Jonge, als je mij vroeger had gevraagd wat ik voor het ontbijt wilde had ik gezegd HONDERD MILJOEN KILO SNOEPquote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat moet straks ons land regeren
" Ja ik heb liever een saucijzenbroodje bij het ontbijt. Als je net wakker wordt en dan meteen fruit moet eten is dat echt niet leuk "
ja idd. Ik bestel alvast een pallet maagbandjesquote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ew, een saucijzenbroodjeHOE vet
ja je hebt wel een punt. Maar toch, ik erger me graagquote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:58 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Jonge, als je mij vroeger had gevraagd wat ik voor het ontbijt wilde had ik gezegd HONDERD MILJOEN KILO SNOEP![]()
Tot je het in de praktijk brengt
Daar word je toch ook misselijk vanquote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja idd. Ik bestel alvast een pallet maagbandjes
Ik vind het best wel bot, vooral omdat hij niet de moeite doet om heel even zelf op de website te kijken want dan vind je het echt meteenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:56 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik vind zijn mail nog niet zo schokkend, gewoon direct.
Ik zou als mail terug de URL van de website van bol.com geven waar op staat van wie hij z'n geld moet krijgen
Oh sorry ik kan niet lezenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:59 schreef Nagelschaartje het volgende:
En Spees, ik zei direct, niet terecht.
De mail is niet subtiel en de actie misschien niet slim, maar onvriendelijk vind ik ook weer een groot woord.
Ik verwachte meer iets in de geest van ERMAGERD WAAR BLIJFT MIJN GELD GIJ OPLICHTER GIJ
hoeveel kcals bevat dat eigenlijk?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Daar word je toch ook misselijk van
Mwah, ik vind het ook geen vriendelijk bericht heurquote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:59 schreef Nagelschaartje het volgende:
En Spees, ik zei direct, niet terecht.
De mail is niet subtiel en de actie misschien niet slim, maar onvriendelijk vind ik ook weer een groot woord.
Ik verwachte meer iets in de geest van ERMAGERD WAAR BLIJFT MIJN GELD GIJ OPLICHTER GIJ
Piem0l snapt mijquote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:57 schreef Molo het volgende:
[..]
Koningsvogel
Bazen spullen hebben die! Sambal, kruiden, mixen, lekker
Woksaus vind ik 9 van de 10 keer vies, vooral die zoete Go Tan of Conimex :x
Ergerenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja je hebt wel een punt. Maar toch, ik erger me graag
Géén ideequote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hoeveel kcals bevat dat eigenlijk?
als ze al drie uur bij laplace onder zo'n lamp liggenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Géén ideeWat ik wel weet is dat ik altijd misselijk word van saucijzenbroodjes. Behalve als ik ze zelf maak, dan valt het wel mee.
Dat is hetzelfde voor flaky pastry of bladerdeeg hoorquote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:02 schreef Puckzzz het volgende:
Sinds ik heb gezien hoe deeg voor croissants wordt gemaakt eet ik héél bedachtzaam 1 croissant en denk daarbij echt ERMNERMNERM LEKKER MAAR EEN HELE KLOMP BOTER JONGUH!!
ja dus? Culisnobjequote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde voor flaky pastry of bladerdeeg hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |