Jonge, als je mij vroeger had gevraagd wat ik voor het ontbijt wilde had ik gezegd HONDERD MILJOEN KILO SNOEPquote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat moet straks ons land regeren
" Ja ik heb liever een saucijzenbroodje bij het ontbijt. Als je net wakker wordt en dan meteen fruit moet eten is dat echt niet leuk "
ja idd. Ik bestel alvast een pallet maagbandjesquote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ew, een saucijzenbroodjeHOE vet
ja je hebt wel een punt. Maar toch, ik erger me graagquote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:58 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Jonge, als je mij vroeger had gevraagd wat ik voor het ontbijt wilde had ik gezegd HONDERD MILJOEN KILO SNOEP![]()
Tot je het in de praktijk brengt
Daar word je toch ook misselijk vanquote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja idd. Ik bestel alvast een pallet maagbandjes
Ik vind het best wel bot, vooral omdat hij niet de moeite doet om heel even zelf op de website te kijken want dan vind je het echt meteenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:56 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik vind zijn mail nog niet zo schokkend, gewoon direct.
Ik zou als mail terug de URL van de website van bol.com geven waar op staat van wie hij z'n geld moet krijgen
Oh sorry ik kan niet lezenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:59 schreef Nagelschaartje het volgende:
En Spees, ik zei direct, niet terecht.
De mail is niet subtiel en de actie misschien niet slim, maar onvriendelijk vind ik ook weer een groot woord.
Ik verwachte meer iets in de geest van ERMAGERD WAAR BLIJFT MIJN GELD GIJ OPLICHTER GIJ
hoeveel kcals bevat dat eigenlijk?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Daar word je toch ook misselijk van
Mwah, ik vind het ook geen vriendelijk bericht heurquote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:59 schreef Nagelschaartje het volgende:
En Spees, ik zei direct, niet terecht.
De mail is niet subtiel en de actie misschien niet slim, maar onvriendelijk vind ik ook weer een groot woord.
Ik verwachte meer iets in de geest van ERMAGERD WAAR BLIJFT MIJN GELD GIJ OPLICHTER GIJ
Piem0l snapt mijquote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:57 schreef Molo het volgende:
[..]
Koningsvogel
Bazen spullen hebben die! Sambal, kruiden, mixen, lekker
Woksaus vind ik 9 van de 10 keer vies, vooral die zoete Go Tan of Conimex :x
Ergerenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja je hebt wel een punt. Maar toch, ik erger me graag
Géén ideequote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hoeveel kcals bevat dat eigenlijk?
als ze al drie uur bij laplace onder zo'n lamp liggenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Géén ideeWat ik wel weet is dat ik altijd misselijk word van saucijzenbroodjes. Behalve als ik ze zelf maak, dan valt het wel mee.
Dat is hetzelfde voor flaky pastry of bladerdeeg hoorquote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:02 schreef Puckzzz het volgende:
Sinds ik heb gezien hoe deeg voor croissants wordt gemaakt eet ik héél bedachtzaam 1 croissant en denk daarbij echt ERMNERMNERM LEKKER MAAR EEN HELE KLOMP BOTER JONGUH!!
ja dus? Culisnobjequote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde voor flaky pastry of bladerdeeg hoor
ze zegt toch niet dat ze het niet eet ermahgerdquote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja dan moet je ook niet bladerdeegshit of pasteidingen eten
Ja, hoi.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:07 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Wie kiest er als ontbijt eigenlijk wel bewust voor fruit dan? En ook omdat ze het daadwerkelijk lekkerder vinden dan een gebakken ei of croissantje?
Ik hoef zelf geen saucijzenbroodje als ontbijt (eigenlijk gewoon helemaal niet) maar ik ken ook niemand die 's ochtends om 7 uur denkt omnomnom appel
![]()
Ja ook soms, zoals deze week want ik vergeet steeds yoghurt te halenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:09 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik krijg nog wel eens het gevoel dat er niemand gewoon brood eet 's ochtends
het is ook geen verplichting natuurlijk, brood eten 's ochtendsquote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:09 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ikquote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:09 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik eet dus gewoon yoghurt, zonder fruit erin. Maar ik eet ook echt alleen fruit omdat het moet, niet omdat ik het lekker vind. Ik had ooit een Sonja bakker boek doorgebladerd en zij adviseerde yoghurt met stukjes appel als ontbijt maar het kostte me echt ontzettend veel moeite om dat weg te krijgenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
En in de zomer met aardbei of ander lekker fruitMaar nu is er niet echt iets boeiends wat ik lekker vind bij yoghurt
Nou ja, vooral omdat ik ben opgegroeid met brood en zelden iets anders dan brood als een optie heb gezienquote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het is ook geen verplichting natuurlijk, brood eten 's ochtends
Ik eet 's middags al brood
dat je fruit niet lekker vindt kan ik nog inkomen, maar dat je beweert dat je helemaal niemand kent die het vrijwillig zou eten vind ik wat opmerkelijkquote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:11 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik eet dus gewoon yoghurt, zonder fruit erin. Maar ik eet ook echt alleen fruit omdat het moet, niet omdat ik het lekker vind. Ik had ooit een Sonja bakker boek doorgebladerd en zij adviseerde yoghurt met stukjes appel als ontbijt maar het kostte me echt ontzettend veel moeite om dat weg te krijgen. Dus dan mast yoghurt zonder iets en nog los een cracker
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:09 schreef Nagelschaartje het volgende:
Same, er zijn zoveel soorten fruit met verschillende smaak en je kunt het op zoveel manieren etenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik snap niet dat er mensen zijn die fruit niet lekker vindenNiet per se in combinatie met iets maar gewoon in het algemeen.
Dat krijg ik zo vroeg in de ochtend ook bijna niet wegquote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:09 schreef Nagelschaartje het volgende:
Brood eten is iets heel Nederlands. Ik denk dat wij het enige land ter wereld zijn waar brood standaard een hoofdmaaltijd isquote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:11 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Nou ja, vooral omdat ik ben opgegroeid met brood en zelden iets anders dan brood als een optie heb gezien.
Brood![]()
In mijn omgeving doet ook echt niemand dat. Kan ik niks aan doenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat je fruit niet lekker vindt kan ik nog inkomen, maar dat je beweert dat je helemaal niemand kent die het vrijwillig zou eten vind ik wat opmerkelijk
Ditquote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:11 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Nou ja, vooral omdat ik ben opgegroeid met brood en zelden iets anders dan brood als een optie heb gezien.
Brood![]()
Het is zoet en/of fris dus ik snap het niehiet Het is toch heel wat anders dan spruitjesquote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:13 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Same, er zijn zoveel soorten fruit met verschillende smaak en je kunt het op zoveel manieren eten
Maar nee ik lust dat niet is makkelijker om te zeggen ofc
Yeah, en ik mis het soms wel na een paar dagen als k op vakantie benquote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Brood eten is iets heel Nederlands. Ik denk dat wij het enige land ter wereld zijn waar brood standaard een hoofdmaaltijd is
Kwestie van wennen.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:13 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dat krijg ik zo vroeg in de ochtend ook bijna niet weg. Wel als ik iets langer wakker ben maar dat lukt doordeweeks dus nooit
SPRUITJESquote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Het is zoet en/of fris dus ik snap het niehiet Het is toch heel wat anders dan spruitjes
Die vind ik dan juist weer heerlijkquote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:14 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
SPRUITJESdat vindi k echt vies
check + als ik 3x zeur dat hij het op moet eten.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:14 schreef Stormqueen het volgende:
mijn echtgenoot eet overigens ook alleen maar fruit als ik het voor hem snijd en klaarzet en dan nog alleen als het GEEN appel, peer, kiwi, sinaasappel of mandarijn is....
en dan anderen beschuldigen van kortzichtigheidquote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Het is zoet en/of fris dus ik snap het niehiet Het is toch heel wat anders dan spruitjes
Klopt, grappig is dat toch, dat wij het zo logisch vindenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Brood eten is iets heel Nederlands. Ik denk dat wij het enige land ter wereld zijn waar brood standaard een hoofdmaaltijd is
Ik heb me al aangewend om in ieder geval iets te eten 's ochtends, dat heb ik nl ook jaren niet gedaan. Maar brood kost me echt veel moeite 's ochtends en crackers of muesli niet. Dus ga ik het mezelf verder niet moeilijk makenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:14 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Kwestie van wennen.
Dat is hetzelfde als zeggen dat je 's ochtends helemaal niks weg krijgt.
+1 maar dan gewoon helemaal nietquote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:14 schreef Stormqueen het volgende:
mijn echtgenoot eet overigens ook alleen maar fruit als ik het voor hem snijd en klaarzet en dan nog alleen als het GEEN appel, peer, kiwi, sinaasappel of mandarijn is....
Ja, maar dan moet je dus niet zeggen dat je het niet weg krijgt. Je kunt het wel wegkrijgen, je wilt alleen de moeite niet nemen. Is ook prima, want je wint er niet zoveel meequote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:16 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik heb me al aangewend om in ieder geval iets te eten 's ochtends, dat heb ik nl ook jaren niet gedaan. Maar brood kost me echt veel moeite 's ochtends en crackers of muesli niet. Dus ga ik het mezelf verder niet moeilijk maken
Naja ik snap best dat je niet al het fruit lust. Maar geen enkel soort fruit lusten snap ik écht nietquote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
en dan anderen beschuldigen van kortzichtigheid
Het is voor mij de keuze tussen 2 boterhammen met beleg of 6 crackers met belegquote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:17 schreef Stormqueen het volgende:
Crackers, dat at ik ook tijdens mijn crashdieet. Da's geen eten meer voor mij
Maak een filmpje want volgens mij is dat best knapquote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:18 schreef Mss het volgende:
Spruiten moet ik binnenkort ook maar weer eens een keer proberen te maken, de laatste keer faalde dat keihard
Wij hebben ook een Italiaanse in de groep die elke dag een complete maaltijd meeneemt. En soms nog half staat te maken tijdens de lunch. Fascinerendquote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:16 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Klopt, grappig is dat toch, dat wij het zo logisch vinden![]()
Toen ik op de middelbare school uitwisseling had met Italie kregen we een fucking driegangen-diner voor de lunch. Geen idee waar ik het laten moest
ik krijg anders vetlellen aan vlees echt niet wegquote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja, maar dan moet je dus niet zeggen dat je het niet weg krijgt. Je kunt het wel wegkrijgen, je wilt alleen de moeite niet nemen. Is ook prima, want je wint er niet zoveel mee![]()
(gevoelig onderwerp, ik erger me er dood aan als mensen zeggen dat ze iets niet kunnen eten omdat ze "het niet wegkrijgen")
kokhalzen als je zo;n hap vet in je mond krijgtquote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik krijg anders vetlellen aan vlees echt niet weg
Ik geef dan over
Ja ze smaakten gewoon nietquote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Maak een filmpje want volgens mij is dat best knap
Ja, antwoord komt nog, loop nu in de IKEAquote:
Op dit moment krijg ik het ook niet weg. Maar wie weet als er moeite voor zou doen wel ja. Maar het ligt bij mij vooral aan het tijdstip lijkt het wel, 's ochtends om 7 uur ben ik blij als ik iets als yoghurt naar binnen kan schuiven. Kan ik een uur later ontbijten, dan heb ik minder moeite met broodquote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja, maar dan moet je dus niet zeggen dat je het niet weg krijgt. Je kunt het wel wegkrijgen, je wilt alleen de moeite niet nemen. Is ook prima, want je wint er niet zoveel mee![]()
(gevoelig onderwerp, ik erger me er dood aan als mensen zeggen dat ze iets niet kunnen eten omdat ze "het niet wegkrijgen")
spruitjes is het enige wat ik jaren later nog steeds niet lekker vind, alles wat ik vroegah niet at eet ik nu bijna welquote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Die vind ik dan juist weer heerlijk
Je snapt toch wel wat ik bedoel?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik krijg anders vetlellen aan vlees echt niet weg
Ik geef dan over
Heb je dat ook in je therapie geleerd? Ik loller, want herkenbaarquote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:22 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Je snapt toch wel wat ik bedoel?
Ik heb het over "boterhammen 's ochtends niet wegkrijgen"... Ik ken niemand die over gaat geven van boterhammen. Als je het met een beetje beleid doet kan je ook dat gewoon eten.
Tuurlijk kan je een voedingsmiddel hebben waarvan je over je nek gaat (meloen hier), maar het gaat me om het principe "ik eet 's ochtends niks/bijna niks, want ik krijg het niet weg".. Da's niet waar, da's gewoon aangeleerd gedrag.
Ik lust wel een aantal soorten fruit. Maar daar is alles wel mee gezegd. Ik vind het over het algemeen niet super lekker en het is ook nooit mijn eerste keuze als ik iets moet eten. Ik pak het tussendoor omdat ik het van mezelf moet.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Naja ik snap best dat je niet al het fruit lust. Maar geen enkel soort fruit lusten snap ik écht niet
Dit. Alleen moet ik nog velen vis en schaaldieren en zeevruchten leren etenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:25 schreef Stormqueen het volgende:
ik kan eigenlijk altijd wel alles eten. Like a fatso.
Meer aan de praktijk ondervondenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:23 schreef Mss het volgende:
[..]
Heb je dat ook in je therapie geleerd? Ik loller, want herkenbaar
Jij hebt een kneuzenlijf, daar kan ik niet over oordelenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:26 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik word tegenwoordig echt letterlijk ziek als ik 's ochtends eet. Dus ontbijt ik rond 10 uur met een rijstwafel of cracker.
Vroeger kon ik nog ontbijten met een nasischotel ofzo
visuals van mijn broertjes die dat idd doen om half zevenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:26 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik word tegenwoordig echt letterlijk ziek als ik 's ochtends eet. Dus ontbijt ik rond 10 uur met een rijstwafel of cracker.
En daar waag ik me ook niet aanquote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dit. Alleen moet ik nog velen vis en schaaldieren en zeevruchten leren eten
ik heb dat dus andersom, vroeger at ik echt helemaal niets en nu kan ik zo ene nasischotel sochtends naar binnen werken, als het dus maar niet 3 weken lang is zoals in indonesiequote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:26 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik deed dat ook hoor, voor het werken ff een goed bord prak van de vorige dag opkanenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
visuals van mijn broertjes die dat idd doen om half zeven
Oooooh droge worstquote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:29 schreef Stormqueen het volgende:
ik lust wel schelpdieren maar ik ga er van simultaan kotsdiarreeen
Maar verder lust ik alles wel ja.... alleen maagjes weiger ik, en alles waar vetklodders in zitten (verse pate bijvoorbeeld)
n van droge worst ben ik ook geen fan.
Maar lever, niertjes, zwezerik, tong, kom maar doorrr
Ik ontbijt het liefst met eierenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:28 schreef Sharana_LV het volgende:
broodje in de ochtend blijft t beste
iewl, mummievlees met vetklontjesquote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:30 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Oooooh droge worstdat kan ik kilo's eten.
IS MIJN SJAAL ER AL?!quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
Yay wol en goede naalden zijn verzonden, het weekend beginnen met breien
GROEIEN GIJ HOERENNAGELquote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
Zeg eens even dat mijn middelvingernagel aangroeit zodat het er weer een beetje fatsoenlijk uitziet
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik hoop dat ik die van jou en sq wel voor de spellenmeet kan maken. Ik heb 2 weken, moet te doen zijnDan doe ik die van mezelf wel als laatste
*Indien er een verwijzing plaatsvindt naar de woorden 'gij', 'jullie' of 'stelletje' in combinatie met het woord 'hoer' en/of 'hoeren' of een synoniem van bovenstaande woorden, wordt hiermee verwezen naar alle momenteel postende users in de SHJN SC, alle andere posterende users, lurkers en kloons met uitzondering van Dwyn. Laatstgenoemde is expliciet uitgezonderd van deze benaming. Aan deze post kunnen geen rechten worden ontleend.quote:
"BEN JE EEN OETLUL OFZO"quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:42 schreef Mss het volgende:
Zo, ik heb nog een relatief beschaafde mail teruggestuurd
Ik keur hem goedquote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:51 schreef Mss het volgende:
Ik heb dit teruggestuurd:
Ik vind het een beetje jammer dat je in plaats van even uitzoeken hoe het zit met verkoop via bol.com mij maar meteen een (in mijn ogen) botte mail stuurt. Ik heb namelijk al lang betaald, en jij krijgt je geld via bol.com. Dat is allemaal -heel gemakkelijk- hier te vinden: en dan het linkje.
negatieve feedback geven slotje opgelost.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:52 schreef Mss het volgende:
En nu krijg ik van hem terug:
Blijkbaar lees je mijn mail heel negatief. Zegt meer over jou dan over mij. Ik bedoelde het niet bot. Fijne dag.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het is geen Chineesquote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
negatieve feedback geven slotje opgelost.
En mijn familie komt kijkenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook alleen kaarten vanaf 80 euroquote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:59 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
En mijn familie komt kijken
@spees: geen kaarten meer voor Antwerpen ook?
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:59 schreef Mirjam het volgende:
wie zet dit nou op facebook... echt... ik snap dat het erg is, maar kom op.... sommige dingen gaan imo wel te ver...?ewSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hoeveel weken is dat?
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 30-10-2013 20:02:01 ]
mannenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
En dan gewoon zeggen dat ie niet wil gaan als ik het een weer voor de voorverkoop start het vraag
wie zet dit nou op facebook... echt... ik snap dat het erg is, maar kom op.... sommige dingen gaan imo wel te ver...?Gebeurt echt ontzettend veel. Mijn theorie is dat het een soort zoeken naar erkenning is, dat het kind wel degelijk bestaan heeft. Zoiets. Volgens mij hebben we het er hier al eens over gehad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Genoeg mensen die foto's van hun dode baby op hun dressoir hebben staan.Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
Ik vind een dressoir dan nog wat anders dan zo openlijk op feestboek...quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:03 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Gebeurt echt ontzettend veel. Mijn theorie is dat het een soort zoeken naar erkenning is, dat het kind wel degelijk bestaan heeft. Zoiets. Volgens mij hebben we het er hier al eens over gehad.
Genoeg mensen die foto's van hun dode baby op hun dressoir hebben staan.
Er zijn ook mensen die het normaal vinden om poepende kinderen op feestboek te zettenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:04 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Ik vind een dressoir dan nog wat anders dan zo openlijk op feestboek...
Imo maakt die 20 euro per kaartje dan ook niet meer uit. Ik vind zitplekken ook stomquote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:05 schreef PriemGirl het volgende:
Oh ja... Wij hebben ook kaarten van 85 idd... Zitplekken want anders zien we niks en mijn vriendin is nog een kop kleiner dan ik, dus das ook niks
oh my lord gelukkig heb ik die verder niet op feestboekquote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:05 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die het normaal vinden om poepende kinderen op feestboek te zetten.
Heb hele weblogs en sites gezien met dit soort foto's.. Ik heb het gevoel dat het voor die mensen ook echt niet naar of vies is ofzo. Soort roze bril. Fascinerend wel.
Ja ik normaal ook, maar bij Justin vind ik het eik niet eens ergquote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Imo maakt die 20 euro per kaartje dan ook niet meer uit. Ik vind zitplekken ook stom
Ik ken nog veel extremere foto's, maar die zal ik je besparenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:06 schreef Mirjam het volgende:
[..]
oh my lord gelukkig heb ik die verder niet op feestboek
Maar je hebt gelijk, het is ergens wel fascinerend. De hele wereld ziet dit, beseffen die mensen dit wel? etc.
Zij heeft de charity's gecontacteerd en die weten van niks?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:23 schreef Nagelschaartje het volgende:
Erg veel tl;dr, maar wat een briljant verhaal. Dat figuur spoort echt niet
Krijg je niet een wachtbandje dan?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee die kosten gaan pas in als je daadwerkelijk een telefoonlijn te pakken krijgt
als je niet in gesprek krijgt vast wel. Maar ik heb alleen nog maar in gesprektoon gehadquote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:40 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Krijg je niet een wachtbandje dan?
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
als je niet in gesprek krijgt vast wel. Maar ik heb alleen nog maar in gesprektoon gehad
Ja dan heb je wel betaalt voor t kaartjequote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:43 schreef Nagelschaartje het volgende:
Bel nu alvast en zeg " o hai ik blijf hangen tot jullie bsb draaien"
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:05 schreef Marco1989 het volgende:
Ze blijft die smink maar er af likken!
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:06 schreef GoeieGriebels het volgende:
Gebruik dat spul dat ook werkt tegen nagelbijten.
quote:
WTFquote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:12 schreef Nagelschaartje het volgende:
Dit lijkt de eerste. Meest uitgebreide op ook
OUD / Hoe leer ik mijn baby
heel ONZ loopt leeg of nietquote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:13 schreef Nagelschaartje het volgende:
Het schijnt een mod-ontgroening te zijn trouwens
Wat doe je hier, je moet de controle over OUD terugkrijgen!quote:
waar gaan jullie heen?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:05 schreef PriemGirl het volgende:
Oh ja... Wij hebben ook kaarten van 85 idd... Zitplekken want anders zien we niks en mijn vriendin is nog een kop kleiner dan ik, dus das ook niks
En klacht.nlquote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:30 schreef Nagelschaartje het volgende:
En voor matige rellen ga ik best naar oud
Want dat jij uitslag krijgt is de schuld van Primark, dus ze moeten je zalf betalenquote:Ik heb een BH (welliswaar zeer goedkope) gekocht bij Primark. Er zat een heel hevige reuk aan. Synthetisch dacht ik ? (blijkt 90% nylon te zijn) Ik had eerst een handwasje gedaan maar de geur bleef, dan maar in de wasmachine. Geur iets beter maar toen ik hem een dag aan had gedaan had ik ‘s avonds uitslag ter hoogte van de beugels. De volgende dag ook aan mijn bovenrug en hals. Wat nu ?
Gewenste oplossing
een uitleg hoe dit kan. en evt terugbetaling van mijn aankoop. en de cortisonezalf die ik hiervoor heb moeten aankopen.
wie zet dit nou op facebook... echt... ik snap dat het erg is, maar kom op.... sommige dingen gaan imo wel te ver...?GodsammeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
Justin Timberlake.quote:
en de vooooooooooogels?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:05 schreef Sharana_LV het volgende:
Mijn kat bespringt de ander steeds
ermahgerdquote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik was vandaag in een gezin waar ze twee kittens van zes weken hadden... ZE WAREN ZO LIEV!![]()
![]()
ermahgerd jaquote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:08 schreef Nagelschaartje het volgende:
Zal ik pics in de feestboek zetten?
JAAAAquote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:08 schreef Nagelschaartje het volgende:
Zal ik pics in de feestboek zetten?
quote:
*pat op hoofd*quote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ben mijn ultieme dictatuur aan het uitdenken.
TAKING OVER THE WORLD.
Even kotsen brbquote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
HATSEFLATS LEKKER MET 4 HANDEN HET BUIKVLIES OPENSCHEUREN
ANDERS KOST HET TEVEEL TIJD JA.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:33 schreef Mss het volgende:
Spees is haar keizersnede al aan het inplannen
ach wat is nou een dag op een mensenlevenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
ANDERS KOST HET TEVEEL TIJD JA.
Tijd is geld jaquote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ach wat is nou een dag op een mensenleven
UNNE GAYLORDquote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
Het heeft een piem0l, maar wel een roze mutsje
Als ik een miljardenhonderdbiljarden zakenvrouw ben is mijn tijd duurder dan die keizersnedequote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
een keizersnee kos duurder als een kutbevalling
Daar moet je langer van herstellen toch?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Als ik een miljardenhonderdbiljarden zakenvrouw ben is mijn tijd duurder dan die keizersnede
maar na een keizersnee moet je een week op bed liggen. Met een kutbevalling kun je met wat geluk de volgende dag weer naar kantoor!quote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Als ik een miljardenhonderdbiljarden zakenvrouw ben is mijn tijd duurder dan die keizersnede
/care. Werken vanuit het ziekenhuisquote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:37 schreef Mss het volgende:
[..]
Daar moet je langer van herstellen toch?
Was het geen jongen?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:38 schreef PriemGirl het volgende:
Lol spees ik zei dat ookHET IS EEN JONGEN ERMAHGERD HOMO.
O nee ti's een meisje
En ik maar chips nommen![]()
das een navelstreng.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Was het geen jongen?oh ik dacht dat ik een piem0l zag.
Jaquote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:39 schreef Stormqueen het volgende:
Oh wacht was dit die live keizersnee?
Jupquote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:39 schreef Stormqueen het volgende:
Oh wacht was dit die live keizersnee?
LIVE DOOD EN VERDERF ALS HET MISGAAT, nee?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:40 schreef Nagelschaartje het volgende:
Wat is het praktisch nut van dat het live is?
ja ditquote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
LIVE DOOD EN VERDERF ALS HET MISGAAT, nee?
En dan hadden ze vast de camera's uitgegooid omdat er anders weer kamervragen komenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
LIVE DOOD EN VERDERF ALS HET MISGAAT, nee?
Ik denk.. OMDAT HET KANquote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:40 schreef Nagelschaartje het volgende:
Wat is het praktisch nut van dat het live is?
OMG als je die uit gaat voeren mag je wel op mijn blog:quote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:51 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ermagerd ik heb een keizersnee-tutorial gevonden![]()
Vet hendig!quote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
OMG als je die uit gaat voeren mag je wel op mijn blog:
DIY: Keizersnede
In mijn tutorial vissen ze de moederkoek eruit. Daarna halen ze de gehele baarmoeder naar buiten, naaien hem dicht en stoppen ze hem terugquote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:59 schreef Stormqueen het volgende:
Ik vraag me af of ze de baarmoeder leegzuigen na een Caesarschnitt
klinkt goed!quote:Op woensdag 30 oktober 2013 23:02 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
In mijn tutorial vissen ze de moederkoek eruit. Daarna halen ze de gehele baarmoeder naar buiten, naaien hem dicht en stoppen ze hem terug
ziek melden. Lekker bankhangenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 08:15 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Mogguh!
Pfff kut geslapen zeg, tig keer wakker met een droge bek want neus zat dicht. En nu zo'n heerlijk pofferig verkouden gezicht![]()
Nies en snuit alles
Ziek melden hoeft gelukkig niet. Maar ben wel blij dat ik geen hele intensieve dag hebquote:
Zou ik ook niet snel doen. Ik had er nu al moeite mee, terwijl ik in een slakkentempo en alleen met aardig wat pijn vooruit kom. En de hele dag staand en lopend zou moeten werken.quote:
Beterschap!quote:Op donderdag 31 oktober 2013 08:40 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Zou ik ook niet snel doen. Ik had er nu al moeite mee, terwijl ik in een slakkentempo en alleen met aardig wat pijn vooruit kom. En de hele dag staand en lopend zou moeten werken.
Haha, true. Zodra je klanten ziet is het ook alweer anders.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 08:57 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Beterschap!
Toen ik zelf nog bij een bejaardenhuis en in de catering werkte, heb ik me ook wel eens ziek gemeld met een zware verkoudheid hoor. Ik vond het nou niet bepaald lekker om met een druipneus boven andermans eten en drinken te moeten gaan hangen
Oh das wel klotequote:Op donderdag 31 oktober 2013 09:01 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik ben niet ziek gelukkig. Heb alleen een dikke en paarse hiel omdat ik er gister een kar tegenaan heb gehad. Kan dus nog steeds niet werken, maar juist doordat ik niet ziek bent vind ik het dan zo lastig om af te melden, haha.
Maar thanks.
in een baan waarvan je weet dat het einde van het jaar einde oefening is? Ja dan zou ik wel iets makkelijker omgaan met ziekmelding.quote:
Volgens mij is het zo dat Miss_C daar zit om haar proefschrift af te maken en er dus vooral zelf baat bij heeft om dat te doen. Dat de fondsen ophouden eind dit jaar is van een heel ander orde.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 09:41 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
in een baan waarvan je weet dat het einde van het jaar einde oefening is? Ja dan zou ik wel iets makkelijker omgaan met ziekmelding.
Leg mij dezen logica eens uit?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 09:49 schreef PriemGirl het volgende:
Beterschap miss en bami
Hier knieaidsGisteren toch iets overbelast tijdens mijn loopje
![]()
Maar nu mag ik wel een frietje eten van mezelf![]()
oh!quote:Op donderdag 31 oktober 2013 09:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Volgens mij is het zo dat Miss_C daar zit om haar proefschrift af te maken en er dus vooral zelf baat bij heeft om dat te doen. Dat de fondsen ophouden eind dit jaar is van een heel ander orde.
Is my bwainquote:Op donderdag 31 oktober 2013 09:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Leg mij dezen logica eens uit?
Als het voor jezelf klopt dan is er niks aan de handquote:Op donderdag 31 oktober 2013 09:58 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Is my bwainIk snap mezelf vaak ook niet
![]()
*edit: Maar vandaag wilden ze dus vergadering met een frietje er bij.. Dus heb ik gisteren een extra looprondje ingelast en gaan trimmen.. Want dan vond ik dus dat ik wel een frietje kan eten vandaag en anders niet.
Nope still doesn't make any sense whatsoever
belle belle bellequote:Op donderdag 31 oktober 2013 10:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik sliep
Q staat nu weer aan
Klopt inderdaadquote:Op donderdag 31 oktober 2013 09:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Volgens mij is het zo dat Miss_C daar zit om haar proefschrift af te maken en er dus vooral zelf baat bij heeft om dat te doen. Dat de fondsen ophouden eind dit jaar is van een heel ander orde.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 11:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
ermnermnermRauwe deegballen met kaas en ei?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
Lekker rauw eten voor gratis buikpijnquote:Op donderdag 31 oktober 2013 11:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Rauwe deegballen met kaas en ei?
Maar ik neem aan dat het nog wel de oven in gaat tochquote:Op donderdag 31 oktober 2013 11:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Lekker rauw eten voor gratis buikpijn
Yesh, ik ben nu de blog aan t typen loller :vquote:Op donderdag 31 oktober 2013 11:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Maar ik neem aan dat het nog wel de oven in gaat toch
ermnermnermSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zijn ze gevuld?
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
ermnermnermIk dacht "hmmm.. Dit ziet er niet lekker uit. Behalve de kaas. KaasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
quote:
*F5 op site*quote:Op donderdag 31 oktober 2013 11:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Yesh, ik ben nu de blog aan t typen loller :v
Je mag best eten he, als je wil afvallenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 11:35 schreef Puckzzz het volgende:
[..]![]()
Maar ik ga je blog dan niet lezen. Krijg ik alleen maar honger van.
Dieet. ...
Wat is dat nou voor een matig pro-ana adviesquote:Op donderdag 31 oktober 2013 11:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je mag best eten he, als je wil afvallen
Pizza - zelf gemaakt - is heul niet zó vreselijk slecht vlg mijquote:Op donderdag 31 oktober 2013 11:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
In mijn ogen is niet niet vetter dan een boterham met kaas, maar ik kan het fout hebbenIk ben bijna fertig.
Ermahgerd zal ik ook zo'n gif maken als mijn lumea dinges binnen is?quote:
sorry mevrouwquote:Op donderdag 31 oktober 2013 11:45 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor een matig pro-ana advies
Pizza bites klinkt als een nono. En dat deeg enzo. ..hoeveel kcal zou erin zitten?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 11:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je mag best eten he, als je wil afvallen
Ik zal straks mijn friet even uitkotsen voor je gemoedsrustquote:Op donderdag 31 oktober 2013 11:45 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor een matig pro-ana advies
Jaaa, maar dan ook met het bakje wax al in je hand he?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 11:45 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Pizza - zelf gemaakt - is heul niet zó vreselijk slecht vlg mij
[..]
Ermahgerd zal ik ook zo'n gif maken als mijn lumea dinges binnen is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |