quote:Op vrijdag 1 november 2013 21:29 schreef cherrycoke het volgende:
ERROR
Game disconnected: client closed down connection.
HOERAY weer een server crash
quote:NOTICE: WE ARE CURRENTLY ROLLING OUT NEW GAME SERVERS TO ADDRESS STABILITY ISSUES, WHILE SERVERS ARE UPDATED YOU MIGHT BE DISCONNECTED FROM YOUR CURRENT GAME
Ik heb al de laatste versie. Echt nodig?quote:Op vrijdag 1 november 2013 21:45 schreef Dientje12 het volgende:
Tipje.
Je moet ook de directx updaten die in je bf4 folder staat.
Ik heb daar afgelopen middag BF4 gekocht, geen problemen ondervonden (gelukkig).quote:Op vrijdag 1 november 2013 21:06 schreef TheJoker1337 het volgende:
na 50 uur nog steeds geen antwoord van G2play (foutieve code), zelfs niet na 3x een mailtje gestuurd te hebben naar hun support. Hun facebook staat vol met klachten. Wees gewaarschuwd mocht je nog willen bestellen. Ik vraag wel een refund aan en koop wel ergens anders battlefield 4.
Weet het niet, alle beetje helpen.quote:Op vrijdag 1 november 2013 21:47 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik heb al de laatste versie. Echt nodig?
Just keepin het realquote:Op vrijdag 1 november 2013 21:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
De PC gamers zitten weer te haten merk ik al
Hoe bedoel je? De DXSETUP.exe in de BF4 redits folder runnen?quote:Op vrijdag 1 november 2013 21:45 schreef Dientje12 het volgende:
Tipje.
Je moet ook de directx updaten die in je bf4 folder staat.
Jaquote:Op vrijdag 1 november 2013 22:55 schreef fyah het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? De DXSETUP.exe in de BF4 redits folder runnen?
Vastlopers hier zijn ondanks de SSD. Doch zijn ze wel schaars.quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:04 schreef cherrycoke het volgende:
geen vastlopers gehad nu BF4 op SSD staat, kijken wat er gebeurt als ik een shanghai map pak.
alles laad wel 6x zo snel
Je hebt gelijk.quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gaat het niet om. Het wegwuiven met "bf3 had het ook" is geen geldig argument, dat is het punt
shanghai ging goed, daarna die tunnels in de sneeuw en server crashquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:16 schreef ems. het volgende:
[..]
Vastlopers hier zijn ondanks de SSD. Doch zijn ze wel schaars.
Die site gaat nergens over. Ik heb alles dik op recommended maar kom op hetzelfde plaatje uit als jij omdat ik win 7 hebquote:
Je moet er ook ietsje voor richten dan was het wel raak.quote:
Het komt erop neer dat de kogels van snipers vaak niet rechtdoor vliegen door een of andere bug.quote:Op zaterdag 2 november 2013 01:47 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Je moet er ook ietsje voor richten dan was het wel raak.
Flight path van die kogel
Die lijn die je ziet is wanneer hij de muis inklikte daarna komt die recoil waardoor de die scope rechts omhoog gaat..quote:Op zaterdag 2 november 2013 02:12 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Het komt erop neer dat de kogels van snipers vaak niet rechtdoor vliegen door een of andere bug.
[ afbeelding ]
http://www.hansanders.nl/quote:Op zaterdag 2 november 2013 02:19 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Die lijn die je ziet is wanneer hij de muis inklikte daarna komt die recoil waardoor de die scope rechts omhoog gaat..
Dat is de recoil die je ziet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |