Mijn oma zette in mijn boekje ook astronaut neer! Dat die vriendenboekjes nog bestaan zeg.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:09 schreef LXIV het volgende:
Ik moet nu wel van die vriendenboekjes die kinderen hebben invullen. Daar staat dan ook altijd de vraag in wat je later wil worden. De meeste ouders vullen daar dan oma of opa in. Een opa vulde ooit 'oud' in. Dat vond ik wel ontroerend.
Zelf zet ik er meestal astronaut neer. Dat lijkt me ook echt gaaf. Niet bij de NASA maar bij Starwars natuurlijk.
Welnee, hier in het zuyden herinner ik me hetzelfde: alleen voor meisjes.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:53 schreef Gellius het volgende:
Is dit iets zuydelycks? In mijn jeugd zworven er wel wat 'poesiealbums' rond, maar dat was iets voor meisjes, die raakte je als jongen niet aan - daar kon je ziek van worden.
Maar het kon inderdaad wel zijn dat men er ooit iets moest invullen. Grootmoedig als men was deed dat men dan.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:53 schreef Gellius het volgende:
Is dit iets zuydelycks? In mijn jeugd zworven er wel wat 'poesiealbums' rond, maar dat was iets voor meisjes, die raakte je als jongen niet aan - daar kon je ziek van worden.
Mijn broer - die m.b.t. de schoonheid der dingen mijns inziens volstrekt onwetend is - vindt dat een geweldige film.quote:Op vrijdag 1 november 2013 01:31 schreef JAM het volgende:
Daarentegen, is het nu echt zo moeilijk om daar eens in je leven een kwartiertje de tijd voor te nemen en er eens over na te denken? Op al dat soort trivialiteiten heb ik een pasklaar antwoord hoor. Wat is je favoriete film? Starship Troopers natuurlijk. Etc.! Werkelijk, zo ingewikkeld is het niet hoor!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |