ja druk, enorm druk, vandaar dat ik amper online ben plus dat ik alle kneuzen hier wel zat begon te wordenquote:
Jr ben jij het?quote:Op vrijdag 1 november 2013 00:22 schreef inslagenreuring het volgende:
Damn, jij gaat diep voor een draadje adrenaline, Tyron.
Een half pak?
ja ik leef graag gevaarlijk, daar kicken de dames en christian erikens opquote:Op vrijdag 1 november 2013 00:22 schreef inslagenreuring het volgende:
Damn, jij gaat diep voor een draadje adrenaline, Tyron.
Een half pak?
Heb je nog leuke gifjes, ouwe pik?quote:Op vrijdag 1 november 2013 00:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jou gebruik ik altijd als er even harde woorden moeten vallen.
Ik ben Tjacka ook zat we kunnen een klacht indienen als je wil?quote:Op vrijdag 1 november 2013 00:22 schreef Tyron het volgende:
[..]
ja druk, enorm druk, vandaar dat ik amper online ben plus dat ik alle kneuzen hier wel zat begon te worden
Ah kan ik mij voorstellen.quote:Op vrijdag 1 november 2013 00:22 schreef Tyron het volgende:
[..]
ja druk, enorm druk, vandaar dat ik amper online ben plus dat ik alle kneuzen hier wel zat begon te worden
Jr? Jr meodr?quote:
ja maar zit te twijfelen om door te studeren, ligt beetje aan of ik baantje krijg en dat ligt wss weer aan mn stagequote:Op vrijdag 1 november 2013 00:23 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ah kan ik mij voorstellen.
Wel fijn ben je dit jaar klaar?
Ik vrees trouwens wel dat Eriksen kaal wordtquote:Op vrijdag 1 november 2013 00:24 schreef Tyron het volgende:
[..]
ja maar zit te twijfelen om door te studeren, ligt beetje aan of ik baantje krijg en dat ligt wss weer aan mn stage
dusja
ik wens je veel succes.quote:Op vrijdag 1 november 2013 00:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik ben Tjacka ook zat we kunnen een klacht indienen als je wil?
Vind ik een sterk subforumquote:Op vrijdag 1 november 2013 00:25 schreef Tjacka het volgende:
[..]
oh je post in renp dus ik dacht jr.
mwah, hoeft toch niet perse, inhammen enzo is gwn normaal na je 20stequote:Op vrijdag 1 november 2013 00:24 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ik vrees trouwens wel dat Eriksen kaal wordt
Maar ook kale plekken enzo krijgt iequote:Op vrijdag 1 november 2013 00:25 schreef Tyron het volgende:
[..]
mwah, hoeft toch niet perse, inhammen enzo is gwn normaal na je 20ste
Dat is voor mij een weet, en voor jou ook.quote:Op vrijdag 1 november 2013 00:23 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Heb je nog leuke gifjes, ouwe pik?
oh is me nog niet opgevallenquote:Op vrijdag 1 november 2013 00:26 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Maar ook kale plekken enzo krijgt ie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |