Waarom ben je die weddenschap aangegaan?quote:Op zaterdag 9 november 2013 21:03 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Hadi len, geld groeit niet op mijn rug
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zwanger?quote:Op zaterdag 9 november 2013 22:03 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ik mag voorlopig niks rauws eten, verdomme
Yes my dearquote:
Dankjewelquote:
Mijn vriend komt van curacaoquote:
Waar slaat dat nou weer opquote:Op zaterdag 9 november 2013 22:37 schreef zarGon het volgende:
[..]
Jij wilde wel heel graag een kind, hm?
Oh well. Gefeliciteerd!
Tactisch manquote:Op zaterdag 9 november 2013 22:37 schreef zarGon het volgende:
[..]
Jij wilde wel heel graag een kind, hm?
Oh well. Gefeliciteerd!
Hahaha als je maar gelukkig bent.quote:Op zaterdag 9 november 2013 22:37 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Mijn vriend komt van curacao![]()
(Veel mensen vinden hem wel op een turk lijken, hij is niet zo bruin)
Onwijsquote:Op zaterdag 9 november 2013 22:55 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hahaha als je maar gelukkig bent.
Zoals het er staat. Deed zelfs een facepalm (in m'n gedachten) toen ik las dat een Antiliaan de vader is.quote:
Ze noemen dat wel eens: over één kam scheren. Dat hij antiliaans is hoeft niet meteen te zeggen dat hij een slechte vader zal zijn of mij gaat belazeren ofzoquote:Op zaterdag 9 november 2013 23:01 schreef zarGon het volgende:
[..]
Zoals het er staat. Deed zelfs een facepalm (in m'n gedachten) toen ik las dat een Antiliaan de vader is.
Maar laat maar; jouw leven, jouw keuzes.
Hoop dat hij gezond ter wereld komt en een goed leven tegemoet gaat. Geniet ze.
Wat is dit nou weer voor opmerking.quote:Op zaterdag 9 november 2013 23:01 schreef zarGon het volgende:
[..]
Zoals het er staat. Deed zelfs een facepalm (in m'n gedachten) toen ik las dat een Antiliaan de vader is.
Maar laat maar; jouw leven, jouw keuzes.
Hoop dat hij gezond ter wereld komt en een goed leven tegemoet gaat. Geniet ze.
Word.quote:Op zaterdag 9 november 2013 23:05 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ze noemen dat wel eens: over één kam scheren. Dat hij antiliaans is hoeft niet meteen te zeggen dat hij een slechte vader zal zijn of mij gaat belazeren ofzo
Volgens mij vergeet jij ook even dat een TURK mij met een kind heet achter gelaten.. Dus als je dan toch over één kam wilt scheren dan zou je in dat geval eerst naar je eigen 'ras' moeten kijken
Bijdehandje
Het heeft in eerste instantie niets met hem, maar met jou te maken. En juist door je eerdere ervaring had ik een weloverwogen handeling verwacht.quote:Op zaterdag 9 november 2013 23:05 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ze noemen dat wel eens: over één kam scheren. Dat hij antiliaans is hoeft niet meteen te zeggen dat hij een slechte vader zal zijn of mij gaat belazeren ofzo
Volgens mij vergeet jij ook even dat een TURK mij met een kind heet achter gelaten.. Dus als je dan toch over één kam wilt scheren dan zou je in dat geval eerst naar je eigen 'ras' moeten kijken
Bijdehandje
As we speak zit ik op de bank en ligt mijn pasgeboren nichtje naast me. En zij doet me wel wat ja.quote:Op zaterdag 9 november 2013 22:51 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Begint er al wat bij jou te rammelen?
Gaat mij niet om zijn afkomst, dat is slechts een opsomming op de bestaande stapel.quote:
Komt er een antwoord?quote:Op zaterdag 9 november 2013 23:10 schreef JaleesaJoia het volgende:
Sorry hoor, maar dit is werkelijk de meest belachelijke reactie ever.. Niet van jou verwacht ZarGon
Ik ken hem al heel lang, alleen weer opnieuw tegen gekomen bij mn huidige baan een jaar geledenquote:Op zaterdag 9 november 2013 23:09 schreef zarGon het volgende:
[..]
Het heeft in eerste instantie niets met hem, maar met jou te maken. En juist door je eerdere ervaring had ik een weloverwogen handeling verwacht.
Voordat ik iets terugzeg, eerst een vraag. Misschien oordeel ik te snel, in dat geval neem ik mijn woorden terug en zal ik mij excuseren.
Komt-ie dan: had je een relatie en/of kende je de huidige vader tijdens onze eerste meet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |