SPOILER: Poolen meetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Spelletjes meet - 16 November, MELD JE NU AAN!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Plus ze vreet alles wat ze maar te pakken kan krijgenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:15 schreef Huppelmuts het volgende:
Mijn monster krijgt gewoon goedkoop eigen merk voer van de nettorama.
Elke dag een zakje vlees in saus en de hele dag door staan er brokjes voor haar
wij gunnen je gewoon net zulke rustige en lieve beesten als wij hebbenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:14 schreef Vinniiee het volgende: [..] Nope
[..] Dat ik er geen heb zegt niet dat ik een hekel heb aan die beesten
Integendeel
![]()
mijn beest is gek op dingen delen met mijquote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
De DA heeft mij verteld dat mensenvoer heel erg slecht is voor ze, overigens. Kunnen ze niet goed verteren enzo..
Jij zat hier toen echt met gevaar voor eigen leven jaquote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Plus ze vreet alles wat ze maar te pakken kan krijgenPopcorn enzo
T is een engeltjequote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Plus ze vreet alles wat ze maar te pakken kan krijgenPopcorn enzo
Wat lief van julliequote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
wij gunnen je gewoon net zulke rustige en lieve beesten als wij hebben
Ja godverdommequote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij zat hier toen echt met gevaar voor eigen leven ja
Engeltje van de duivel zeker jaquote:
Ze lijken op hun baasjesquote:
Nee, ik ben goede vriendjes met drquote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat lief van jullie
[..]
Ja godverdomme
[..]
Engeltje van de duivel zeker ja
ik ben wel altijd geil, maar geen aandachtshoer tijnquote:
Die van GvsE wil gewoon heel graag kroelen met je.quote:
Ja ze voelt aan dat ze net zo duivels is als zichzelfquote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee, ik ben goede vriendjes met dr
ze heeft heerlijk op schoot gelegen bij mequote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die van GvsE wil gewoon heel graag kroelen met je.
Die van mij doet alsof ze lief is maar valt dan opeens aan ofzo behalve bij GvsE of als ik de keet vol met FOK!kers heb, dan is ze poeslief!!
Opzich klopt het wel dan toch?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die van GvsE wil gewoon heel graag kroelen met je.
Die van mij doet alsof ze lief is maar valt dan opeens aan ofzo behalve bij GvsE of als ik de keet vol met FOK!kers heb, dan is ze poeslief!!
huh?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja ze voelt aan dat ze net zo duivels is als zichzelf
Dus je kat is niet geil?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik ben wel altijd geil, maar geen aandachtshoer tijn
jawel, dat zeg ik sukkelquote:
je zin klopte niet helemaalquote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jules is duivels, jij ook, zij voelt dat aan en dus doet ze lief.
Ofzo
Hij is gewoon bang voor poesjesquote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
je zin klopte niet helemaal
En ik snap de fuzz om jules heul niet. Snoepjes geven gaat prima, aaien gaat prima, optillen gaat prima, op schoot gaat prima, eten afpakken gaat prima..
Heul welquote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
je zin klopte niet helemaal
En ik snap de fuzz om jules heul niet. Snoepjes geven gaat prima, aaien gaat prima, optillen gaat prima, op schoot gaat prima, eten afpakken gaat prima..
Wut?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:23 schreef Huppelmuts het volgende:
R. zn hond (ik mag geen cavia meer zeggen van hem) was gisteravond ontsnapt. Is ruim 5 kilometer verderop gevonden bij een boer.
Hij mocht vandaag naar de dierenarts omdat het beestje een steen had opgegeten![]()
Ik ben toch wel blij dat mijn hond echt niet zal weglopen of stenen gaat eten ofzo
Is het zo'n harige wannabe rat-hond?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:23 schreef Huppelmuts het volgende:
R. zn hond (ik mag geen cavia meer zeggen van hem) was gisteravond ontsnapt. Is ruim 5 kilometer verderop gevonden bij een boer.
Hij mocht vandaag naar de dierenarts omdat het beestje een steen had opgegeten![]()
Ik ben toch wel blij dat mijn hond echt niet zal weglopen of stenen gaat eten ofzo
Dat zou kunnenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:24 schreef Huppelmuts het volgende:
Er zit wel ruim een half jaar tussen de laatste keer dat Vin Jules zag en de eerste keer dat GvsE Jules zag he!!
Misschien is er wel iets van opvoeding geweest in de tussentijd?
cavia .. Waarom moet je mij daar weer bij betrekken?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:23 schreef Huppelmuts het volgende:
vast nietquote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:24 schreef Huppelmuts het volgende:
Er zit wel ruim een half jaar tussen de laatste keer dat Vin Jules zag en de eerste keer dat GvsE Jules zag he!!
Misschien is er wel iets van opvoeding geweest in de tussentijd?
Omdat het kanquote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:24 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
cavia .. Waarom moet je mij daar weer bij betrekken?
Nee, volgens mij is het ook wel een redelijk grote hond maar ik vind het gewoon leuk om hem te pestenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Is het zo'n harige wannabe rat-hond?
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Trui aan doen en koffie/thee/chocomelk vodka drinken
Ik nietquote:
de wc is al te ver lopen, laat staan een truiquote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Trui aan doen en koffie/thee/chocomelk drinken
Een pizza met tomaat, pesto, salami en mozzarellaquote:
Dan hopen dat een van die kroelkippen op schoot komt zittenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
de wc is al te ver lopen, laat staan een trui
En ik heb taksi
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Een pizza met tomaat, pesto, salami en mozzarella
Lekkerrrrrrrquote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Een pizza met tomaat, pesto, salami en mozzarella
Jaaaaaquote:
Okequote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:37 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik ga straks chili maken
verse AldoChili
dat zeug ligt er al opquote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan hopen dat een van die kroelkippen op schoot komt zitten
Vast welquote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jaaaaa
Heb je nou al eens pesto gehad dan?
ze is te kleinquote:
Ik weet opeens weer van wie dat geniale bacon/kaas tosti idee wasquote:
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik weet opeens weer van wie dat geniale bacon/kaas tosti idee was![]()
Smurf. Als die R. morgen ook niet komt wil jij me dan helpen vrijdag?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Doe ik al maanden op het werkquote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Kijk dan hoe liefquote:
bacon kaas tosti whut?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nog nooit geprobeerd?quote:
eerst zo eten halenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja want jij bent zo groot. Pak dan een dekentje
Nopequote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nog nooit geprobeerd?
Aldo, je weet niet wat je mist..
Doet mij denken aan mr and mrs Tennerman chiliquote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:37 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik ga straks chili maken
verse AldoChili
Correctie; Ik VIND het een knapperdquote:
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:42 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Nopekomende week maar eens doen dan
![]()
Dat heb ik wel vaker
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Correctie; Ik VIND het een knapperd
je wilt niet weten wat het speciale ingredient van de chili isquote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:43 schreef Raene het volgende:
[..]
Doet mij denken aan mr and mrs Tennerman chili.
Euh, als ik niet te laat klaar ben welquote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Smurf. Als die R. morgen ook niet komt wil jij me dan helpen vrijdag?
Uhu, gelukkig welquote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Kwestie van smaak... uh smaken verschillen
Jofu, vrouw. Like duh.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Euh, als ik niet te laat klaar ben wel
Heb je de boor zelf? Of moet die nog meegenomen worden?
Nooooooooquote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:44 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
je wilt niet weten wat het speciale ingredient van de chili is
Als ik een boor had dan had alles een half jaar terug al gehangen hequote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Euh, als ik niet te laat klaar ben wel
Heb je de boor zelf? Of moet die nog meegenomen worden?
ah bahquote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Noooooooo![]()
My fucked up mind
Er schieten mij allerlei dingen te binnenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:44 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
je wilt niet weten wat het speciale ingredient van de chili is
Note to self: Van Aldo z'n chili afblijven.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Noooooooo![]()
My fucked up mind
Kwakemolequote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:45 schreef Raene het volgende:
[..]
Er schieten mij allerlei dingen te binnen..
Nee niks duh.. Tis Hups.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:45 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Uhu, gelukkig wel
[..]
Jofu, vrouw. Like duh.
Ja ok. Notedquote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als ik een boor had dan had alles een half jaar terug al gehangen he
Datquote:
friet saté en een frikadel stoofvleesquote:
Tsjaquote:
Bahquote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
friet saté en een frikadel stoofvlees
Somsquote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:48 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
kan nooit gezond zijn als het groen is
Waar het hoofd van vol is...quote:
Als je dan toch gaat halenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
friet saté en een frikadel stoofvlees
Niet eten danquote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:50 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
lijkt me én smerig én ongezond
Spinaziequote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik laat alleen even weten dat niet alles wat groen is ook slecht is
jij verbreedt mijn wereld nog maar eens weerquote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik laat alleen even weten dat niet alles wat groen is ook slecht is
Afmetingen van de bank plus een beetje min de hoogtequote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:54 schreef Vinniiee het volgende:
Heel handig die verpakkingsmaten bij IKEA.... staat er alleen bij de bank (zo'n beetje het belangrijkste) geen maten bij
Hij kan nooit langer zijn dan 100 meter, dus als je daar van uit gaat zit je altijd goedquote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:54 schreef Vinniiee het volgende:
Heel handig die verpakkingsmaten bij IKEA.... staat er alleen bij de bank (zo'n beetje het belangrijkste) geen maten bij
Zijn vaak losse delen. Ook geen meerdere pakketten onderaan?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:54 schreef Vinniiee het volgende:
He wat?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Afmetingen van de bank plus een beetje min de hoogte
Het gaat niet alleen om de lengtequote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:55 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Hij kan nooit langer zijn dan 100 meter, dus als je daar van uit gaat zit je altijd goed
Ja dat weet ik, staan '3 pakketten'. Als ik echter op dat linkje klik zouden er afmetingen moeten staan maar die staan er nietquote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:55 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zijn vaak losse delen. Ook geen meerdere pakketten onderaan?
Daar heb je een moeder voor hequote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:54 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
jij verbreedt mijn wereld nog maar eens weer
That's what she saidquote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
He wat?
[..]
Het gaat niet alleen om de lengte
[..]
Ja dat weet ik, staan '3 pakketten'. Als echter op dat linkje klik zouden er afmetingen moeten staan maar die staan er niet
Vast welquote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:54 schreef Vinniiee het volgende:
Dat zeggen ze alleen bij mannen met kleine piemeltjes. Iedereen weet dat vrouwen grote piemels willen.quote:
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Daar heb je een moeder voor he
of gewoon asielquote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:57 schreef PeuRac het volgende:
Wil vin een poesje? Dan moet je ff in F&F kijken, staan veel gastouders met katten nestjes, dan weet je een beetje wat je in huis krijgt.
grote boomstammen die ze met veel pijn en moeite naar binnen kunnen schuiven in hun houtfabriekjequote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat zeggen ze alleen bij mannen met kleine piemeltjes. Iedereen weet dat vrouwen grote piemels willen.
Andersbel je ze voor de maten, meestal hebben ze wel een goede service afdeling.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
He wat?
[..]
Het gaat niet alleen om de lengte
[..]
Ja dat weet ik, staan '3 pakketten'. Als ik echter op dat linkje klik zouden er afmetingen moeten staan maar die staan er niet
Via een Alfa club, of wat? Stuur eens een foto via DM of FBquote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
Peu! Het is geen schade-Alfa
Ik (we) hebben haar gevonden
Misschien. Een reptiel is ook wel coolquote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:57 schreef PeuRac het volgende:
Wil vin een poesje? Dan moet je ff in F&F kijken, staan veel gastouders met katten nestjes, dan weet je een beetje wat je in huis krijgt.
Nee voor de kivik denk ikquote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Vast wel
Je gaat toch wel voor de ektorp
Wat dacht je van een wurgslang? Daar kun jij prima mee kroelen, mannetje tochquote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Misschien. Een reptiel is ook wel coolMaar daar kun je niet mee kroelen
[..]
Nee voor de kivik denk ik
Gewoon een Amsterdammertje.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:59 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
grote boomstammen die ze met veel pijn en moeite naar binnen kunnen schuiven in hun houtfabriekje
Ik heb echt niks met wat in een kooi oid moet zittenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Misschien. Een reptiel is ook wel coolMaar daar kun je niet mee kroelen
[..]
Nee voor de kivik denk ik
Ektorp is vergelijkbaar qua maten, maar bellen kan altijd inderdaadquote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:00 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Andersbel je ze voor de maten, meestal hebben ze wel een goede service afdeling.
Het is een Renault Clioquote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Via een Alfa club, of wat? Stuur eens een foto via DM of FB
Ik weet wat ik Anouk voor Sinterklaas ga gevenquote:
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:01 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Wat dacht je van een wurgslang? Daar kun jij prima mee kroelen, mannetje toch
Katten zijn ook mijn favorietquote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb echt niks met wat in een kooi oid moet zittenKatten zijn veruit mijn favoriet en sommige honden tollereer ik ook wel in mijn omgeving.
?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik weet wat ik Anouk voor Sinterklaas ga geven
Dudequote:
Voor als ze weer eens zonder man zitquote:
Ik snap niet waarom dat per se Anouk zou moeten zijn?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Voor als ze weer eens zonder man zit
quote:
Ze houd niet zo van zwarte piet geloof ik tijnquote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Voor als ze weer eens zonder man zit
je moest wel lachenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
Katten zijn ook mijn favoriet
Daarom dusquote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:05 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
[..]
Ze houd niet zo van zwarte piet geloof ik tijn
Anouk neukt slechts negers. En dan alleen degenen met een leuter van 25 cm of groter.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:05 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
[..]
Ze houd niet zo van zwarte piet geloof ik tijn
Als mijn mislukte bouwvakker ex niet had besloten om al mijn gereedschap te houden omdat hij zelf alleen maar een troffel en een houten hamer had dan had ik hier meer gereedschap gehad dan je bij de gamma kan kopen hoor.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:48 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Vrouw overruled dat vrij ruim hoor
[..]
Dat ook, daarom moest ze ook het concert afzeggenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Anouk neukt slechts negers. En dan alleen degenen met een leuter van 25 cm of groter.
Jij bent duidelijk niet brilsmurf dusquote:
Vrijwillig naar een concert van Anouk gaanquote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:06 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat ook, daarom moest ze ook het concert afzeggen
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vrijwillig naar een concert van Anouk gaan
Wat jij er weer van maakt..quote:
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vrijwillig naar een concert van Anouk gaan
Het was schemerig, ik zag alleen wat roods met xenon en ronde vormen! Was zo'n nieuwe clio!quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jij bent duidelijk niet brilsmurf dus
En dan ook nog compleet de plank mis slaan, blijft wel vermakelijk thoughquote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:09 schreef Huppelmuts het volgende:
Anouk is de laatste dagen wel vermakelijk bezig op FB.
Die is succesvol fans aan het wegjagen omdat ze zo fel anti- zwarte piet is
Gast bepaal jij even waar mijn hoofd vol van is.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:09 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Niet goed? Dit is wel SEX SC he, niet het Viva forum.
Gast, het lijkt in geen 100 jaar op een Alfaquote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Het was schemerig, ik zag alleen wat roods met xenon en ronde vormen! Was zo'n nieuwe clio!
zaagselquote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:10 schreef Raene het volgende:
[..]
Gast bepaal jij even waar mijn hoofd vol van is.
Op 200 meter afstand welquote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Gast, het lijkt in geen 100 jaar op een Alfa
Dat zp gelulquote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:09 schreef Huppelmuts het volgende:
Anouk is de laatste dagen wel vermakelijk bezig op FB.
Die is succesvol fans aan het wegjagen omdat ze zo fel anti- zwarte piet is
Met bril? Of zonder?quote:
Je moer.quote:
nee er zit geen schroefje los hoorquote:
Lenzen, schemer, met de koplampen in m'n ogen/spiegel schijnendquote:
Is er iets?quote:
Nee.quote:
Ach voor mij zijn het allemaal auto'squote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Lenzen, schemer, met de koplampen in m'n ogen/spiegel schijnend
thuisbezorgd.nlquote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
Uitje gebakken, spinazie erbij, beetje zout er over. Knoflook kort meebakken.
Serveren met wat noedels. Heerlijk snel en simpel.
Alleen alweer honger.
Waar is het vlees gebleven?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
Alleen alweer honger.
Kwark!quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
Alleen alweer honger.
Ik heb nu wel die tijd van de maandquote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:14 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik zal maar niet beginnen over 'die tijd van de maand'
Dan begint de rest ook weer zo
En daar woon jij dan bij om de hoek, ben je lekker meequote:
Vandaar dat je zo gezellig bent over die gaatjes borenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb nu wel die tijd van de maand
Stiekem is ze best lief hoor. En voor iemand die hier in de straat woont zie ik Raene niet zo veel. Af en toe als ze in haar autootje voor bij crossed. En dan zwaai ik en geef ik kushandjesquote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb nu wel die tijd van de maand
[..]
En daar woon jij dan bij om de hoek, ben je lekker mee
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Luiwammes Student ben je ook.
Kwark kan best lekker zijn. Beetje fruit erbijquote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Luiwammes ben je ook.
[..]
Op
[..]
Is niet lekker.
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:12 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
nee er zit geen schroefje los hoor![]()
ok wel, maargoed
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:16 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Vandaar dat je zo gezellig bent over die gaatjes boren![]()
Zal ik een keer langs komen rennen? Dan kan je ook naar mij zwaaien en kushandjes gevenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Stiekem is ze best lief hoor. En voor iemand die hier in de straat woont zie ik Raene niet zo veel. Af en toe als ze in haar autootje voor bij crossed. En dan zwaai ik en geef ik kushandjes
Gheghe ik zie dit zo voor mequote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]_!
[..]
Zal ik een keer langs komen rennen? Dan kan je ook naar mij zwaaien en kushandjes geven
En dan rij ik vervolgens bijna mijn auto de berm inquote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Stiekem is ze best lief hoor. En voor iemand die hier in de straat woont zie ik Raene niet zo veel. Af en toe als ze in haar autootje voor bij crossed. En dan zwaai ik en geef ik kushandjes
Nou ja zegquote:
Fijn zulke burenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:20 schreef Raene het volgende:
[..]
En dan rij ik vervolgens bijna mijn auto de berm in.
Maar maakt niet uit verder hoor, hebben allemaal wel eens ons hoofd vol met andere dingen.quote:
Yeah!! You forgot an e!!quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:21 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Maar maakt niet uit verder hoor, hebben allemaal wel eens ons hoofd vol met andere dingen.
Se what i did there
What what whaaat?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Fax, je petje heeft geholpen.
Nee, dat niet.quote:
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Fax, je petje heeft geholpen.
Ja want zodra jij een vrouw niet kan handelen is ze ongesteld.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:14 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik zal maar niet beginnen over 'die tijd van de maand'
Die staat er gewoon hoorquote:
Uiteraard!quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:23 schreef Raene het volgende:
[..]
Ja want zodra jij een vrouw niet kan handelen is ze ongesteld.
Ninja-editquote:
dat is vaak wel de meest logische verklaringquote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:23 schreef Raene het volgende:
[..]
Probeer jij maar je ogen op de weg te houden als lola zwoel naar je staat te zwaaien.quote:
Wuut Dillingerquote:
Ja Dillinger Escape Planquote:
Awesome.quote:
Ja dat was het ook zaterdagquote:
En hoe was het?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, dat niet.
Een man ging met me lopen praten de hele tijd en nodigde mij bij hem thuis uit.
Ik was zaterdag "de schat en de sleutel" aan het spelenquote:
Dat is algemene kennis tochquote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:23 schreef Raene het volgende:
[..]
Wel dankzij het petje toch?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hosselbaas ben ik he?
Slechts een blik is voldoende.
Ik wil ook wel op je centen letten.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:30 schreef Faxie het volgende:
[..]
Weet niet.... moet eigenlijk even op de centen letten...
Antwerpen vanavondquote:
Denken dat ik daar op in ga.quote:
Uiteraard. Hij zag het petje en kwam gelijk (naar mij toe).quote:
Wat is dat?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:29 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik was zaterdag "de schat en de sleutel" aan het spelen
Oh ja dat moet ik ook doen jaquote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:30 schreef Faxie het volgende:
[..]
Weet niet.... moet eigenlijk even op de centen letten...
Let je ook op de schulden?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:30 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik wil ook wel op je centen letten.
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Denken dat ik daar op in ga.
[..]
Uiteraard. Hij zag het petje en kwam gelijk (naar mij toe).
Hm jij bent toch bi of was het je type niet? :pquote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
Uiteraard. Hij zag het petje en kwam gelijk (naar mij toe).
Jij ook alquote:
Vreemd dat je niet meer hosselt met je petje, fax.quote:
Veel te oud voor mij.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:32 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hm jij bent toch bi of was het je type niet? :p
Draag die bijna niet meer. Ja van de Winter ga ik 'm weer op doenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vreemd dat je niet meer hosselt met je petje, fax.
[..]
Veel te oud voor mij.
"Hoor"quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:31 schreef Faxie het volgende:
[..]
Antwerpen vanavond
Hoewel ik de support acts boeiender vind maarja![]()
Ze hebben afgelopen dagen in NL gespeeld hoor
Waar heb je het over...quote:
Dat is balen.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:34 schreef Faxie het volgende:
Meh uitverkocht zie ik net... tja dan is het simpel he
Kut voor je.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:34 schreef Faxie het volgende:
Meh uitverkocht zie ik net... tja dan is het simpel he
Over 2 weken Rewire festival in Den Haag. En Nils Frahm in Antwerpen erens in November dacht ikquote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is balen.
Nog andere concerten op de planning?
Jenny van 't hartenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zaterdag Omnia.
Maar niet hier in de buurt.
Wat is niet in de buurt?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zaterdag Omnia.
Maar niet hier in de buurt.
Sterf jij maar af vanavond Faxquote:
En dan geeneens wat meenemenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:38 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Ik eet nooit meer. Misselijk ervan
Heequote:
Doe normaalquote:
Dat is te verquote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze is wel schattig, ja.
[..]
Ermelo.
had ik wel maar jij was niet op tijdquote:
Terecht.quote:
Euhm, in April in Zoetermeer geloof ik.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is te verspelen ze nog ergens anders?
Wel schattig. Wel schattig? WEL SCHATTIG??quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze is wel schattig, ja.
[..]
Ermelo.
Eens kijken wil ze nog wel een keertje zienquote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Terecht.
[..]
Euhm, in April in Zoetermeer geloof ik.
December in Lochem.
Jonge, die krijg ik alquote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:41 schreef muhahaha het volgende:
Mocht faxie sterven dan wil ik dibs op zijn wagen plaatsen. De mazda he, die fiat mag ie houden.
Ik op zijn legoquote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:41 schreef muhahaha het volgende:
Mocht faxie sterven dan wil ik dibs op zijn wagen plaatsen. De mazda he, die fiat mag ie houden.
Vandaar misselijkquote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:41 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
had ik wel maar jij was niet op tijd
Lijkt die zwarte piet discussie welquote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:41 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Vreemd dit.
Iemand af laten sterven = normaal
Sarcasme in reactie = abnormaal
Heeft die ook nog een fiat?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:41 schreef muhahaha het volgende:
Ja, wel schattig.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wel schattig. Wel schattig? WEL SCHATTIG??![]()
Ik zijn transformers dan maar.quote:
Zoetermeer is wel te doen voor jou toch?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Eens kijken wil ze nog wel een keertje zien
Zit onder de spermavlekken wrs.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Niemand die zijn pooltafel wil?
Nee, wij weten wat daarop is gebeurd.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Hell. No.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Hell naw jij hebt al een nieuwe bak!quote:
Sure, lego is voor de kinderen.quote:
Nee, hou die zwarte piet kaart mar bij je.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:42 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Vandaar misselijk
[..]
Lijkt die zwarte piet discussie wel
Ja, een gele seicento (spel ik dat goed? Kutbak anyway)quote:
Die wagen gaat mee m'n graf inquote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:41 schreef muhahaha het volgende:
Nee, ik prefereer 'ongebruikte' goederen.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zit onder de spermavlekken wrs.
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, wij weten wat daarop is gebeurd.
Daarom!quote:
Die mag jij om je wildste fantasieen op uit te voerenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Nog geen druppelquote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zit onder de spermavlekken wrs.
Allemaal erop rochelen en afbranden?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:44 schreef Faxie het volgende:
[..]
Die mag jij om je wildste fantasieen op uit te voeren
Ja, daaagquote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:44 schreef Faxie het volgende:
[..]
Die mag jij om je wildste fantasieen op uit te voeren
Nou en, jij hebt een gratis bakquote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hell naw jij hebt al een nieuwe bak!
[..]
Sure, lego is voor de kinderen.
[..]
Nee, hou die zwarte piet kaart mar bij je.
[..]
Ja, een gele seicento (spel ik dat goed? Kutbak anyway)
wel bestellen maar gewoon niet komen etenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:42 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Vandaar misselijk
[..]
Lijkt die zwarte piet discussie wel
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:44 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Allemaal erop rochelen en afbranden?
Vaginasappen dan?quote:
Da pastniequote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:44 schreef S95Sedan het volgende:
Wie weet wat er in die auto is gebeurd
Ach, is er iig nog wat van je gewild toch? Ja toch?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:45 schreef Faxie het volgende:
Hee wacht eens even, zijn jullie m'n spullen al aan het verdelen over mijn lijk?![]()
![]()
![]()
Haha, denken dat Faxie seks heeft.quote:
Ja.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:45 schreef Faxie het volgende:
Hee wacht eens even, zijn jullie m'n spullen al aan het verdelen over mijn lijk?![]()
![]()
![]()
Niks, faxie is veelste zuinig op zijn bolide.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:44 schreef S95Sedan het volgende:
Wie weet wat er in die auto is gebeurd
Alleen al dat 'ie erop gehangen heeft is voor mij genoeg redenquote:
ik hoef niksquote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:45 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ach, is er iig nog wat van je gewild toch? Ja toch?
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Alleen al dat 'ie erop gehangen heeft is voor mij genoeg reden
Ik wilde het niet zeggen.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
Haha, denken dat Faxie seks heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |