Nah... ik denk dat ie wel een béétje spijt heeftquote:Op donderdag 12 december 2013 17:37 schreef Rianne84 het volgende:
Misschien wilde goor wel expres een claim
Tuurlijk, ze blaast de boel weer lekker op, maar uiteindelijk is ze wél zelf begonnen met die tape naarquote:Op donderdag 12 december 2013 17:49 schreef snetje het volgende:
Je zou toch verwachten dat ze meerdere telefoons zou hebben? 1 voor prive 1 voor de zaken etc.
Ik geloof echt niet dat ze er maar 1 heeftDit is weer een gevalletje van iets erger maken dan het is
En dat is strafbaar zegt Bram tegen Albert in Boulevard !quote:Op donderdag 12 december 2013 17:59 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Tuurlijk, ze blaast de boel weer lekker op, maar uiteindelijk is ze wél zelf begonnen met die tape naar
buiten brengen
dat dacht ik alquote:Op donderdag 12 december 2013 18:52 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
En dat is strafbaar zegt Bram tegen Albert in Boulevard !
Storm in een glas waterquote:
Voor wat dan?quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:55 schreef snetje het volgende:
Nou Gordon is flink op zijn vingers getikt door RTL! Een contract voor 5 jaar erbij
Hotter than my daughter misschien weer? Maar daar kijk ik niet meer naar sinds die vrouwelijke styliste erin zitquote:Op vrijdag 13 december 2013 21:57 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Lijkt me niks voor Gordon, maar zal wel goed zijn dan
Ik heb het maar een paar keer gezien, maar ik vond Gordon het best goed doen eigenlijkquote:Op vrijdag 13 december 2013 22:02 schreef snetje het volgende:
[..]
Hotter than my daughter misschien weer? Maar daar kijk ik niet meer naar sinds die vrouwelijke styliste erin zitMan! ze komen er na de tijd nog erger qua kleding uit te zien dan voor die tijd
Geef mij Maik de Boer dan maar weer... die kon er wat van
Als ie maar niet gaat zingenquote:Op vrijdag 13 december 2013 22:22 schreef snetje het volgende:
Eigenlijk maakt het niet uit welk programma Gordon heeft. Hij weet overal weer een leuke draai aan te geven. Wat ook weer leuk zou zijn is weer iets samen met Geer.. leuk koppel die 2Beiden een marktkraam en wie het meeste verkoopt? Geer is toch al flink bezig met zijn cd's te promoten
Zijn contract op tv is zojuist weer verlengd door RTL met 5 jaarquote:Op woensdag 11 december 2013 20:25 schreef Mint_Clansell het volgende:
Dan kan 'ie zijn televisiecarriere wel gedag zeggen en weer gaan zingen in sjoemelige barretjes.
Volgens mij sowieso nieuwe seizoenen van Holland's Got Talent, Hotter Than My Daughter en een nieuwe serie met Geerquote:
?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |