abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 10 november 2013 @ 20:23:17 #181
105393 IkWilbert
-Tukker 4 life-
pi_133121928
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2013 18:04 schreef zakjapannertje het volgende:

[..]

bij wat voor provider in Nederland zit je of wil je zitten?

bij Nexus 4 geven simkaarten van virtuele providers in Android 4.3 voor enkele gebruikers problemen, zie http://tweakers.net/nieuw(...)tuele-providers.html

ik weet niet of met Nexus 5 zulke problemen zullen gaan voorkomen
Als het goed is niet. Deze bug is in 4.4 opgelost
* I intend to live forever, so far so good! *
pi_133125792
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2013 18:04 schreef zakjapannertje het volgende:

[..]

bij wat voor provider in Nederland zit je of wil je zitten?

bij Nexus 4 geven simkaarten van virtuele providers in Android 4.3 voor enkele gebruikers problemen, zie http://tweakers.net/nieuw(...)tuele-providers.html

ik weet niet of met Nexus 5 zulke problemen zullen gaan voorkomen
simyo.
Ik wil dus een los toestel kopen.
Ben vandaag op pad geweest en de LG ziet er idd goed uit. De nexus had men nergens.

Echter viel mij 1 ding op en dat was dat ik de one (en mijn huidige one s) er qua design veel beter vind uitzien dan veel andere toestellen. De samsungs komen een beetje kinderachtig over.
De software van de LG ook.

Nadeel van de htc's zijn de prijs en de verhouding scherm en afmetingen is nogal krom.
Bij sony is dat trouwens nog erger.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_133125962
Wat wordt er trouwens de komende maanden aan nieuwe releases verwacht?
Heb nu een zeer oude SE die me de keel uithangt.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
  zondag 10 november 2013 @ 21:37:17 #184
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_133127623
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2013 21:15 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

simyo.
Ik wil dus een los toestel kopen.
Ben vandaag op pad geweest en de LG ziet er idd goed uit. De nexus had men nergens.

Echter viel mij 1 ding op en dat was dat ik de one (en mijn huidige one s) er qua design veel beter vind uitzien dan veel andere toestellen. De samsungs komen een beetje kinderachtig over.
De software van de LG ook.

Nadeel van de htc's zijn de prijs en de verhouding scherm en afmetingen is nogal krom.
Bij sony is dat trouwens nog erger.
LG is idd plastic fantastic, HTC One is ook een machtig mooi toestel, bouwkwaliteit is geweldig :Y
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_133128006
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2013 21:37 schreef Klonk het volgende:

[..]

LG is idd plastic fantastic, HTC One is ook een machtig mooi toestel, bouwkwaliteit is geweldig :Y
Ik neig momenteel ook naar de One (of de Note II vanwege zijn sublieme batterijduur - heb er nu hier een liggen met een kapot scherm dus ben even de opties aan het overwegen) maar het schijnt dat de One ook wel eens wat foutjes heeft wat betreft de bouwkwaliteit: scheefzittende onderdelen e.d.
pi_133129609
quote:
7s.gif Op zondag 10 november 2013 21:42 schreef J.Appleseed het volgende:

[..]

Ik neig momenteel ook naar de One (of de Note II vanwege zijn sublieme batterijduur - heb er nu hier een liggen met een kapot scherm dus ben even de opties aan het overwegen) maar het schijnt dat de One ook wel eens wat foutjes heeft wat betreft de bouwkwaliteit: scheefzittende onderdelen e.d.
Ik denk vooral de camera.
De one s die ik nu heb maakt echt superfoto's zodat ik vaak mijn dslr niet nodig heb.
Echter de one maakt bij daglicht (wanneer ik foto's maak) niet de beste foto's.
Van de nexus weet ik niet wat ik er van moet denken maar dat lijkt ook een achteruitgang.

Al komen ze allemaal niet in de buurt van mijn SE symbiantoestel met xenon flits die ik had
pi_133131585
Overigens mensen hier met een experia zl?
Is een minder bekend toestel.
  maandag 11 november 2013 @ 06:37:16 #188
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_133138375
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_133140625
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2013 22:31 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Overigens mensen hier met een experia zl?
Is een minder bekend toestel.
Die klinkt ook goed, alleen is die helaas niet meer leverbaar...
pi_133141404
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2013 21:17 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Wat wordt er trouwens de komende maanden aan nieuwe releases verwacht?
Heb nu een zeer oude SE die me de keel uithangt.
Ik verwacht wel dat tijdens de CES in Las Vegas nieuwe toestellen worden aangekondigd.
Bijvoorbeeld de Galaxy F-lijn van Samsung. Samsung gaat haar nieuwe smartphones (high-end) met 16MP camera uitrusten: http://www.gsmhelpdesk.nl/read.php?id=9016
En 1,5-2 mnd later is er het Mobile World Congress, dus wellicht dat daar ook nog wat aankondigingen gedaan worden. Er gaan geruchten over de HTC One 2, maar we zullen zien:)
pi_133141539
Mjah aankondigen, dan kan je dus nog wel 2-3 maandjes wachten tot ze in de winkel liggen. Je kan trouwens inderdaad ook altijd gif innemen op al die Y,P,X,Z, Mini varianten die er van een Galaxy S gaan komen, met ieder weer een nichemarkt waar ze zich op richten (klein formaat, waterdicht, goede camera, toetsenbord, etc)
pi_133141665
quote:
2s.gif Op maandag 11 november 2013 10:57 schreef Loveless85 het volgende:
Mjah aankondigen, dan kan je dus nog wel 2-3 maandjes wachten tot ze in de winkel liggen. Je kan trouwens inderdaad ook altijd gif innemen op al die Y,P,X,Z, Mini varianten die er van een Galaxy S gaan komen, met ieder weer een nichemarkt waar ze zich op richten (klein formaat, waterdicht, goede camera, toetsenbord, etc)
Ik zat meer aan toestellen te denken die nog voor het nieuwe jaar er aan komen.
pi_133141770
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 11:02 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Ik zat meer aan toestellen te denken die nog voor het nieuwe jaar er aan komen.
Volgens mij niet echt iets signifcants, er is altijd wel een continue stroom van chinese meuk van ZTE, Huawei, Xiaomi en dat soort merken.

Wellicht dat al bestaande telefoons de oversteek maken naar Europa, zoals die Flex telefoon van LG, of wat Motorola modellen, maar dacht dat laatste zich vooral op de VS ging richten.

Verder heeft iedereen z'n vlaggenschipjes wel uitgebracht, dus krijg je vooral de 'mini' varianten, of een variant die net ff een andere markt bediend. HTC poept ook wel veel toestellen uit lately, kan ook best dat die in januari/februari inderdaad alweer met de opvolger van de One komen.
pi_133141776
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 10:18 schreef Susanne2611 het volgende:

[..]

Die klinkt ook goed, alleen is die helaas niet meer leverbaar...
Hmm zie het nu ook idd.
Of voor belachelijke prijzen ;( .

Leek mij een ideaal toestel qua grootte
pi_133142043
We zullen zien wat er eventueel dit jaar nog uitkomt.

Ik hoop dat er aan het einde van het jaar meer bekend is over de Sony Xperia Z1 mini.
pi_133142509
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 11:14 schreef Susanne2611 het volgende:

Ik hoop dat er aan het einde van het jaar meer bekend is over de Sony Xperia Z1 mini.
Ik lees geruchten dat er morgen een presentatie is in shanghai waar ze nieuwe toestellen gaan aankondigen.

IK wacht wel een dagje met bestellen, de nexus heeft overal toch een wachttijd van 8 dagen.
pi_133142532
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 11:14 schreef Susanne2611 het volgende:

Sony maakt wel echt gave toestellen ja :Y helaas nooit een Android telefoontje van Sony gehad, maar vroeger die Walkman telefoons waren al degelijke dingen, en nu doen ze ook weer leuke dingen :Y
pi_133142881
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 11:33 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Ik lees geruchten dat er morgen een presentatie is in shanghai waar ze nieuwe toestellen gaan aankondigen.

IK wacht wel een dagje met bestellen, de nexus heeft overal toch een wachttijd van 8 dagen.
Waar heb je dat gelezen? Ben benieuwd! Hoop dat je ons op de hoogte houdt. ;)
pi_133142906
quote:
14s.gif Op maandag 11 november 2013 11:34 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Sony maakt wel echt gave toestellen ja :Y helaas nooit een Android telefoontje van Sony gehad, maar vroeger die Walkman telefoons waren al degelijke dingen, en nu doen ze ook weer leuke dingen :Y
Ik ben ook altijd erg blij geweest met Sony! :D
pi_133142975
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 11:47 schreef Susanne2611 het volgende:

[..]

Waar heb je dat gelezen? Ben benieuwd! Hoop dat je ons op de hoogte houdt. ;)
http://androidworld.nl/ni(...)-en-tianchi-phablet/
pi_133143053
quote:
Ben heel benieuwd, hopelijk horen we morgen meer! Zou dat dan op dezelfde site komen te staan?
pi_133143092
quote:
14s.gif Op maandag 11 november 2013 11:34 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Eens! Vroeger had ik zo'n W850i. Prachttoestel was dat.

Ik hoor alleen dat de kijkhoeken van de schermpjes een beetje tegenvallen.
pi_133143263
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 11:54 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Mijn W810i en Z530i heb ik nog steeds _O_ Alleen geen oplader meer van, die rare stekkertjes hadden ze ook :P
pi_133143322
Ik weet niet meer welke ik had, maar hij werkte in ieder geval goed! En hij had maar liefst een 3,2 mp camera ofzo haha.
pi_133143393
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 11:54 schreef robin007bond het volgende:

[..]

W880i.

Fijnste dumbphone die ik ooit gehad heb.
pi_133175227
http://nl.hardware.info/n(...)es-xperia-z1s-online

quote:
Op de website van Sony zijn kortstondig enkele details gepubliceerd, zo weten we nu dat de smartphone een 4,3 inch scherm met 1280 x 720 pixels heeft. Daaronder gaat een quad-core Snapdragon 800 SoC schuil dit een kloksnelheid van 2,2 GHz heeft.

De overige specificaties bestaan uit 2 GB geheugen, 16 GB aan opslag, een 2300 mAh accu, WiFi en Bluetooth 4.0. Aan de voorzijde van de behuizing vinden we een 2,2 megapixel camera terwijl de achterzijde een 20,7 megapixel exemplaar bevat. Zoals we van Sony gewend zijn voldoet ook de Xperia Z1S aan de IP55 en IP58 certificeringen. Sony heeft voor het besturingssysteem gekozen voor Android 4.2.2.

Waar de S in de naamgeving voor staat is vooralsnog onduidelijk, al lijkt het voor de hand liggen dat het voor ‘small’ staat gezien de afmetingen van 65 x 127 x 9,4 millimeter en een gewicht van 140 gram. Hiermee heeft dus niet alleen Japan de beschikking over een kleine versie van de Xperia Z1, maar komt het toestel naar alle waarschijnlijkheid wereldwijd op de markt.
pi_133175412
quote:
Klinkt goed, alleen jammer van 4.2.2
pi_133175516
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 november 2013 08:58 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Klinkt goed, alleen jammer van 4.2.2
Dat zou voor 1 maandje moeten zijn:
http://nl.hardware.info/n(...)oid-43-en-android-44

Ik gok bij verkoop dat 4.3 er al op staat.
  dinsdag 12 november 2013 @ 09:25:06 #209
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_133175808
Heeft Sony over het algemeen een sdslot? Zoja, dan vind ik het wel een interessant toestel. Ik wil opzich wel een iets kleiner toestel, maar niet inleveren op prestaties.
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
  dinsdag 12 november 2013 @ 15:51:32 #210
327191 RobertNL
For your gear.
pi_133185933
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2013 09:25 schreef Fiorano het volgende:
Heeft Sony over het algemeen een sdslot? Zoja, dan vind ik het wel een interessant toestel. Ik wil opzich wel een iets kleiner toestel, maar niet inleveren op prestaties.
Ja, de Z, ZL, Z1, ZR etc wel ;)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')