Dat lijkt me nou ook niet bepaald gezond. En ik weet alles van ongezond leven.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Valt mee hoor.
Als je de rest van de dag gewoon niks eet kom je niet aan overtollige kcals.
Waarom?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:01 schreef kapiteintje het volgende:
Elan, het zou me niks verbazen als jij op vrouwengebied een wansmaak van jewelste hebt.
Vitaminepillen man.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat lijkt me nou ook niet bepaald gezond. En ik weet alles van ongezond leven.
Wie?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Waarom?![]()
Ik vind 2 van die wijven van dat programma waarin Joey een nieuwe vriendin zoekt niet onder doen voor de foto's die jij hier post.
Blijft een vreemd fenomeen, net zoiets als de snelwegen dichtgooien omdat er wat snelheidsovertreders zijnquote:Op donderdag 31 oktober 2013 16:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik vind er weinig aan.
De boten zijn trouwens nog steeds dicht, evenals de hardebollenstraat. Zal wel zo blijven zo lang Aleid nog aan de macht is.
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Vitaminepillen man.
Maar je hebt wel een goed punt het is ook meer gemakzucht, wees blij dat je lekker thuiswoont.
Calandquote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wie?
Als je dat serieus vindt heb je dus een wansmaak.
Nederland wordt bestuurd door idioten.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Blijft een vreemd fenomeen, net zoiets als de snelwegen dichtgooien omdat er wat snelheidsovertreders zijn
Thuis is het eten niet echt lekker ofzo. Maar ach.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Vitaminepillen man.
Maar je hebt wel een goed punt het is ook meer gemakzucht, wees blij dat je lekker thuiswoont.
we all approve this postquote:Op donderdag 31 oktober 2013 16:58 schreef kapiteintje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een vrouw, wat een vrouw![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vooroordelenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Maar niet beter dan Emilia man.Kamperwijf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |