quote:Op donderdag 31 oktober 2013 11:57 schreef Litpho het volgende:
[..]
Moet ik eigenlijk ook nog naar toe, twee vrienden in het ensemble...
Zou je dat willen? Tegelijk een piemel in de mond, de kont en vagijn?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 11:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]Waarom willen jullie me persee aan de groepseks hebben?
Noem je me nu een kreng?quote:
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 12:44 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zou je dat willen? Tegelijk een piemel in de mond, de kont en vagijn?
Want daar word ik wel nat van?quote:
Ik sputter toch niet voor niks de hele tijd tegen?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 12:44 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zou je dat willen? Tegelijk een piemel in de mond, de kont en vagijn?
Geen idee. Val je op slanke nichten?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 12:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Want daar word ik wel nat van?
MIsschien was jet het niet eens met de groepssamenstelling maar lijkt het idee van piemels in elk gat je wel ietsquote:Op donderdag 31 oktober 2013 12:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik sputter toch niet voor niks de hele tijd tegen?
Ja maar Ang3l is niet zomaar elke nicht he..quote:Op donderdag 31 oktober 2013 12:47 schreef Godtje het volgende:
[..]
Geen idee. Val je op slanke nichten?
Of is het aanzicht van enen harde piemel al genoeg?
Nou nee, dankjewel, ben niet meer zo avontuurlijkquote:Op donderdag 31 oktober 2013 12:47 schreef Godtje het volgende:
[..]
MIsschien was jet het niet eens met de groepssamenstelling maar lijkt het idee van piemels in elk gat je wel iets
Dat is waar. Meeste zijn verzorgde knappen mannen. En dan heb je Angelquote:Op donderdag 31 oktober 2013 12:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar Ang3l is niet zomaar elke nicht he..
Marcel en Bianca.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 12:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]Wie wie wie?
(aangezien ik iedereen ken)
Ja hoe kan ik daar nu nee tegen zeggen..quote:Op donderdag 31 oktober 2013 12:53 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat is waar. Meeste zijn verzorgde knappen mannen. En dan heb je Angel
Heb je nou niet het idee dat ze altijd jou maar moeten pakken?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 12:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja hoe kan ik daar nu nee tegen zeggen..
Huh, wat?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 13:00 schreef Litpho het volgende:
[..]
Heb je nou niet het idee dat ze altijd jou maar moeten pakken?
Nou ja, als ik hier eens sporadisch meelees is er wel regelmatig een "alles op missb" sessie aan de gang. Of laat je het allemaal maar over je heen komen?quote:
quote:
O bitch pleasequote:Op donderdag 31 oktober 2013 12:53 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat is waar. Meeste zijn verzorgde knappen mannen. En dan heb je Angel
Nee joh hoe kom je daar nu weer bijquote:Op donderdag 31 oktober 2013 13:03 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nou ja, als ik hier eens sporadisch meelees is er wel regelmatig een "alles op missb" sessie aan de gang. Of laat je het allemaal maar over je heen komen?
KJe bent niet gelijk een wijf als je iets doet aan uiterlijke verzorging.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 13:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O bitch pleaseOmdat ik mijn wenkbrauwen niet styleer en epileer als een wijf
Wel als je ze styleert als een wijfquote:Op donderdag 31 oktober 2013 13:18 schreef Godtje het volgende:
[..]
KJe bent niet gelijk een wijf als je iets doet aan uiterlijke verzorging.
Neuken?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 13:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee joh hoe kom je daar nu weer bij
quote:
Nummertje trekken?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 13:03 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nou ja, als ik hier eens sporadisch meelees is er wel regelmatig een "alles op missb" sessie aan de gang. Of laat je het allemaal maar over je heen komen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |