Dit dus, in deze context gebruik je optyfen dus helemaal nietquote:Op donderdag 31 oktober 2013 15:16 schreef AfstandKronkel het volgende:
ja echt he, die Afstandkronkel moet echt optyfen
Ik doe het volgens jou dus fout?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 15:17 schreef MIOWZ het volgende:
[..]
Dit dus, in deze context gebruik je optyfen dus helemaal niet
TRRRRRRRRRRRRRACHT!!!quote:Op donderdag 31 oktober 2013 15:19 schreef AfstandKronkel het volgende:
[..]
Ik doe het volgens jou dus fout?
in je OP zeg je dat ik eeuwenoude Fok! tradities gebruik?
Je spreekt jezelf tegen
Ik neem jou ook niet serieus.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 15:24 schreef geindoctrineerd het volgende:
Alle leden na 19 mei 2013 neem ik niet serieus
Je kan ook gewoon normaal doen.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 15:25 schreef AfstandKronkel het volgende:
Als jij mijn Fok! gedrag niet kan waarderen dan blokkeer je me toch gewoon?
maar nee, je opent er een topic over
[ afbeelding ]
34quote:Op donderdag 31 oktober 2013 15:45 schreef LeonardoFibonacci het volgende:
[..]
Ik neem jou ook niet serieus.
als je mij topics/reacties niet leuk vind, reageer je er toch gewoon niet op.quote:
Nog vrolijker?? Ik ben vaak al zo vrolijk dat ik er van moet kotsen.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 15:50 schreef AfstandKronkel het volgende:
[..]
als je mij topics/reacties niet leuk vind, reageer je er toch gewoon niet op.
Als ik iemand niet moet, besteed ik er geen aandacht aan. Ik richt die aandacht dan liever op de mensen die ik wel mag.
zou je ook eens moeten proberen, word je een stuk vrolijker van
En het is FOK!quote:Op donderdag 31 oktober 2013 15:19 schreef AfstandKronkel het volgende:
[..]
Ik doe het volgens jou dus fout?
in je OP zeg je dat ik eeuwenoude Fok! tradities gebruik?
Je spreekt jezelf tegen
Joepie.quote:Op woensdag 6 november 2013 11:21 schreef MIOWZ het volgende:
Volgens mij is het gelukt ook nog, al 4 dagen niet online geweest. Daarvoor bijna elke dag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |