opperdepop?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 14:40 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Mijn kookboek voor kinderen zegt hierover het volgende:
schil de pompoen
verwijder de pitten
snij de pompoen in stukjes
kook de pompoen gaar
pureer de pompoen.
Graag gedaan!!
Maar dan moet ik gepureerde pompoen eten? En mijn baby ook? Ik bedoelde een recept wat ook volwassenen eten, en peutersquote:Op donderdag 31 oktober 2013 14:42 schreef Tally het volgende:
[..]
opperdepop?
Daar staat hetzelfde in
Jaquote:Op donderdag 31 oktober 2013 14:42 schreef Tally het volgende:
[..]
opperdepop?
Daar staat hetzelfde in
Vroeger had ik een recept voor gerooste groenten uit de over. Daar zat ook pompoen en aardappel in en walnoot en kip en spruitjes, maar geen idee of dat kindvriendelijk isquote:Op donderdag 31 oktober 2013 14:46 schreef pessie het volgende:
[..]
Maar dan moet ik gepureerde pompoen eten? En mijn baby ook? Ik bedoelde een recept wat ook volwassenen eten, en peuters![]()
Lijkt me erg grappig iets met zoete aardappel en pompoen te maken maar google helpt niet. Maar misschien moet ik in CUL kijken, voor kyara me eruit trapt
Ja! Ik kijk altijd via de app maar daar stond bijna niets. Heb nu inspiratie voor een ovenschotel! Rooster ik voor Lauren stukken pompoen in de oven en eten wij een ovenschotelquote:
Dat hebben ze wel jaquote:Op donderdag 31 oktober 2013 14:56 schreef Shandaly het volgende:
Hebben ze bij de Appie ook niet pompoen uit de vriezer? Zoals spinazie, in handige deelblokjes... Dan kun je makkelijk kleine babyporties maken...
Moet je mij daarbij roepen?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 14:49 schreef Spirit82 het volgende:
Godt ik zou echt verloren zijn zonder dat boek
Haaaaaa, dat jij hier durft te postenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 15:05 schreef Godtje het volgende:
[..]
Moet je mij daarbij roepen?Ik heb geen boek geschreven.
Deze fles pompoen is ook aardig hardquote:Op donderdag 31 oktober 2013 15:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
Had laatst ook een pompoen gekocht bij afwezigheid van vriesvak-versie, maar jemig, het ding was van beton. Heb er zowat twee messen (en mn handen) op gesloopt.
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 15:05 schreef Godtje het volgende:
[..]
Moet je mij daarbij roepen?Ik heb geen boek geschreven.
Balls of steel!quote:Op donderdag 31 oktober 2013 15:07 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Haaaaaa, dat jij hier durft te posten![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |