Je kunt misschien het beste even de gemeente bellen. Die ruimen dat soort dingen wel voor je op.quote:
Heeft hyves zelf ook een pagina op facebook en vice versa.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 10:11 schreef Zorro het volgende:
Wordt Facebook nog meer like (haha, ik zei like) Hyves
PRECIES GEWOON TERUGKANKEREN NAAR JE EIGEN LAND!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 31 oktober 2013 10:50 schreef Scorpie het volgende:
EERST PAKKEN ZE ZWARTE PIET AF EN NU OOK HYVES !
Alleen jammer van die k-reclames...quote:Op donderdag 31 oktober 2013 10:27 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Dat marktplaats het nog zo goed doet is ook op zich wel opvallend. Die hebben de lay-out van de website sinds 1999 niet meer veranderd en zijn gewoon compleet hetzelfde gebleven.
quote:Hyves door als intranet GGD Rivierenland
De Telegraaf Media Groep is erin geslaagd om Hyves te verkopen. De profielensite gaat verder als intranet van de GGD Rivierenland. TMG-directeur Herman van Campenhout zegt in een reactie ‘respect’ te hebben voor de doorstart. “Ik heb mijn krabbel vanmiddag gezet. We hebben er toch nog 75 euro voor gevangen” Op Hyves staat op dit moment alleen nog een interview met HR-manager Josje Schupperts, maar de GGD Rivierenland heeft aangekondigd snel dienstroosters, telefoonlijsten en soatest-uitslagen toe te voegen.
http://www.speld.nl/2013/(...)et-ggd-rivierenland/
Haha, wat een eindbaas.quote:Raymond Spanjar @RaymondSpanjar 8m Wat was het mooi he mensen?
Wás die site maar een beetje hetzelfde gebleven. Dat 'ie úiterlijk nauwelijks veranderd is, wil niet alles zeggen.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 10:27 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Dat marktplaats het nog zo goed doet is ook op zich wel opvallend. Die hebben de lay-out van de website sinds 1999 niet meer veranderd en zijn gewoon compleet hetzelfde gebleven.
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 13:08 schreef xzaz het volgende:
http://www.upcoming.nl/ri(...)ale-netwerk-ooit-was
Upcoming is ook zo'n project van TMG.
http://dl.dropboxusercont(...)ljoen%20vrienden.pdfquote:e
worden geholpen door Stephanie van der Maas. Stephanie wordt bij
Hyves verantwoordelijk voor
hr
, en dan vooral recruitment. Voor
Media Republic spoorde zij in heel Europa programmeurs op en dat
kunstje komt ze bij Hyves herhalen. Koen is dan al naar India gevlo
-
gen en komt terug à la Obelix: onder elke arm spartelt een
Romein
Indiër. David Vismans, een oude bekende uit de Amsterdamse stu
-
dentenwereld, wordt de nieuwe baas van de snel groeiende program
-
meursbende. Daarnaast krijgt Hyves een heuse
cfo
met Inno Hui
-
zing, Marcs rechterhand bij Monster.
Of de hyveskrant, waarbij je in een mail een overzicht kreeg van de belangrijke updates onder je vriendengroepquote:Op donderdag 31 oktober 2013 14:01 schreef DarkSkywise het volgende:
Ben er echt al jaaaaaren niet meer geweest... het enige dat ik wel handig vond waren de herinneringsmailtjes dat er weer eens een bekende van me jarig ging worden.
Ze hadden net vernieuwd, producten toegevoegd. Wat had TMG moeten doen?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 14:29 schreef Starm het volgende:
Hyves had een nieuw succes kunnen worden als het tijdig werd vernieuwd. TMG heeft het zelf laten doodbloeden.
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 13:41 schreef regiliopeace het volgende:
Denk eens aan al die HvA-hipstergirls met hun communicatie en design die werken op de redacties van dit soort onzinmedia. Waar moeten zij heen? Misschien moet de staat een grappig blog gaan runnen met een grappige kattenplaatjes-sectie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |