Slecht. Iemand haat mij op een forumpje.quote:Op vrijdag 1 november 2013 00:00 schreef Tyron het volgende:
[..]
hallo tjackie hoe gaat het met je leven
Doe het meer voor de fun. Niet om rijk mee te worden.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:57 schreef Adames het volgende:
[..]
ik zet niet in op psv met een odd van 1,25 in een bekerwedstrijd
Doe het meer voor de fun. Niet om rijk mee teworden.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:57 schreef Adames het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 1 november 2013 00:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Doe het meer voor de fun. Niet om rijk mee te worden.
waarom doe je hetquote:Op vrijdag 1 november 2013 00:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Doe het meer voor de fun. Niet om rijk mee teworden.
wie dan tjacksanquote:Op vrijdag 1 november 2013 00:01 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Slecht. Iemand haat mij op een forumpje.
oh dat is een echte fappenmakerquote:
quote:Op vrijdag 1 november 2013 00:03 schreef Tyron het volgende:
[..]
oh dat is een echte fappenmaker
ik bedoel foppenmaker, haha kijk mij nou zeg ik zomaar fappen ipv foppen XD
ben jij melig?quote:Op vrijdag 1 november 2013 00:03 schreef Tyron het volgende:
[..]
oh dat is een echte fappenmaker
ik bedoel foppenmaker, haha kijk mij nou zeg ik zomaar fappen ipv foppen XD
nee maar wel in een goede buiquote:
quote:
Ja, daar wordt je toch melig van.quote:Op vrijdag 1 november 2013 00:06 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Daar zijn twee betekenissen van, wist je dat?
Godver.quote:Op vrijdag 1 november 2013 00:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ooh ik hoop dat je dan een paraplu bij je hebt xd hihi
quote:
Jij voldoet aan beide betekenissen volgens mij.quote:Op vrijdag 1 november 2013 00:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja, daar wordt je toch melig van.
Wie?quote:Op vrijdag 1 november 2013 00:08 schreef Tyron het volgende:
yvonne gaat mij helpen iemand klappen op utrecht centraal
quote:Op vrijdag 1 november 2013 00:08 schreef Tyron het volgende:
[..]
ik ken je niet maar je hebt hierbij mijn goedkeuring
Was een combinatie van totaal 7 duels.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:57 schreef Adames het volgende:
[..]
quote:
Euhm, wut?quote:
barbara barend meestal.quote:Op vrijdag 1 november 2013 00:11 schreef Elan het volgende:
Wat voor potjes zet jij meestal in dan Adames?
Ich bin kein klönquote:
Nee forreal, ik ben genuinequote:
zolang je fapt op eriksen vind ik het niet ergquote:Op vrijdag 1 november 2013 00:14 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Nee forreal, ik ben genuine
Hij is snitch ik haat hem dus nee.quote:Op vrijdag 1 november 2013 00:14 schreef Tyron het volgende:
[..]
eland ik vind je toffe gozer maar je moet wel dimmen tegen tjacka btw
dat is even balen voor die hond zeg, ik hoop dat ze hem nog terugvindenquote:Jongetje overreden op A325
Op de A325 in Arnhem is een jongetje van vijf omgekomen toen hij door twee auto's werd aangereden. Hij rende volgens ooggetuigen achter zijn hond aan, die de weg was opgegaan. De politie wil dat niet bevestigen. Volgens de politie was het kind alleen.
Het ongeluk gebeurde rond 19.00 uur bij een afrit. Hulpdiensten hebben het kind uit Arnhem gereanimeerd, maar dat mocht niet baten.
De bestuurders van de twee auto's die de jongen raakten, zijn gehoord. Ook heeft de politie gesproken met andere ooggetuigen om er achter komen wat er precies is gebeurd.
quote:Op vrijdag 1 november 2013 00:15 schreef Tyron het volgende:
[..]
zolang je fapt op eriksen vind ik het niet erg
Done deal. mag ook op vrouwen enzo...voor afwisseling...quote:Op vrijdag 1 november 2013 00:15 schreef Tyron het volgende:
[..]
zolang je fapt op eriksen vind ik het niet erg
Elan is een debiel.quote:Op vrijdag 1 november 2013 00:16 schreef Tyron het volgende:
[..]
hoezo snitch leg jouw kant van verhaal eens uit dan
als je met vrouwen nina dobrev bedoelt dan ben je mijn beste vriendinquote:Op vrijdag 1 november 2013 00:16 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
[..]
Done deal. mag ook op vrouwen enzo...voor afwisseling...
Behalve ik dan.quote:Op vrijdag 1 november 2013 00:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
Het kan mijn kloon niet zijn, want al mijn kloons hebben een ban.
Nina Dobrev isquote:Op vrijdag 1 november 2013 00:16 schreef Tyron het volgende:
[..]
als je met vrouwen nina dobrev bedoelt dan ben je mijn beste vriendin
Ik vertel hem zaken in dm die klikt hij door. Maakt kloon eian dus met mijn plaatje en ondertitel en gaat daarmee rellen.quote:Op vrijdag 1 november 2013 00:16 schreef Tyron het volgende:
[..]
hoezo snitch leg jouw kant van verhaal eens uit dan
Dit heb je al eens verteldquote:Op vrijdag 1 november 2013 00:17 schreef Tyron het volgende:
ik had ooit een kloon toen ik ban had, het account heette ikbentyronniet, uiteindelijk kwamen ze er toch snel achter wel apart haha
Zo dat is kort maar krachtig jij bent vast een clone van Hapoel.quote:Op vrijdag 1 november 2013 00:16 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Elan is een debiel.
Einde bericht.
smoofie confirmedquote:Op vrijdag 1 november 2013 00:19 schreef inslagenreuring het volgende:
Bij vampire diaries haak ik helaas af,
Dafuq is een smoof?quote:Op vrijdag 1 november 2013 00:19 schreef Tyron het volgende:
[..]
smoofie confirmed
hoezo zit je op dat account smoof
Volgens Typisch ben ik een kloon van Rens.quote:Op vrijdag 1 november 2013 00:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Zo dat is kort maar krachtig jij bent vast een clone van Hapoel.
ja ik weet nietquote:
Ik mag hem wel maar hij haat mij.quote:Op vrijdag 1 november 2013 00:16 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Elan is een debiel.
Einde bericht.
hoe gaat het met schoolquote:Op vrijdag 1 november 2013 00:21 schreef Tyron het volgende:
[..]
ja ik weet niet
ik ben dronken van een pak taksi die ik voor de helft heb leeg gedronken haha
ik leef graag op de "edge" kan je wel zeggen hahaha
ja druk, enorm druk, vandaar dat ik amper online ben plus dat ik alle kneuzen hier wel zat begon te wordenquote:
Jr ben jij het?quote:Op vrijdag 1 november 2013 00:22 schreef inslagenreuring het volgende:
Damn, jij gaat diep voor een draadje adrenaline, Tyron.
Een half pak?
ja ik leef graag gevaarlijk, daar kicken de dames en christian erikens opquote:Op vrijdag 1 november 2013 00:22 schreef inslagenreuring het volgende:
Damn, jij gaat diep voor een draadje adrenaline, Tyron.
Een half pak?
Heb je nog leuke gifjes, ouwe pik?quote:Op vrijdag 1 november 2013 00:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jou gebruik ik altijd als er even harde woorden moeten vallen.
Ik ben Tjacka ook zat we kunnen een klacht indienen als je wil?quote:Op vrijdag 1 november 2013 00:22 schreef Tyron het volgende:
[..]
ja druk, enorm druk, vandaar dat ik amper online ben plus dat ik alle kneuzen hier wel zat begon te worden
Ah kan ik mij voorstellen.quote:Op vrijdag 1 november 2013 00:22 schreef Tyron het volgende:
[..]
ja druk, enorm druk, vandaar dat ik amper online ben plus dat ik alle kneuzen hier wel zat begon te worden
Jr? Jr meodr?quote:
ja maar zit te twijfelen om door te studeren, ligt beetje aan of ik baantje krijg en dat ligt wss weer aan mn stagequote:Op vrijdag 1 november 2013 00:23 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ah kan ik mij voorstellen.
Wel fijn ben je dit jaar klaar?
Ik vrees trouwens wel dat Eriksen kaal wordtquote:Op vrijdag 1 november 2013 00:24 schreef Tyron het volgende:
[..]
ja maar zit te twijfelen om door te studeren, ligt beetje aan of ik baantje krijg en dat ligt wss weer aan mn stage
dusja
ik wens je veel succes.quote:Op vrijdag 1 november 2013 00:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik ben Tjacka ook zat we kunnen een klacht indienen als je wil?
Vind ik een sterk subforumquote:Op vrijdag 1 november 2013 00:25 schreef Tjacka het volgende:
[..]
oh je post in renp dus ik dacht jr.
mwah, hoeft toch niet perse, inhammen enzo is gwn normaal na je 20stequote:Op vrijdag 1 november 2013 00:24 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ik vrees trouwens wel dat Eriksen kaal wordt
Maar ook kale plekken enzo krijgt iequote:Op vrijdag 1 november 2013 00:25 schreef Tyron het volgende:
[..]
mwah, hoeft toch niet perse, inhammen enzo is gwn normaal na je 20ste
Dat is voor mij een weet, en voor jou ook.quote:Op vrijdag 1 november 2013 00:23 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Heb je nog leuke gifjes, ouwe pik?
oh is me nog niet opgevallenquote:Op vrijdag 1 november 2013 00:26 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Maar ook kale plekken enzo krijgt ie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |