Ik was nog bezigquote:Op donderdag 31 oktober 2013 15:19 schreef fotostarter het volgende:
[..]
quotefail.
in het weekend kan wel, dan zijn de herriemakers er niet.
PSN storing? of alleen hier?
Alleen bij jouquote:Op donderdag 31 oktober 2013 15:19 schreef fotostarter het volgende:
[..]
quotefail.
in het weekend kan wel, dan zijn de herriemakers er niet.
PSN storing? of alleen hier?
Ik mis hem eigenlijk nooit, alleen nu... tsja.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 15:20 schreef kensei het volgende:
[..]
Ik was nog bezig
Maar leuk dat je ook een headset wil gebruiken nu
Ik ben weer online alleen merk ik aan alles hier, dat het internet aan het flippen is..quote:Op donderdag 31 oktober 2013 15:20 schreef thethoryd het volgende:
[..]
Alleen bij jouZeg maar als je kan
Heb zelf de px22. Heerlijk apparaatquote:Op donderdag 31 oktober 2013 13:03 schreef Roces18 het volgende:
http://www.bol.com/nl/p/t(...)l-nbri20110727071628
Mooie aanbieding van bol, turtle beach headset voor 40 knaken.
Ikke wel. Denk alleen dat ik dan aan het eten benquote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:19 schreef Janeiros het volgende:
Wie over een uurtje meedoen met mij en een maatje in Down the Drain? Omstebeurt winst
Ga zelf ook even een hap eten zo, daarna beginnen. Meld 't hier welquote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:23 schreef thethoryd het volgende:
[..]
Ikke wel. Denk alleen dat ik dan aan het eten ben
Hehequote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:41 schreef DontManageTheAnger het volgende:
Mag ik met jullie mee farmen? Ik ben helaas te slecht om normaal te winnen en heb geld nodig voor een roze carbo.
Vanuit de map boven een race gaan staan en dan vierkantje indrukkenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:16 schreef Janeiros het volgende:
Ik ben in principe klaar om te gaan
Jullie?
(Hoe start ik trouwens gemakkelijk een bepaalde race)
Mijn piemel, wat doe je?quote:
Ik wil wel meedoen maar dan wel gewoon racen ipv elkaar laten winnenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:39 schreef Janeiros het volgende:
Wie komt er nu down the drain spelen? Heb 2 man nodig. Vriend van me komt er straks bij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |