weet niet of ze nog steeds wat hebben
Doublepain ben jij het?quote:Op vrijdag 1 november 2013 00:28 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Dat mens in je UI is aids aan mijn ogen.
Dafuq ben jij mang?quote:
Leukquote:Op vrijdag 1 november 2013 00:28 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Dat mens in je UI is aids aan mijn ogen.
Ik poogde je erop te attenderen dat het niet leuk isquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |