quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
SPOILER: kinderjunksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.
Ik hoor je wel is ergens best ironisch..quote:Op woensdag 30 oktober 2013 23:06 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik hoor je wel maar ik zie je niet.
Bazin.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:15 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
En daarom ben ik gestopt met roken. Zolang het me niks doet heb ik er ook niks aan en is het tijd en geldverspilling.
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:51 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Had ik hier al op gereageerd?
Zo nee:.
...wow.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 23:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik hoor je wel is ergens best ironisch..
Sorry Vas
Ja dat had ik al in gedachten toen ik het posttequote:Op woensdag 30 oktober 2013 23:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik hoor je wel is ergens best ironisch..
Sorry Vas
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 23:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja dat had ik al in gedachten toen ik het postte
STUquote:
Dat snap ikquote:Op woensdag 30 oktober 2013 23:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]Sorry vond het ergens wel grappig hihi
Bedoelde het niet lullig hoor
Vas, wat is er met je... je bent zo anders... zo tastbaar... zo zacht.quote:
Jaman, met jou dan?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 23:14 schreef Studeur het volgende:
[..]
alles lekker broeder? waar was je al die tijd dan?
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 23:15 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Vas, wat is er met je... je bent zo anders... zo tastbaar... zo zacht.
Aaibare vasquote:Op woensdag 30 oktober 2013 23:15 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Vas, wat is er met je... je bent zo anders... zo tastbaar... zo zacht.
ja lekker man voel me prima omdat ik ga stoppen met studie, tijd voor iets doen wat ik wél wil. weet alleen nog niet wat.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 23:15 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Jaman, met jou dan?
Ik weet niet man, even underground, beetje de heat laten zakken, je weet zelf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |