Ik heb duidelijk gezegd dit gun je niemand, maar ja hij heeft een goed leven gehad krijgt van alle kanten hulp, veel terminale zieke sterven in vergetelheid weet niet of jij daar weleens ooit bij stilstaatquote:Op dinsdag 11 juni 2019 15:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee niet echt. Ik had het over jouw domme berichtjes. Om te ranken wie je het meest en minst ALS gunt vind ik niet zo relevant en uiterst stompzinnig.
(provoceert is het trouwens)
quote:Op dinsdag 11 juni 2019 16:44 schreef pirlo444 het volgende:
[..]
Ik heb duidelijk gezegd dit gun je niemand, maar ja hij heeft een goed leven gehad krijgt van alle kanten hulp, veel terminale zieke sterven in vergetelheid weet niet of jij daar weleens ooit bij stilstaat.
Domme berichtjes ik geef gewoon mijn mening, en vraag aandacht voor andere terminaal zieke.
Ja klopt en "provoceerd" was auto correctie. Inderdaad ik heb mijn mening gegeven, heb zelf voor KIKA geld opgehaald met zelfgemaakte schilderijen verkopen met wat vrienden, waarvan een deel van de opbrengst naar KIKA ging en ook naar Villa Pardoesquote:Op dinsdag 11 juni 2019 16:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je drukte op quote ipv edit.
Laten we dit gesprek maar gewoon beëindigen.
Nu kom je zeker weten in de fatsoenshemel.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 17:29 schreef pirlo444 het volgende:
[..]
Ja klopt en "provoceerd" was auto correctie. Inderdaad ik heb mijn mening gegeven, heb zelf voor KIKA geld opgehaald met zelfgemaakte schilderijen verkopen met wat vrienden, waarvan een deel van de opbrengst naar KIKA ging en ook naar Villa Pardoes
Jup jupquote:Op dinsdag 11 juni 2019 17:36 schreef fathank het volgende:
[..]
Nu kom je zeker weten in de fatsoenshemel.
quote:Op dinsdag 11 juni 2019 19:01 schreef Koffieplanter het volgende:
Fernando Ricksen heeft alleen ALS om zijn boekje te verkopen. @:Slobeend
Gevuurd ?quote:Op dinsdag 11 juni 2019 18:58 schreef Vollenhoven het volgende:
Pirlo444 wordt keihard gevuurd
Maar goed daar ging dit topic ook niet over, graag weer on-topic
Wie is lieve Mona een drugsverslaafde met teveel geld? die zwakke vrouwen misbruiktquote:Op woensdag 12 juni 2019 00:26 schreef dokter.knakworst het volgende:
Is er geen plek voor Fernando naast de rubriek van Lieve Mona?, schijnt dat deze miep ook op het randje balanceert
Ja hij doet gewoon stoer. Hij heeft gewoon aids opgelopenquote:Op dinsdag 11 juni 2019 19:01 schreef Koffieplanter het volgende:
Fernando Ricksen heeft alleen ALS om zijn boekje te verkopen. @:Slobeend
wtf?quote:Op woensdag 12 juni 2019 02:45 schreef pirlo444 het volgende:
[..]
Wie is lieve Mona een drugsverslaafde met teveel geld? die zwakke vrouwen misbruikt
@onlogischtwitter:RTL4 twitterde op donderdag 20-06-2019 om 12:12:00#ZomerMetArt mocht langs bij oud-voetballer Fernando Ricksen, die aan ALS lijdt en in een hospice ligt. Vanavond een heel bijzonder gesprek met Fernando's biograaf Vincent de Vries en oud-trainer Cor Pot. https://t.co/Y0SohMy3ih https://t.co/GV7PxiRClh reageer retweet
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |