Crop rijdt met zijn 9F al die Elegy's en Carbo's eruit, met gemak zelfs. Moeite waard lijkt me. Bovendien: Audi = baas.quote:Op vrijdag 1 november 2013 00:49 schreef Divje het volgende:
Pico, jij gaat jezelf zo kkhard teleurstellen met die 9F cabrio
Dat ding rijdt echt voor geen meter
Ja, omdat die een hogere topsnelheid heeftquote:Op vrijdag 1 november 2013 00:50 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Crop rijdt met zijn 9F al die Elegy's en Carbo's eruit, met gemak zelfs. Moeite waard lijkt me. Bovendien: Audi = baas.
Ik heb ook een doel, mijn welvaart verspreiden over newbies die het verdienenquote:Op vrijdag 1 november 2013 00:51 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
En jij bent gewoon jaloers omdat ik geen geld heb en nog een doel heb in het spel
I did not!!quote:Op vrijdag 1 november 2013 00:24 schreef kensei het volgende:
[..]
Ik zei alleen dat ik me niet schuldig voelde omdat jij mn start verneukte
Beheers je.....quote:Op vrijdag 1 november 2013 01:06 schreef ManageTheAnger het volgende:
Ligt het aan mij, of is Base Invaders veel moeilijker geworden met 3x zoveel vijanden?
Godnondeju. M'n movesquote:
En daarvoor heb ik mijn elegyquote:Op vrijdag 1 november 2013 00:53 schreef Divje het volgende:
[..]
Ja, omdat die een hogere topsnelheid heeft. Ga die Cock Ring maar eens racen met dat ding
niet te doen
Baasquote:Op vrijdag 1 november 2013 01:27 schreef kensei het volgende:
[..]
Je hebt me geïnspireerd om weer een shitload aan Major Lazer te downloaden
Nu welquote:Op vrijdag 1 november 2013 01:29 schreef Divje het volgende:
[..]
Baas![]()
Heb je die Dmitri Vegas & Like Mike remix van bumaye er ook bij?Als ik weer eens zat ben van de buren pompt die standaard door de speakers
![]()
Of iets anders natuurlijk, jammer dat die niet in GTA zat eigenlijk
Laidback Luke is ook baasquote:Op vrijdag 1 november 2013 01:32 schreef kensei het volgende:
[..]
Nu wel
Ik ging vroeger al die feesten van laidback luke af die draaide ook altijd veel dingen van diplo
Ben een beetje uit dat house wereldje dus volg het ook amper meer. Maar luke was live altijd baas, terwijl ik zijn eigen producties altijd kut vondquote:Op vrijdag 1 november 2013 01:38 schreef Divje het volgende:
[..]
Laidback Luke is ook baas
Alleen valt de laatste shit van Diplo me zwaar tegen.. Maar Mad Decent gaat dan weer hard![]()
Haha dat had ik ook.quote:Op vrijdag 1 november 2013 01:42 schreef kensei het volgende:
[..]
Ben een beetje uit dat house wereldje dus volg het ook amper meer. Maar luke was live altijd baas, terwijl ik zijn eigen producties altijd kut vond
Ik ken diplo ook alleen van uit die pon de floor/ major lazer periode, daarna nooit meer naar gezocht eigenlijk. Was ook echt een mindfuck toen ik erachter kwam dat die dude blank was![]()
Keek net even een video van zo'n party, mooi man met die twerkende negerinnen tussen al die blankenquote:Op vrijdag 1 november 2013 01:52 schreef Divje het volgende:
[..]
Haha dat had ik ook.Had hetzelfde toen ik erachter kwam dat Diplo achter dit nummer zat:
Daarna hoorde ik Keep it going louder van Major Lazer, en Bad Girls van MIA. Direct alles gedownload wat in een potje Diplo was gedoopt
Laidback Luke had inderdaad kutnummers, wat hij laatst heeft geproduceerd is nog wel tof. Maar Diplo blijft een ontiegelijke baas, ik moet nog een keer naar zo'n Mad Decent Block Party
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet mogelijk helaas, je kan hem alleen vervangen als je garage vol is en dan verdwijnt hij gewoonquote:Op vrijdag 1 november 2013 11:37 schreef Timez het volgende:
Ik heb me een Voltic gekocht. 15000 dollar, maar ik vind hem toch niet zo chill, maar LS customs koopt m niet van me. Hoe kom ik m kwijt en vang er toch nog wat voor?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |