SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Woord van dit moment:
- E - - O - - - -
Geen U
[ Bericht 24% gewijzigd door Gravedigger op 30-10-2013 20:34:21 ]wie een kuil graaft voor een ander....is nooit werkloos. Inmiddels 69+
Ik was nog bezig met correctiesquote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:30 schreef HPLC het volgende:
Woord van dit moment klopt niet helemaal
N
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bami-Pwie een kuil graaft voor een ander....is nooit werkloos. Inmiddels 69+
quote:
Toch iets te makkelijkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 16% gewijzigd door #ANONIEM op 30-10-2013 22:04:02 ]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ (15 letters)quote:
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ (15 letters)quote:
_ _ _ _ _ _ _ O _ _ O _ _ _ (14 letters)quote:
_ _ _ I _ _ _ O _ _ O _ _ _ (14 letters)quote:
En de N & T?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 10:37 schreef Bartjebart het volgende:
S _ _ I _ _ _ O _ _ O U _ S (14 letters)
Fout: E / A / L
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
Meteen die kromme ook inhalen bedoel je?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 14:28 schreef Gravedigger het volgende:
Je hent Differ te oakken. Nou nog een russensprintje
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |