quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
SPOILER: kinderjunksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.
Ik hoor je wel is ergens best ironisch..quote:Op woensdag 30 oktober 2013 23:06 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik hoor je wel maar ik zie je niet.
Bazin.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:15 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
En daarom ben ik gestopt met roken. Zolang het me niks doet heb ik er ook niks aan en is het tijd en geldverspilling.
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:51 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Had ik hier al op gereageerd?
Zo nee:.
...wow.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 23:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik hoor je wel is ergens best ironisch..
Sorry Vas
Ja dat had ik al in gedachten toen ik het posttequote:Op woensdag 30 oktober 2013 23:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik hoor je wel is ergens best ironisch..
Sorry Vas
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 23:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja dat had ik al in gedachten toen ik het postte
STUquote:
Dat snap ikquote:Op woensdag 30 oktober 2013 23:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]Sorry vond het ergens wel grappig hihi
Bedoelde het niet lullig hoor
Vas, wat is er met je... je bent zo anders... zo tastbaar... zo zacht.quote:
Jaman, met jou dan?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 23:14 schreef Studeur het volgende:
[..]
alles lekker broeder? waar was je al die tijd dan?
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 23:15 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Vas, wat is er met je... je bent zo anders... zo tastbaar... zo zacht.
Aaibare vasquote:Op woensdag 30 oktober 2013 23:15 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Vas, wat is er met je... je bent zo anders... zo tastbaar... zo zacht.
ja lekker man voel me prima omdat ik ga stoppen met studie, tijd voor iets doen wat ik wél wil. weet alleen nog niet wat.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 23:15 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Jaman, met jou dan?
Ik weet niet man, even underground, beetje de heat laten zakken, je weet zelf.
Ik ookquote:Op woensdag 30 oktober 2013 23:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
HAHAHA Ik zie nu echt zo'n harige fluffy Vas voor me!
Haha ja!quote:Op woensdag 30 oktober 2013 23:18 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik ook! Echt zo'n soort berenpak
Ik zie een mooie vrouw voor me die heel sensueel oogt en een bepaalde flow over zich heen heeft die mijn hart sneller laat bonken totdat onze hartslagen een rippeling achterlaten die tot onze zielen doordringt en onze ziel laat samensmelten.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 23:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
HAHAHA Ik zie nu echt zo'n harige fluffy Vas voor me!
Als ik Vas was zou ik nu een beetje bang worden voor jequote:Op woensdag 30 oktober 2013 23:20 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik zie een mooie vrouw voor me die heel sensueel oogt en een bepaalde flow over zich heen heeft die mijn hart sneller laat bonken totdat onze hartslagen een rippeling achterlaten die tot onze zielen doordringt en ons ziel laat samensmelten.
Als ik Vas was had ik hem allang geslagenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 23:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Als ik Vas was zou ik nu een beetje bang worden voor je![]()
Ja en dit maar Amsterdam - Assen is best wel een klote eind met de trein om iemand even een mep te gevenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 23:21 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Als ik Vas was had ik hem allang geslagen
Ik hou van jullie, bazenforum wanneer de juiste personen tot beschikking zijn.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 23:23 schreef Amarantha het volgende:
Dat merk ikEn dat weten we uit ervaring haha
Eindigt dit weer in een ragequit van 1 week max?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 23:22 schreef Unscrewed het volgende:
Ik ben gewoon stoned en heb zin om mijn spacey gedachtes en visualisaties uit te beelden in tekst.
Jezusquote:Op woensdag 30 oktober 2013 23:20 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik zie een mooie vrouw voor me die heel sensueel oogt en een bepaalde flow over zich heen heeft die mijn hart sneller laat bonken totdat onze hartslagen een rippeling achterlaten die tot onze zielen doordringt en onze ziel laat samensmelten.
maak je weleens tekeningen?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 23:22 schreef Unscrewed het volgende:
Ik ben gewoon stoned en heb zin om mijn spacey gedachtes en visualisaties uit te beelden in tekst.
Zo fucking schattig dat die eendjes echt plezier maken en nog een keer willen en nog een keerquote:Op woensdag 30 oktober 2013 23:25 schreef Studeur het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_op_de_glijbaan.html
ik. wil. dit.
No, de balans, acceptatie, is gevonden.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 23:24 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Eindigt dit weer in een ragequit van 1 week max?
Fucking slimme beesten.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 23:25 schreef Studeur het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_op_de_glijbaan.html
ik. wil. dit.
Sorry. :Cquote:
1.76quote:Op woensdag 30 oktober 2013 23:28 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee hoor, blijft een klein onderdeurtje
Mwah, veel te lui voor als ik stoned ben.quote:
Zie niks.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 23:29 schreef Studeur het volgende:
[ afbeelding ]
Kan iemand dit even uittesten?
quote:
quote:
Please, ik betaal jullie met liefde.quote:
Beter.quote:
Krijg ik al van anderenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 00:06 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
[..]
Please, ik betaal jullie met liefde.
Nee ik ga pittenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 00:06 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
[..]
Please, ik betaal jullie met liefde.
Kan je emogiffen maar had gekund.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 00:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat was naar de mensen die gaan slapen. Ik nu al slapen?!
Heb ik ooit een topic over gemaakt maar niemand had een goed antwoord.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 00:18 schreef Studeur het volgende:
Ik wil zo rijk mogelijk worden met zo min mogelijk doen, there has to be a way.
Toen ik 3 of 4 jaar terug op de vrijmarkt stond met Koninginnedag, toen lag er ook op de grond een jongetje met een briefje erbij 'ik wil slapend rijk worden'. Hij kreeg ook serieus best veel geldquote:Op donderdag 31 oktober 2013 00:18 schreef Studeur het volgende:
Werksequote:Op donderdag 31 oktober 2013 00:30 schreef FL_Freak het volgende:
Ik ga werken, tot vijf uur ongeveer
Kleinschalig dealen.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 00:18 schreef Studeur het volgende:
Maak je niet drukquote:Op donderdag 31 oktober 2013 01:29 schreef Studeur het volgende:
Godver ik besef me net dat ik toch echt wel in een leeg gat ga vallen nu ik geen studie meer heb. Hoe de neuk ga ik dat opvullen.
Nee je hebt gelijk. Ik moet me ook geen zorgen maken maar dan ga ik weer denken van hoe lang gaat mn leven nog door zoals het nu gaat. Maar ik vind t prima zoals t nu gaat dus fuck itquote:
Ups en downs jongen. Dat houd je gemotiveerd.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 01:32 schreef Studeur het volgende:
[..]
Nee je hebt gelijk. Ik moet me ook geen zorgen maken maar dan ga ik weer denken van hoe lang gaat mn leven nog door zoals het nu gaat. Maar ik vind t prima zoals t nu gaat dus fuck it
quote:Onze dochter (van 17) wil graag met haar vriend (van 18) bij ons thuis – en ook in het huis van zijn ouders – 's nachts samen slapen. Hoe lossen we dit op?
- Welke beperkingen zijn zinvol of gebruikelijk?
- Is het aan te raden om ook een gesprek met zijn ouders (die wij niet kennen) aan te gaan?
- Is bekend welk percentage scholieren (gym in ons geval) regelmatig thuis bij elkaar logeert?
Wij zijn ietwat oude ouders, en weten ons hiermee niet goed raad. We neigen ertoe om het allemaal onnodig en te vroeg te vinden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 02:40 schreef Nestalgie het volgende:
Slapen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kga ook maar eens slapen
quote:
Vrouwenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 03:21 schreef Amarantha het volgende:
Nee slapen is best wel chillVooral uitslapen, wakker worden en je gewoon weer omdraaien
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 03:21 schreef Sardu het volgende:
Godver, denk je even een joint te draaien. Word ik 3 uur later op de bank wakker, vloeitje op mijn buik, draaiboekhihi naast je en een hele hoop tabak verspreid over de bank.![]()
Gelukkig was ik nog niet aan de wiet begonnen.
Ik vind het zonde om vet vroeg te gaan slapen maar ik vind het wel relaxt na heel wat jointjes en laat in de nacht. Zondagochtend is helemaal chillquote:
Kuisheidsgordel en ball gag gaat een eind helpen.quote:
Hoezo zonde? Ik val soms om 21.00u in slaap en word om 1/2u weer wakker. Hele nacht gamen, films/series kijken tot rest van het huis wakker wordt.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 03:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vind het zonde om vet vroeg te gaan slapen maar ik vind het wel relaxt na heel wat jointjes en laat in de nacht. Zondagochtend is helemaal chillUitslapen tot ik mijn bed uit rot.
Omdat ik niet hou van het moment dat ik naar bed ga.. Ik vind slapen het chillst als ik kan uitslapen, dus dat wakker worden en je weer om kunnen draaien. Warme bedquote:Op donderdag 31 oktober 2013 03:25 schreef Viro het volgende:
[..]
Hoezo zonde? Ik val soms om 21.00u in slaap en word om 1/2u weer wakker. Hele nacht gamen, films/series kijken tot rest van het huis wakker wordt.
Moest lachen.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 23:24 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik hou van jullie, bazenforum wanneer de juiste personen tot beschikking zijn.
Volgens mij is er ook niet erg veel boeiends gezegd naar Uns toe maar goedquote:Op donderdag 31 oktober 2013 03:33 schreef Sardu het volgende:
[..]
Moest lachen.![]()
Gisteren was er niet veel verschil qua users.
Mwah, joint troep meteen maar even opruimen en dan mijn nest in.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 03:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Moet ik ook nogMorgen maar even doen
Vas in een berepak lijkt me anders wel wat.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 03:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Volgens mij is er ook niet erg veel boeiends gezegd maar goed
Zie edit.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 03:36 schreef Sardu het volgende:
[..]
Vas in een berepak lijkt me anders wel wat.
quote:
Ja ik ook voordat ik er weer doorheen ben. Morgen nog een drukke dag en twijfel of ik nog een feest op ga zoeken 's avonds.quote:
C'est tres chicquote:Op donderdag 31 oktober 2013 07:44 schreef Murdera het volgende:
ohhhhhw mijn nieuwe horloge
[ afbeelding ]
Watquote:Op donderdag 31 oktober 2013 03:36 schreef Sardu het volgende:
[..]
Vas in een berepak lijkt me anders wel wat.
Godverquote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:42 schreef Sardu het volgende:
Mur - Vas fittie gemist.![]()
![]()
Zal mijn baas dat morgen eens op zijn bureau gooien. Kijken of dat een legitieme reden is om werkdagen te skippen.
Want je kan het niet op je mobiel luisteren op de fiets/trein?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 08:15 schreef Murdera het volgende:
fucking sublime
Zo kom ik nooit op tijd.
dat album moet ik nog downloadenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 08:18 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Want je kan het niet op je mobiel luisteren op de fiets/trein?
RUSTIG NU! Tjeempie zeg!quote:Op donderdag 31 oktober 2013 10:02 schreef Klojo120 het volgende:
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Al tijden niet meer gezien, maar volgens mij zit ie ook in Australiequote:Op donderdag 31 oktober 2013 10:13 schreef BaasBanaan het volgende:
Komt Olment hier nog wel eens eigenlijk?
Oh, dat is ook relaxt.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 10:44 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Al tijden niet meer gezien, maar volgens mij zit ie ook in Australie
Ja tochquote:
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 12:22 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ja toch![]()
Heb je zo'n geil beertje voor je staan, trek je dat pak uit, zit er nog een bruin beertje in.![]()
![]()
Eat that robijn.
Godsammequote:Op donderdag 31 oktober 2013 12:22 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ja toch![]()
Heb je zo'n geil beertje voor je staan, trek je dat pak uit, zit er nog een bruin beertje in.![]()
![]()
Eat that robijn.
Kijk maar uit, als ik met je klaar ben dan kan die vent van je een nieuwe theemuts zoeken voor z'n penor.quote:
Ga studeren ofzoquote:Op donderdag 31 oktober 2013 11:18 schreef OllieWilliams het volgende:
Sta deze week al twee keer in de top 100
Ga je lekker?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 12:39 schreef Sardu het volgende:
[..]
Kijk maar uit, als ik met je klaar ben dan kan die vent van je een nieuwe theemuts zoeken voor z'n penor.
Whahahahaquote:Op donderdag 31 oktober 2013 12:22 schreef Sardu het volgende:
[..]
Heb je zo'n geil beertje voor je staan, trek je dat pak uit, zit er nog een bruin beertje in.
Whut.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 13:07 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Weet je dat m'n moeder me serieus zo noemt?Echt al vanaf ik baby ben noemt ze me beertje.
Zo noem ik mijn hond ook altijdquote:Op donderdag 31 oktober 2013 13:07 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Weet je dat m'n moeder me serieus zo noemt?Echt al vanaf ik baby ben noemt ze me beertje.
en zo noem ik mijn collega's dan weer.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 13:09 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Zo noem ik mijn hond ook altijd
Aaaaahquote:Op donderdag 31 oktober 2013 13:07 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 14:08 schreef Moira. het volgende:
Ik heb jullie hulp nodig.
Mono opgehaald, boodschappen gedaan, we hoeven helemaal de deur niet meer uit.
Mono gaat zo slapen (die is al 20 uur wakker en een drukke nachtdienst gehad), maar zit ook nog ff aan z'n laptop te chillen.
Nu heb ik zo'n zakje Moonflower wiet.
Jointje draaien of niet?
ingekort kunnen worden.quote:
Even quoten voor het nageslacht.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 14:11 schreef Vaseline_ het volgende:
Wijze post boven mij, ik ga erin mee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Natuurlijk, maar dat zou saai geweest zijn. Daarom heb ik mijn vraag versterkt door een bullshitverhaaltje eromheen te schrijven.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 14:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ten eerste, post had tot
[..]
ingekort kunnen worden.
Dit is eigenlijk wel waar.quote:Ten 2e, je doet het toch wel, dus het maakt niet uit wat we zeggen.
Heb ik je toch al 10x gezegd, stomme.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 14:14 schreef Moira. het volgende:
Dit is eigenlijk wel waar.
Bedankt voor het advies!
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 14:17 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Heb ik je toch al 10x gezegd, stomme.
Serieus?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 14:23 schreef Moira. het volgende:
Heujjj Hyves gaat eindelijk offline. Of nja, wordt een games platform
Tot 1 december de tijd om alle foto's die ik op Hyves heb opgeslagen (geüpload van harde schijven die inmiddels al gecrashed/leeggehaald zijn) weer op te slaan op deze laptop![]()
Staan toch wel veel foto's op die ik bewaard wil houden
Haha ja zoietsquote:Op donderdag 31 oktober 2013 14:28 schreef Murdera het volgende:
ohhhhh jaaaa en dan elke dag nieuwe kleurtjes en soms glittertjes en dan kunne al me friendinnetjes leuk elke dag kijke van ahaha wa heef ie nou wwer gedaan sooooooooow leuk :$$$$
quote:
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 14:28 schreef Murdera het volgende:
ohhhhh jaaaa en dan elke dag nieuwe kleurtjes en soms glittertjes en dan kunne al me friendinnetjes leuk elke dag kijke van ahaha wa heef ie nou wwer gedaan sooooooooow leuk :$$$$
Heb 'm expres niet verwijderd omdat er allemaal foto's op staan die ik soms wel eens gebruik en weer opnieuw upload danquote:Op donderdag 31 oktober 2013 14:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Serieus?Ik heb geen hyves profiel meer, wel jammer want anders had ik nog toffe foto's van vroeger terug kunnen vinden. Hyves loopt dus echt niet meer sinds FB
dat dat niet kan is juist wat facebook o.a beter maakt dan een hyvesquote:Op donderdag 31 oktober 2013 14:26 schreef Amarantha het volgende:
Lijkt me wel leuk als je je FB pagina aan kan passen zoals dat met Hyves kon. Beetje persoonlijk maken (niet alleen die omslagfoto)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 14:46 schreef Amarantha het volgende:
Wazige shitwat is het probleem?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat is het probleem?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 14:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat ik het nog niet heb betaald
Het probleem zelf is dat ik dat niet kan betalen in 1xquote:
wat. is. het. probleem.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 14:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Het probleem zelf is dat ik dat niet kan betalen in 1xEn dat ik nu het allemaal wazig vind
Baasbanaanquote:Op donderdag 31 oktober 2013 14:56 schreef OllieWilliams het volgende:
what's that in your pants ahhh human feces
Hier stopte ik met lezen omdat ik even klaar moest komen.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 15:06 schreef Murdera het volgende:
ik KOTS OP JULLIE (wel op een sensuele erotische manier)
gewoon naaktquote:Op donderdag 31 oktober 2013 15:06 schreef Murdera het volgende:
IK HEB VERDOMME GEEEN ENE FUCK AAN JULLIE HE
Niemand die me helpt met een outfit bedenken, bedankt, ik KOTS OP JULLIE (wel op een sensuele erotische manier)
-piraat (heb het haar al)
-A clockwork orange hoofdpersoon (vrij simpel en toch baas)
-Anonymous. (maskertje kopen en in pak, simpeler kan niet.![]()
)
Met een enkele gedachte kom ik al van murquote:Op donderdag 31 oktober 2013 15:11 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hier stopte ik met lezen omdat ik even klaar moest komen.
Had je wat gevraagd dan?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 15:06 schreef Murdera het volgende:
IK HEB VERDOMME GEEEN ENE FUCK AAN JULLIE HE
Snap ik.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 15:11 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hier stopte ik met lezen omdat ik even klaar moest komen.
moet ik wel dingen kopen.quote:
Tarzanquote:
JA GODVERDOMME, BEN JIJ BLINDEPIET OFZO?!??!!quote:
Poeh. Wat een dag vandaag zeg.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 14:29 schreef Murdera het volgende:
[..]weekend feestje
Moet verkleed.
suggesties?
DOE NIET ZO RACISTISCH MAN!!2@!@!quote:Op donderdag 31 oktober 2013 15:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
JA GODVERDOMME, BEN JIJ BLINDEPIET OFZO?!??!!
Da bedoelde ik niet zo.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 15:14 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
DOE NIET ZO RACISTISCH MAN!!2@!@!
Stik dan maar in je dreadquote:Op donderdag 31 oktober 2013 15:13 schreef Murdera het volgende:
JA GODVERDOMME, BEN JIJ BLINDEPIET OFZO?!??!!
heuheuheuquote:Op donderdag 31 oktober 2013 15:15 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
BETER SCHRIJF JE NU EEN EXCUUSBRIEF AAN DE BLINDEN COMMUNITY!!@!@EINZ!!!@
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 15:25 schreef Murdera het volgende:
Net of die staart de g=spot is en de dino klaar komtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Goed zo, wat knap van jou. ik ben zo trots.quote:
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 15:26 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Net of die staart de g=spot is en de dino klaar komt
wat je zegt ben je zelf:squote:
Oke gefeliciteerd.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 15:27 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
wat je zegt ben je zelf:s
Ik heb trouwens afl 1 en 2 niet gezien van misfits. Ik ga ze opsparen tot einde seizoen
Through my anatomy, dwells another beingquote:Op donderdag 31 oktober 2013 15:44 schreef FL_Freak het volgende:
Paint a perfect picture
Bring to life
The vision in ones mind
The Beautiful ones
Always smash the picture
Always everytime
gvdquote:Op donderdag 31 oktober 2013 15:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
Through my anatomy, dwells another being
Rooted in my cortex, a servant to its bidding
Brutality now becomes my appetite
Violence is now a way of life
?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 15:59 schreef OllieWilliams het volgende:
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
brakker bartquote:Op donderdag 31 oktober 2013 15:59 schreef Amarantha het volgende:
Enorme kaasstengels van de Bakker Bart
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 16:00 schreef Murdera het volgende:
[..]
brakker bart
Ik heb nu op mijn straathoek een bakkersuper relaxed
Verse broodjes enzquote:Op donderdag 31 oktober 2013 16:00 schreef Murdera het volgende:
[..]
brakker bart
Ik heb nu op mijn straathoek een bakkersuper relaxed
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 15:59 schreef OllieWilliams het volgende:
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
Op mijn school, zit echt een heel leuk en knap meisje. Iedereen op school vind dat, iedereen zoekt iets met haar... maar toen kwam ik. We hadden meteen een klik, whatsapp gevraagd, zegt ze dat ze mij ook leuk vind, gaan we zaterdag chillenquote:
Ok.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 16:04 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Op mijn school, zit echt een heel leuk en knap meisje. Iedereen op school vind dat, iedereen zoekt iets met haar... maar toen kwam ik. We hadden meteen een klik, whatsapp gevraagd, zegt ze dat ze mij ook leuk vind, gaan we zaterdag chillen
Zij is gewoon zo... awhh
#agressiefhosselen.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 16:04 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Op mijn school, zit echt een heel leuk en knap meisje. Iedereen op school vind dat, iedereen zoekt iets met haar... maar toen kwam ik. We hadden meteen een klik, whatsapp gevraagd, zegt ze dat ze mij ook leuk vind, gaan we zaterdag chillen
Zij is gewoon zo... awhh
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 16:04 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Zij is gewoon zo... awhh
Dat doe ik alleen bij sletjes. Bij dit meisje heb ik een mentale klik, dan hoeft die manipulatieve zooi niet. Gewoon... alles flowed gewoonquote:
Wie het laatst lacht, lacht het best.quote:
HAHAHAquote:Op donderdag 31 oktober 2013 16:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dan moet je even wachten tot ze niet meer ongesteld is broeder.
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 16:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dan moet je even wachten tot ze niet meer ongesteld is broeder.
hoop ik ookquote:Op donderdag 31 oktober 2013 16:07 schreef Unscrewed het volgende:
[..]Als ik je een picca stuur binnenkort hoop ik dat je trots op me kunt zijn
Bedankt.quote:
Vorige was ik gewoon in de war en die had ik ook ontmoet toen ik dronken was.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 16:08 schreef FL_Freak het volgende:
Deze keer is het echt een 10/10 chickie?
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 16:07 schreef Amarantha het volgende:
Laat gewoon hier zien. We willen bewijs, je weet zelf
En hebben we weer drama/vermaakquote:Op donderdag 31 oktober 2013 16:13 schreef Amarantha het volgende:
Over 2 weken staat hier vast dat ze een slet is enz en dat je haar niet meer wilt
Alle vrouwen zijn kuthoeren. De vraag is hoe lang de mannen er elke keer over doen om daar achter te komen.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 16:13 schreef Amarantha het volgende:
Maar ik doe gewoon even een voorspelling hoor
Ja naja ik voorspel dat gewoon zoquote:Op donderdag 31 oktober 2013 16:13 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
En hebben we weer drama/vermaak
Dit jaquote:Op donderdag 31 oktober 2013 16:13 schreef Amarantha het volgende:
Over 2 weken staat hier vast dat ze een slet is enz en dat je haar niet meer wilt. Maar ik doe gewoon even een voorspelling hoor
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 16:14 schreef Murdera het volgende:
[..]
Alle vrouwen zijn kuthoeren. De vraag is hoe lang de mannen er elke keer over doen om daar achter te komen.
pics?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 16:14 schreef FL_Freak het volgende:
Ik vond die chick die uns had toen niet heel slecht ofzo hoor.
Nee, want ik had iets met haar terwijl ik niet eens verliefd was, dus ik was ziek in de war, moest mezelf voorliegen dat ik verliefd was voor het geval dat het echt iets werd, dus terwijl dat aan het opbouwen was, deed ze dat ene waardoor ik het uitmaakte en toen was ik nog meer in de war. Bij dit meisje valt alles op zijn plek.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 16:13 schreef Amarantha het volgende:
Over 2 weken staat hier vast dat ze een slet is enz en dat je haar niet meer wilt. Maar ik doe gewoon even een voorspelling hoor
Ik ga niet zomaar iemands foto zetten op een forum. Misschien als ik een foto van mij en haar heb kunnen maken zaterdag. Dan vraag ik wel of ie op FB mag en dan zien de mensen die mij op FB hebben hier het wel.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 16:07 schreef Amarantha het volgende:
Laat gewoon hier zien. We willen bewijs, je weet zelf
Snap ik wel, gewoon dm.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 16:17 schreef Unscrewed het volgende:
Ik ga niet zomaar iemands foto zetten op een forum. Misschien als ik een foto van mij en haar heb kunnen maken zaterdag. Dan vraag ik wel of ie op FB mag en dan zien de mensen die mij op FB hebben hier het wel.
Uh...quote:Op donderdag 31 oktober 2013 16:17 schreef Unscrewed het volgende:
Nee, want ik had iets met haar terwijl ik niet eens verliefd was, dus ik was ziek in de war, moest mezelf voorliegen dat ik verliefd was voor het geval dat het echt iets werd, dus terwijl dat aan het opbouwen was, deed ze dat ene waardoor ik het uitmaakte en toen was ik nog meer in de war. Bij dit meisje valt alles op zijn plek.
alleen over dr tetten toch? dat ze een slet was was ook al gelijk duidelijk door naaktpics?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 16:18 schreef Amarantha het volgende:
Je was anders behoorlijk enthousiast over die vorige chick in het begin
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 16:17 schreef Murdera het volgende:
[..]
eeey sletje ditdat 10/10 tieten hoor neuken?
#agressief hosselen
Volgens mij over dat hele meisje zelf, ben te lui om het op te zoekenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 16:19 schreef Murdera het volgende:
[..]
alleen over dr tetten toch? dat ze een slet was was ook al gelijk duidelijk door naaktpics?
JA OMG OMG OMG MATTYquote:Op donderdag 31 oktober 2013 16:16 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
HOI KRUL HEB JE AWKWARD GEZIEN GISTEREN?
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 16:19 schreef Murdera het volgende:
[..]
alleen over dr tetten toch? dat ze een slet was was ook al gelijk duidelijk door naaktpics?
Nee hoor, ook nooit gezienquote:Op donderdag 31 oktober 2013 16:21 schreef krullenbolletje het volgende:
Ben ik de enige die die naaktpics niet heeft?DM plz
Ja inderdaad ik lachte mij echt doodquote:Op donderdag 31 oktober 2013 16:23 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
idd![]()
ik vond de aflevering trouwens wel leuk in elkaar gezet
Zoek een echte man?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 16:24 schreef Amarantha het volgende:
Krul, ik begin steeds meer een zwak te krijgen voor DamonGisteren aflevering gezien dat Rose gebeten was en doodging, ging die ook al huilen
Goedzoquote:Op donderdag 31 oktober 2013 16:24 schreef Amarantha het volgende:
Krul, ik begin steeds meer een zwak te krijgen voor DamonGisteren aflevering gezien dat Rose gebeten was en doodging, ging die ook al huilen
Gewone pics dan?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 16:25 schreef Unscrewed het volgende:
De naaktpics zijn nog voor niemand beschikbaar gesteld.
Jep, snap nu ook wat je bedoeld. In het begin neigde ik meer naar Stefan maar nu toch Damon, beter dumpt Elena snel even Stefan zodat ik meer sexy Damon ziequote:Op donderdag 31 oktober 2013 16:25 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Goedzo![]()
![]()
![]()
![]()
Die combinatie badboy/emotioneel is gewoon asdfghkl![]()
aquote:Op donderdag 31 oktober 2013 16:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jep, snap nu ook wat je bedoeld. In het begin neigde ik meer naar Stefan maar nu toch Damon, beter dumpt Elena snel even Stefan zodat ik meer sexy Damon zie
Nee hoor dan praat ik gewoon meequote:Op donderdag 31 oktober 2013 16:28 schreef FL_Freak het volgende:
en als wij mannen over tetten en shizzle praten dan zijn wij altijd maar oversekste figuren
Nee hoor.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 16:28 schreef FL_Freak het volgende:
en als wij mannen over tetten en shizzle praten dan zijn wij altijd maar oversekste figuren
Jij bent een halve pot dat scheelt dan ook welquote:Op donderdag 31 oktober 2013 16:29 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Nee hoor dan praat ik gewoon mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |