Okequote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:46 schreef Rozzje het volgende:
Picca komt eraan wacht even allemaal.
Dit inderdaadquote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:47 schreef SillyWalks het volgende:
Er zal best een oma liggen te slapen, maar dat ze jou beschuldigd heeft geloven we niet.
Ik was een van de weinigen in de trein en zowat de enige in de coupon waar wij in zaten.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:47 schreef SillyWalks het volgende:
Er zal best een oma liggen te slapen, maar dat ze jou beschuldigd heeft geloven we niet.
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:47 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Ik was een van de weinigen in de trein en zowat de enige in de coupon waar wij in zaten.
[..]
Ik was een van de weinigen in de trein en zowat de enige in de coupon waar wij in zaten.
50% korting op de coupon waar je zat. Dan moet je ook niet zeiken dat een graftak tegen je loopt te zaniken.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:47 schreef Rozzje het volgende:
Rustig... Hij is waarschijnlijk druk aan het zoeken op Googlequote:
Oh ja vergetenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:51 schreef knoffel het volgende:
[..]
Rustig... Hij is waarschijnlijk druk aan het zoeken op Google
quote:
Kurk erin.quote:
Zij werd uit het niets wakker en begon tegen mij te pratenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:57 schreef SillyWalks het volgende:
Hahaha, geweldig.
Jammer dat je er nog een stuk hebt bij bedacht, want de foto zelf is genoeg.
goed bezig frankiequote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:59 schreef Frank_Drebin het volgende:
Omwille van privacy is het niet toegestaan om zomaar mensen te fotograferen en herkenbaar op het forum te plempen.
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:59 schreef Frank_Drebin het volgende:
Omwille van privacy is het niet toegestaan om zomaar mensen te fotograferen en herkenbaar op het forum te plempen.
Bestaat die nog?quote:
Met balkje voor de ogen mag wel?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:59 schreef Frank_Drebin het volgende:
Als ik een balkje zet? mag het dan wel?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:59 schreef Frank_Drebin het volgende:
Als je de persoon maar goed onherkenbaar maakt. Zoals in het Facebook topic bijv. Nederlandse Facebook accounts en de foto's van mensen daarop ook onherkenbaar worden gemaakt.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:01 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Als ik een balkje doe mag het dan wel?
Jammerquote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:02 schreef Internepper het volgende:
[..]
Denk dat de treinen zijn dood zijn geworden helaas
Als je de persoon kent in het echt dan weet je ook dat het diegene is, zo'n onzin altijd die balkjes vind ik.quote:
Ja klopt. Maar was ook totaal geen duidelijke fotoquote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:07 schreef zeeppaardje het volgende:
[..]
Als je de persoon kent in het echt dan weet je ook dat het diegene is, zo'n onzin altijd die balkjes vind ik.
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:31 schreef DjUntzUntz het volgende:
Jij zat gewoon stiekem aan die oma omdat je hoopte op je enige kans in het leven om ontmaagd te worden, maar ze betrapte je en werd boos. Vervolgens wimpel je het af alsof het volledig haar schuld was. Zonde zeg...
quote:
Wat een geil pijpmondjequote:
Omdat ze een bom hadden gevonden mocht je gratis met de ICEquote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:39 schreef GrumpyCat het volgende:
TS gebruikt ICE voor binnenlandse reizen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik wou er nog eerst voor gaan staan ofzo met de foto maar toen dacht ik dat dat te blij zou zijn maar goed.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:50 schreef HotSummerNight het volgende:
[..]
[..]
Wat een geil pijpmondje
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:55 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Ik wou er nog eerst voor gaan staan ofzo met de foto maar toen dacht ik dat dat te blij zou zijn maar goed.
Foto was dan ook vanmiddag genomen. Topic heb ik pas vanavond gemaakt omdat ik ook net 1-2 uur thuis benquote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
Lijkt me beetje plausibel aangezien het buiten licht is?
Niet FOKKEN op je mobielquote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:07 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Foto was dan ook vanmiddag genomen. Topic heb ik pas vanavond gemaakt omdat ik ook net 1-2 uur thuis ben
[..]
Rooten en custom rom erop, sowieso veel chiller. Batterij gaat ook langer mee.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:56 schreef zeeppaardje het volgende:
Mijn telefoon maakt helaas geluid als ik een foto maak, dus ik kan nooit van die stiekeme foto's makenIk heb de S3 en het lukt me maar niet om hem stil te krijgen. Maar jij bent een man van je woorden!
engelse meisjes hebben ook een pik nodig?quote:
Volgens mij kent iedereen hier tongs dochter wel.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:07 schreef zeeppaardje het volgende:
[..]
Als je de persoon kent in het echt dan weet je ook dat het diegene is, zo'n onzin altijd die balkjes vind ik.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |