neequote:Op vrijdag 1 november 2013 19:12 schreef thethoryd het volgende:
Iemand zin om de tailgator te zoeken met me? Kan nog tot 8u; psn TheThoryd__
beter voor jequote:Op vrijdag 1 november 2013 19:53 schreef Painore het volgende:
Ik wacht wel even tot jullie weer gejoind zijn
HEBBEN HEBBEN HEBBEN HEBBEN #NUquote:Op vrijdag 1 november 2013 00:56 schreef kensei het volgende:
[..]
Ik heb ook een doel, mijn welvaart verspreiden over newbies die het verdienen
Vette vette vette bak.quote:
quote:Op vrijdag 1 november 2013 20:17 schreef SnuggLe het volgende:
[..]
Vette vette vette bak.
Ik moet geld hebben om een grotere garage aan te schaffen.
Vanaaf alleen helaas niet onlineAlleen nog even morgenvroeg, dan week buitenland
![]()
Ik, ik, ik!!!!!quote:Op vrijdag 1 november 2013 20:10 schreef ManageTheAnger het volgende:
We zoeken nog een derde rijder, wie wil?
farmen is voor gaytjesquote:Op vrijdag 1 november 2013 20:37 schreef budvar het volgende:
Zeg het nog maar eens, ik kwam er een paar dagen geleden achter dat je gehaalde missies gelijk kan herstarten door op vierkantje te drukken. Dan kan je dus met bijv. coveted ongeveer 200k in een uurtje krijgen.
Geen geld hebben is lekker, of 20 minuten met een missie bezig zijn en maar 1500$ krijgen.quote:
racen werkt goed,quote:Op vrijdag 1 november 2013 20:42 schreef budvar het volgende:
en geld hebben is lekker, of 20 minuten met een missie bezig zijn en maar 1500$
zegt degene die zich tot in elk geval level 100 heeft geraced, en meer dan 2 miljoen bij elkaar gereden heeft.quote:
6 miljoen, maar racen en plezier hebben is iets anders dan farmen schatquote:Op vrijdag 1 november 2013 20:46 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
zegt degene die zich tot in elk geval level 100 heeft geraced, en meer dan 2 miljoen bij elkaar gereden heeft.
farmen en plezier hebben kan ook, dat weet jij best ;-)quote:Op vrijdag 1 november 2013 20:49 schreef kensei het volgende:
[..]
6 miljoen, maar racen en plezier hebben is iets anders dan farmen schat
ja 3 uur lang elkaar laten winnen is echt heel leukquote:Op vrijdag 1 november 2013 20:50 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
farmen en plezier hebben kan ook, dat weet jij best ;-)
Niet anderen veroordelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |