huh?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:49 schreef SlevinX het volgende:
Waar hebben jullie t in godsnaam over wiwa??
dat dusquote:
Mini was eeste, jij kwam op het kruispunt tegen hem aan, hij stond eerste. Daarna niet meerquote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:58 schreef Grielen het volgende:
Wie beukte mij van links? nu ben ik niet gefinished
#KWAATquote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:59 schreef kamikazebanaan het volgende:
wiwa je begint net zo triets te worden als hij die niet genoemd mag worden..1 tikje en het is gelijk een fucking klopjacht om mij terug te pakken
Jij bent begonnen met die kut spookrij actie neger, ik heb je trouwens nieteens geraaktquote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:59 schreef kamikazebanaan het volgende:
wiwa je begint net zo triets te worden als hij die niet genoemd mag worden..1 tikje en het is gelijk een fucking klopjacht om mij terug te pakken
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:59 schreef kamikazebanaan het volgende:
jij probeerde mij nog vies aan te tikken en knalde zelf tegen de electriciteitspaal aanquote:Op vrijdag 1 november 2013 00:01 schreef SlevinX het volgende:
Jongen wat is jullie probleem. Ik wordt gebeukt en kan niet eens finishen
Ik knalde uit de bocht en tikte je aan, was geen opzet hoor schatjequote:Op vrijdag 1 november 2013 00:01 schreef SlevinX het volgende:
Jongen wat is jullie probleem. Ik wordt gebeukt en kan niet eens finishen
Dit was denk kans 1 op 100 dat er zo'n ongeluk gebeurd in de Grand Tour, ik lag ver achter jullie, en er is zo'n kruispunt waar we dan tegelijk opreden, ik zag alleen een chrome flits in mijn linkerooghoek, de rest is een vage herinneringquote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:59 schreef kamikazebanaan het volgende:
Gingen t toch al niet redden:)quote:Op vrijdag 1 november 2013 00:01 schreef Grielen het volgende:
[..]
jij probeerde mij nog vies aan te tikken en knalde zelf tegen de electriciteitspaal aan
dit is overigens mijn laatste race
Jou geloof ik niet meerquote:Op vrijdag 1 november 2013 00:05 schreef kensei het volgende:
[..]
Ik knalde uit de bocht en tikte je aan, was geen opzet hoor schatje
Je moet hem nog resprayen hoop ik?quote:Op vrijdag 1 november 2013 00:41 schreef PicoMMP het volgende:
Mijn nieuwe aanwinst: de Audi 9F cabrio![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |