Score op IMDB: 7.2 op 9795 stemmenquote:Three Monkeys (2008)
Alternatieve titel: Üç maymun
Zaterdag 2 november om 00:05 op Canvas
Synopsis: Een familie raakt in crisis doordat kleine gebreken werden opgeblazen tot grote leugens. Om ongemakken en verantwoordelijkheden te vermijden die anders onmogelijk zouden zijn om vol te houden, kiest de familie er voor om de waarheid te negeren door het niet te zien, niet te horen en er niet over te praten
hij is echt goed, maar vreselijk traag en arty farty, je moet er dus van houdenquote:Op zaterdag 2 november 2013 22:07 schreef WammesWaggel het volgende:
TURKSE FILM IN DE MEDIA
[..]
Score op IMDB: 7.2 op 9795 stemmen
Zo dus op de buis
Hij kon mij niet boeienquote:Op zaterdag 2 november 2013 22:52 schreef Slayage het volgende:
[..]
hij is echt goed, maar vreselijk traag en arty farty, je moet er dus van houden
Niet echt goede filmquote:Op zaterdag 2 november 2013 22:07 schreef WammesWaggel het volgende:
TURKSE FILM IN DE MEDIA
[..]
Score op IMDB: 7.2 op 9795 stemmen
Zo dus op de buis
Volgens mij heb ik een denkfoutje gemaakt... Ik ga zondagavond naar de wedstrijd tussen FB en GS (en ben voor FB). Na de wedstrijd moet ik dus terug naar Taksim, de thuisbasis van GS.quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:09 schreef sylvesterrr het volgende:
Is het trouwens weer rustig in Istanbul? Ik heb vanmiddag 9 hotelovernachtingen vlakbij het Taksimplein (zijstraatje van Istiklal Caddesi) geboekt.
en het andere werk van nuri bilge ceylan?quote:
nog voordat je terug in taksim bent moet je niet meer zichtbaar de verkeerde kleuren hebbenquote:Op zondag 3 november 2013 08:21 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik een denkfoutje gemaakt... Ik ga zondagavond naar de wedstrijd tussen FB en GS (en ben voor FB). Na de wedstrijd moet ik dus terug naar Taksim, de thuisbasis van GS.![]()
![]()
![]()
![]()
Verkeerde kleuren? Hoe bedoel je?quote:Op zondag 3 november 2013 10:32 schreef Slayage het volgende:
[..]
nog voordat je terug in taksim bent moet je niet meer zichtbaar de verkeerde kleuren hebben
geel/blauw, /geel/roodquote:Op zondag 3 november 2013 11:16 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Verkeerde kleuren? Hoe bedoel je?
op zijn minst niet altijd handigquote:Op zondag 3 november 2013 11:25 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
De combinatie geel en blauw is NOOIT verkeerd.
Awwquote:Op zondag 3 november 2013 11:26 schreef Slayage het volgende:
[..]
op zijn minst niet altijd handig
https://www.facebook.com/photo.php?v=1397472520489425
wie/wat/waar?quote:Op maandag 4 november 2013 00:11 schreef Bortecinem het volgende:
Wammeswaggel laat zich weer van zijn beste kant zien.
Herşeye rağmen, yani forumda Türklerle ilgili bütün konularda Türklere sıçıp geçtiği halde ve ondan sonra buraya gelip birşey olmamış gibi sohbet ettiğinde burdaki ki Türklerden ona karşı güler yüzlülük karşılamak beni tiskindiriyor. Ben bu herif yüzsüz sanıyordum ama meğerse bizim Türkler dahada yüzsüz ve ezikmiş. AryaMehr'i özletiyor bu topic.
İyi geceler.
onderstreep ikquote:Op maandag 4 november 2013 00:11 schreef Bortecinem het volgende:
Herşeye rağmen, yani forumda Türklerle ilgili bütün konularda Türklere sıçıp geçtiği halde ve ondan sonra buraya gelip birşey olmamış gibi sohbet ettiğinde burdaki ki Türklerden ona karşı güler yüzlülük karşılamak beni tiskindiriyor. Ben bu herif yüzsüz sanıyordum ama meğerse bizim Türkler dahada yüzsüz ve ezikmiş. AryaMehr'i özletiyor bu topic.
İyi geceler.
Hahaquote:Op maandag 4 november 2013 00:11 schreef Bortecinem het volgende:
İyi geceler.
waar gaat dit over....quote:Op maandag 4 november 2013 00:17 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Haha
Happer de hap
Het kan dus nog steeds, die drifbuien ga jij noooooit de baas worden
morgen maar ff checken, slaaaaaaapquote:Op maandag 4 november 2013 00:19 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
GC / Wat is jouw ras?
Heerlijk topic, gewoon... Zoals vroegah.
Slaap lekker.quote:Op maandag 4 november 2013 00:20 schreef Slayage het volgende:
[..]
morgen maar ff checken, slaaaaaaap
Ga toch bakken joh, jouw driftbuien evenals die van Landsyh zijn die uit de oude boeken.quote:Op maandag 4 november 2013 00:21 schreef Bortecinem het volgende:
Meh, je hebt nog nooit een driftbui van mij gezien. Maar aan je uitspattingen in het vorige topic te zien had ik je toch goed te pakken.
Groei een ruggengraat, of een persoonlijkheid. Seriously.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |