Ik moest echt keihard lachenquote:Op donderdag 7 november 2013 21:04 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dat was de Homo in Opa
Sinds Hij gelooft in mij kan ik haar een stuk beter velenquote:Op donderdag 7 november 2013 21:05 schreef roos85 het volgende:
Chantal... kan haar echt niet uitstaan
Dat heb ik ook gelezenquote:Op donderdag 7 november 2013 21:05 schreef Greys het volgende:
Waar las ik nou (hier?) dat Gordon na deze opnames ook zijn telefoonnr aan die blinde mevrouw had gegeven, voor als ze niemand had om boodschappen voor haar te doen? Of verzin ik dat nu ter plekke?
Kon ze toch niet lezenquote:Op donderdag 7 november 2013 21:05 schreef Greys het volgende:
Waar las ik nou (hier?) dat Gordon na deze opnames ook zijn telefoonnr aan die blinde mevrouw had gegeven, voor als ze niemand had om boodschappen voor haar te doen? Of verzin ik dat nu ter plekke?
Daar koop je ook heel wat meer voor dat geld.quote:Op donderdag 7 november 2013 21:06 schreef Mani89 het volgende:
In Afrika zouden ze een gat in de lucht springen met zoveel geld.
Ik heb het ook gelezen, maar waarquote:Op donderdag 7 november 2013 21:05 schreef Greys het volgende:
Ga nou niet in op Mani, hij is in een rebelse bui.quote:Op donderdag 7 november 2013 21:06 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Daar koop je ook heel wat meer voor dat geld.
Dat is geen bui, dat is zijn way of lifequote:Op donderdag 7 november 2013 21:07 schreef alors het volgende:
[..]
Ga nou niet in op Mani, hij is in een rebelse bui.
De schavuitquote:Op donderdag 7 november 2013 21:07 schreef alors het volgende:
[..]
Ga nou niet in op Mani, hij is in een rebelse bui.
#livingontheedgequote:Op donderdag 7 november 2013 21:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is geen bui, dat is zijn way of life
Nou ja zeg, dat valt toch wel mee?quote:Op donderdag 7 november 2013 21:10 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Heb je er lol in om dit topic te verpesten met je stomme opmerkingen?
lulquote:Op donderdag 7 november 2013 21:10 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nou ja zeg, dat valt toch wel mee?
Ja, wat zit jij nou te lachen??!quote:Op donderdag 7 november 2013 21:10 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nou ja zeg, dat valt toch wel mee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |