SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
Ik ben 2 x naar AZ uit geweest met Utrecht, het enige wat je daar ziet zitten zijn bejaarden en kinderen van 10. En maar klappen...![]()
Je bent voor Utrecht?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:55 schreef Pino0 het volgende:
Ik ben 2 x naar AZ uit geweest met Utrecht, het enige wat je daar ziet zitten zijn bejaarden en kinderen van 10. En maar klappen...![]()
![]()
ja, hij is ook homo.quote:"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
Had je gewonnnenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:58 schreef Reemi het volgende:
M'n bad grandpa prijzenpakket is binnen![]()
?
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
Het was maar een grapje, ik mag je wel hoor.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Ik ben echt fucking blij als ik zo'n deal hebquote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:30 schreef Djeetje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit zijn de deals waar ik het mee moet doen dit jaar
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ik heb ook maar meteen een paar Obi's gekocht. Parma heeft trouwens veel CMsquote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:02 schreef wieisboos het volgende:
[ afbeelding ]
wordt CM, mooie stats![]()
![]()
Ben je aan het aftellen met ze op de tradepile zetten:quote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:04 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb ook maar meteen een paar Obi's gekocht.
Obi trie, Obi toe, Obi wan hihaho.
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Ik ookquote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:03 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik ben echt fucking blij als ik zo'n deal heb
Ik beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
Toen Parolo zijn tweede scoorde had ik ze even allemaal opgekocht en verkocht voor het dubbelequote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:04 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb ook maar meteen een paar Obi's gekocht. Parma heeft trouwens veel CMs![]()
![]()
Deze is echt té slecht.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:04 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ben je aan het aftellen met ze op de tradepile zetten:
Obi trie, Obi toe, Obi wan hihaho.![]()
Het woord konko mag blijkbaar niet op WikipediaIk had een artikel (van 2 of 3 zinnetjes) geschreven erover.
![]()
Stiekem vond ik hem zelf wel leuk.quote:
Waarom geen INFORM Shirokov?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:07 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Stiekem vond ik hem zelf wel leuk.![]()
Omdat ze mij willen naaien.quote:"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:08 schreef Toefjes het volgende:
TT
Tbakkert
En klappers zijn helemaal te hip![]()
Stiekem een AZ-sjaaltje om Tbakkert binden?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:08 schreef Toefjes het volgende:
TT
Tbakkert
En klappers zijn helemaal te hip
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Toch wel CM ? Wat een baas danquote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:02 schreef wieisboos het volgende:
[ afbeelding ]
wordt CM, mooie statssowieso goede middenvelders in Serie A.
Ik had al een team met hem bedacht, maar weggegooid toen ik las dat hij LM zou worden![]()
![]()
Als ik nog jong zou zijn had ik het wel gewetenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:09 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Stiekem een AZ-sjaaltje om Tbakkert binden?![]()
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:10 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als ik nog jong zou zijn had ik het wel geweten
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Nu vind ik het weer eng worden.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:10 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als ik nog jong zou zijn had ik het wel geweten![]()
Trouwens, Lukaku, 1700 coins. Gaat echt helemaal nergens overGa hem kopen om 4-4-2 uit te proberen. Lijkt me dat dat net iets lekkerder kan werken met die custom tactics.
![]()
Snelheid aan de zijkanten en kracht in het midden en 442 de sleutel tot succesquote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:11 schreef Toefjes het volgende:
Trouwens, Lukaku, 1700 coins. Gaat echt helemaal nergens overGa hem kopen om 4-4-2 uit te proberen. Lijkt me dat dat net iets lekkerder kan werken met die custom tactics.
![]()
Doe dan wel 4-4-2(2) met gewone CM's word ik er helemaal uit gecounterd.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:11 schreef Toefjes het volgende:
Parolo is wel een zieke baas op C(D)M
NIF heeft al dikke stats met oa 78 longshotsAlex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
En dit inderdaad.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:12 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Snelheid aan de zijkanten en kracht in het midden en 442 de sleutel tot succes"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Ja, had al gemerkt dat veel mensen enthousiast zijn over dat 442 (2).quote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:12 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Doe dan wel 4-4-2(2) met gewone CM's word ik er helemaal uit gecounterd.![]()
Mané ook +9 shooting
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:12 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Doe dan wel 4-4-2(2) met gewone CM's word ik er helemaal uit gecounterd.Dan speel je echt superverdedigend
![]()
![]()
Die Parolo had ik de eerste dag van FUT gekocht, omdat ik dacht dat hij een stuk meer waard zou worden. Nooit boven de 1k uitgekomen.
Feyenoord Rotterdam![]()
Valt reuze mee, je kunt ook best één speler met high/low op CDM doen, maar degene die verdedigend moet staan, moet daar ook wel echt staan en dat deed hij bij mij niet met de gewone 4-4-2.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:14 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]Dan speel je echt superverdedigend
Maar iemand die nog een leip team weet met Jesé Rodriguez?
Tim? Jij bent van de leipe teams.
Feyenoord Rotterdam![]()
Helemaal silver?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:16 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Maar iemand die nog een leip team weet met Jesé Rodriguez?
Tim? Jij bent van de leipe teams."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Ik moet zo trainen(tijdens AZ), dus ik ga. Fijne avond allemaal.
Succesquote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:20 schreef TBakkert het volgende:
Ik moet zo trainen(tijdens AZ), dus ik ga. Fijne avond allemaal.
![]()
![]()
Lijkt me meer een wedstrijd voor Immers. Zal die keeper wel goed kunnen ontwijken omdat hij nooit richt op de Hoek..quote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Iwan gaat fappen op SukerAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
lol Vieri met pace
Pires en Kluivert![]()
![]()
![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Alsjeblieft niet weer Immersquote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Lijkt me meer een wedstrijd voor Immers. Zal die keeper wel goed kunnen ontwijken omdat hij nooit richt op de Hoek..![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Heb ik recht opquote:Campbell,Shevchenko, Rui Costa, Rijkaard, Pires,Owen,Zola,Kluivert
Al vind ik Owen eigenlijk niet eens terecht
Hala Madrid !
Die wordt sowieso konkoduurquote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:29 schreef Tim86 het volgende:
4*/4*, H/L, 1.88m
[ afbeelding ]
Perfectie![]()
![]()
Vieria en Weah zitten er ook bij..dat heb ik gemist toen., nice
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Met Seamen op goal ben je onoverwinnelijk
Hala Madrid !
*hetquote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:30 schreef Kiid het volgende:
Shevchenko de beest van Fifa 2005 met AC Milan 4-1-2-1-2Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Behalve bij vrije trappen van 40 meter.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:30 schreef BDIL het volgende:
Met Seamen op goal ben je onoverwinnelijkAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Romario en Pele gaan zo ziek worden..Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Hebben ze meer info over chemistry uitgebracht omtrent Legends ?Hala Madrid !
quote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
speelde hij voor Nederland? ken hem nietquote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:27 schreef Tim86 het volgende:
Zoooo hier zitten wel fijne stats bij zeg
1.90m
[ afbeelding ]Young bloods everywhere....![]()
Suso, ex-Liverpool met 86 dribbling. Verder wel matig maar hij is de beste speler met een dubbele link naar Jeséquote:![]()
Waarom zijn die legends 88, terwijl op het kaartje alle stats (ruim) onder de 88 liggen?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:26 schreef BDIL het volgende:
Suker heeft ook aardige stats gekregen
[ afbeelding ]![]()
Lahm etc. hebben hetzelfde probleem, ik snap het ook eigenlijk niet.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:44 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Waarom zijn die legends 88, terwijl op het kaartje alle stats (ruim) onder de 88 liggen?Hala Madrid !
Ze doen maar wat in Canadaquote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:45 schreef BDIL het volgende:
[..]
Lahm etc. hebben hetzelfde probleem, ik snap het ook eigenlijk niet.![]()
Inzaghi 85 pace geven en kluivert 86quote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:29 schreef Tim86 het volgende:
4*/4*, H/L, 1.88m
[ afbeelding ]
Perfectie. Als inzaghi 85 heeft dan verdiend kluivert minimaal 99
![]()
Op een kaartje staan natuurlijk lang niet alle stats.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:44 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Waarom zijn die legends 88, terwijl op het kaartje alle stats (ruim) onder de 88 liggen?![]()
Sowieso bizar dat alle aanvallende legends meer dan 83+ pace hebben. Pauleta,Sheva,Suker ,vieri etc zijn nou niet echt snelheidsduivels..![]()
Oh, zijn er nog meer stats dan?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:48 schreef Diamond3d het volgende:
[..]
Op een kaartje staan natuurlijk lang niet alle stats.![]()
Sheva was echt wel snel hoor.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:48 schreef Thezeurminator het volgende:
Sowieso bizar dat alle aanvallende legends meer dan 83+ pace hebben. Pauleta,Sheva,Suker ,vieri etc zijn nou niet echt snelheidsduivels..
Zeker in zijn tijd bij Kiev en eerste jaren Milan.![]()
Sheva had misschien dan nog iets van snelheid. Maar Vieri,Inzaghi zijn nooit boven de 65/70 pace uitgekomen.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:50 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Sheva was echt wel snel hoor.
Zeker in zijn tijd bij Kiev en eerste jaren Milan.![]()
Lahm:quote:
Op het kaartje:
Gemiddelde: 87
Sne: 77
Schieten: 57
Passen: 84
Dribbelen: 81
Verdedigen: 82
Koppen: 66
Echter heeft hij ook stats als:
Balance: 92
Sliding: 94
Staande tackle: 88
Balcontrole: 85
etc.
etc.
Dan kom je wel aan het gemiddelde van 87.![]()
Onzin. Ze hebben nu te hoog, maar zo traag waren ze ook weer niet.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:52 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Sheva had misschien dan nog iets van snelheid. Maar Vieri,Inzaghi zijn nooit boven de 65/70 pace uitgekomen.
Inzaghi had 73 pace in FUT 11 en toen was hij al ver over zijn prime heen. Ergens rond de 77 had hem wel gepast.![]()
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:54 schreef Diamond3d het volgende:
[..]
Lahm:
Op het kaartje:
etc.
etc.
![]()
Trein gemist ?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:54 schreef Diamond3d het volgende:
[..]
Lahm:
Op het kaartje:
etc.
etc.
Dan kom je wel aan het gemiddelde van 87.Ik beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
Ja FUT11 als bron nemen lekker betrouwbaar.Ik heb inzaghi nog nooit op pure snelheid iemand voorbij zien komen. Ook niet in 2003-2008quote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:54 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Onzin. Ze hebben nu te hoog, maar zo traag waren ze ook weer niet.
Inzaghi had 70 pace in FUT 11 en toen was hij al ver over zijn prime heen. Ergens rond de 77 had hem wel gepast.![]()
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:55 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Ja FUT11 als bron nemen lekker betrouwbaar.Ik heb inzaghi nog nooit op pure snelheid iemand voorbij zien komen. Ook niet in 2003-2008![]()
![]()
ik heb even het gemiddelde uitgerekend van alle stats en ik kom op een rating van 76.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:54 schreef Diamond3d het volgende:
[..]
Lahm:
Op het kaartje:
etc.
etc.
Ja, de Spaanse RM's zijn vrij karig. Maar wat een ziek team, ga hem zeker maken. Gelukkig heb ik bijna alle spelers al in mijn clubquote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:38 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Suso, ex-Liverpool met 86 dribbling. Verder wel matig maar hij is de beste speler met een dubbele link naar Jesé
Feyenoord Rotterdam![]()
Betrouwbaarder dan jij in ieder geval.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:55 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Ja FUT11 als bron nemen lekker betrouwbaar.Ik heb inzaghi nog nooit op pure snelheid iemand voorbij zien komen. Ook niet in 2003-2008
En hij kwam geen man voorbij omdat hij matig was aan de bal, maar zonder bal was hij echt niet zo traag als jij het doet voorkomen.![]()
RODA
Hala Madrid !
Naja hier komen we niet uit. Ik vind het alleen zo raar dat aanvallers hoge pace krijgen en dan Campbell word afgeserveerd met 78 pace. Terwijl hij voor zijn blessures echt super snel was.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:57 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Betrouwbaarder dan jij in ieder geval.
En hij kwam geen man voorbij omdat hij matig was aan de bal, maar zonder bal was hij echt niet zo traag als jij het doet voorkomen.![]()
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:03 schreef Diamond3d het volgende:
Sorry, even vergeten dat het niveau hier een paar graden lager ligt.
Ik zal me fok modus aanzetten.
Hala Madrid !
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:03 schreef Diamond3d het volgende:
Ik zal me fok modus aanzetten.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mongool.Feyenoord Rotterdam![]()
Denken jullie trouwens dat Bergkamp 5 star skills krijgt? Hij was wel heel technisch maar echt veel skills deed die ook weer niet.![]()
knap dat jij een modus hebt om een hoger niveau te krijgen, zou zeggen zet hem standaard aan.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:03 schreef Diamond3d het volgende:
Ik zal me fok modus aanzetten.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Rlly?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:04 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
knap dat jij een modus hebt om een hoger niveau te krijgen, zou zeggen zet hem standaard aan.![]()
nou nou nou nouquote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:05 schreef Fuszy het volgende:
kenker. mis ik dat doelpuntnet toen ik naar beneden liep
Feyenoord Rotterdam![]()
Kk zonde!quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:05 schreef Fuszy het volgende:
kenker. mis ik dat doelpuntnet toen ik naar beneden liep
![]()
![]()
Evra is een silver pack
niet dat hij veel waard is, maar ik heb nog nooit zo'n goede gold gehad in een silver pack (wel goede silvers in een gold pack)![]()
Die kans is heel klein dat je een shiny gold krijgt. In FUT 13 nooit gehad op +/- 200 silver packsquote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:07 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
Evra is een silver pack
niet dat hij veel waard is, maar ik heb nog nooit zo'n goede gold gehad in een silver pack (wel goede silvers in een gold pack)![]()
Help!
Ik wil een zilver-squad maken, heb een budget van 50k voor een 4-2-2-2 (of anders 4-4-2(2) ) team.
Ik zoek een spitsenkoppel waarvan er ééntje groot en sterk, en de ander behendig en snel is.
Snelle (80+pace) wide-cams met hoge attackingWRs, 4 sterren skills, een linkspoot op links en een rechtspoot op rechts. Sterke CDM's die verdedigend goed staan maar ook nog wel eens een afstandsschot kunnen lanceren.
Wie kan mij helpen met een team, een paar namen, spitsenduo's of goede ST-CAM dubbele links ?
U wordt alvast vriendelijk bedankt.![]()
quote:
Hala Madrid !
Eddie johnson & Oduro stquote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:08 schreef n0ir het volgende:
Help!
Ik wil een zilver-squad maken, heb een budget van 50k voor een 4-2-2-2 (of anders 4-4-2(2) ) team.
Ik zoek een spitsenkoppel waarvan er ééntje groot en sterk, en de ander behendig en snel is.
Snelle (80+pace) wide-cams met hoge attackingWRs, 4 sterren skills, een linkspoot op links en een rechtspoot op rechts. Sterke CDM's die verdedigend goed staan maar ook nog wel eens een afstandsschot kunnen lanceren.
Wie kan mij helpen met een team, een paar namen, spitsenduo's of goede ST-CAM dubbele links ?
U wordt alvast vriendelijk bedankt.![]()
Wat een graftakke pleuris wannabe muziek.quote:![]()
silver ST met 94 pace in me packmoet iets waard zijn.
maar zal wel niet
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Op de momenten dat PSV hem gewoon voor moet zetten, dan willen ze een tikje terug doen en als ze een tikje terug moeten geven dan zetten ze hem vaak strak voorFeyenoord Rotterdam![]()
Te weinig beweging zonder bal en ze missen iemand tussen de spits en middenveld. Hele tijd via de flanken is zinloos als je geen spits in vorm hebt.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:14 schreef Fuszy het volgende:
Op de momenten dat PSV hem gewoon voor moet zetten, dan willen ze een tikje terug doen en als ze een tikje terug moeten geven dan zetten ze hem vaak strak voorHala Madrid !
quote:quote:
Gisteren Jay-Z @ Ziggo Dome. Was echt awesome. Was wel blij met die gewonnen kaarten
en dat ze een kwartier later waren gestart, want anders had ik een kwartier gemist door bijna 2 uur fileFeyenoord Rotterdam![]()
Ik had in FUT12 Puyol in een silver pack. Dat was best wel leuk.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:07 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
Evra is een silver pack
2K voor een silver ST met 94 pace en nog geen 1K voor sissoko![]()
eerste en laatste pack.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Er is vaak wel ruimte en als iemand zich aanbiedt, dan gaat de bal weer een tikje terug. Echt zo jammer want er zit veel voetbal in de ploeg. Lijkt wel onzekerheid.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:16 schreef BDIL het volgende:
[..]
Te weinig beweging zonder bal en ze missen iemand tussen de spits en middenveld. Hele tijd via de flanken is zinloos als je geen spits in vorm hebt.Feyenoord Rotterdam![]()
was die silver st oduro?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:17 schreef FCsuarez het volgende:
2K voor een silver ST met 94 pace en nog geen 1K voor sissoko![]()
eerste en laatste pack.![]()
Matavz
Hala Madrid !
Er zat 4 seconde tussenquote:
Hala Madrid !
Gewoon elke wedstrijd tegen PSV betten, gegarandeerde winst.
Hoe kunnen we nog in het linkerrijtje staan, mijn hemel![]()
![]()
Wat deed ie ?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:22 schreef ThadCastle het volgende:
Sowieso Matavz ipv LocadiaFuck op met Matavz
Ik beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
Ik had in FUT13 een 4-1-2-1-2 kaart in een 2.5k pack. Dit jaar heb ik nog geen gold in een silver pack gehad. FUT12 was ook mijn jaar wat betreft silvers in bronze packsquote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:08 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Die kans is heel klein dat je een shiny gold krijgt. In FUT 13 nooit gehad op +/- 200 silver packs![]()
![]()
Wie had 15 euro op Roda![]()
Hala Madrid !
![]()
Hala Madrid !
Hala Madrid !
Dit moedigt je aan 5 @ the back te spelenquote:
Hala Madrid !
Ik zie helemaal geen ingame stats van die nieuwe IF's op wefut. Hoe kan jij die wel zien dan?Feyenoord Rotterdam![]()
Komt ook van futhead he..quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:27 schreef Fuszy het volgende:
Ik zie helemaal geen ingame stats van die nieuwe IF's op wefut. Hoe kan jij die wel zien dan?![]()
Wie stelt even een team voor me samen met beweeglijke dribbelaars als messi en isco voor 500k max. 4 verdedigers is een eis. Winnaar krijgt indien gewenst een paar munt'n.
Danku.![]()
![]()
Nieuw team
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Die defencequote:
Hala Madrid !
Handig ja, maakt ook niet uit hoe ze staan verder kwa chem.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:33 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Doe Caceres op RCB (omdat klein (en rechtsbenig en de snelste) )
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
it's all mental.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:34 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Wat een bullshit is dat tochalsof dat iets uitmaakt op Fifa
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:32 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
Wie stelt even een team voor me samen met beweeglijke dribbelaars als messi en isco voor 500k max. 4 verdedigers is een eis. Winnaar krijgt indien gewenst een paar munt'n.
Danku.
Zo klaar. have fun
Ik dacht Silva kan op CAM omdat triple link, maar dat kon dus niet volgens wefutFeyenoord Rotterdam![]()
Niet echt (postte ik gisteren ook al bij iemand anders z'n team), maar het staat wel leuker. Zette het ook niet voor niks tussen de haakjes die tussen de haakjes stonden. Zijn lengte en pace waren belangrijkere argumentenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:34 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Wat een bullshit is dat tochalsof dat iets uitmaakt op Fifa
![]()
![]()
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:38 schreef Fuszy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo klaar. have fun
Ik dacht Silva kan op CAM omdat triple link, maar dat kon dus niet volgens wefutDank!
![]()
http://www.futhead.com/14/squads/1882322/quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:32 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
Danku.![]()
Word 50kquote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:41 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Dit wordt een hele dure vrees ikIk beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
40k ?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:41 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Dit wordt een hele dure vrees ikHala Madrid !
clubben ?Hala Madrid !
Lamprou op goalHoek wint
Hala Madrid !
Goedenavond heren,
Toefjes, nog gelukt met de muziek? Ik krijg hem alleen uit maar niet mijn eigen soundtrack![]()
![]()
Je kunt daar een playlist selecteren. Heb een playlist op mn PS3 gezet ooit, en deze functioneert nu als achtergrond muziek als ik niet speelquote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:49 schreef MeneerLogica het volgende:
Goedenavond heren,
Toefjes, nog gelukt met de muziek? Ik krijg hem alleen uit maar niet mijn eigen soundtrackWeet niet hoe dat op de xbox werkt?
![]()
Weet niet waar je zat bij instellingen? Als dat ps3 only is is het echt genaaid, heb het wel op niveau 1 gezet zodat het niet meer zo erg aanwezig isquote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:50 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Je kunt daar een playlist selecteren. Heb een playlist op mn PS3 gezet ooit, en deze functioneert nu als achtergrond muziek als ik niet speelWeet niet hoe dat op de xbox werkt?
![]()
![]()
op xbox kan je volgens mij ook gewoon een afspeellijstje in elkaar knallen hoorquote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:51 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Weet niet waar je zat bij instellingen? Als dat ps3 only is is het echt genaaid, heb het wel op niveau 1 gezet zodat het niet meer zo erg aanwezig is![]()
Weet jij toevallig hoe? Weet niet of ik nou gigantisch verkeerd zit te kijken maar bij instellingen kan je het niet selecteren.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:54 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
op xbox kan je volgens mij ook gewoon een afspeellijstje in elkaar knallen hoor![]()
Normaal begint deze PSV vormcrisis pas na de winterstopquote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:53 schreef ThadCastle het volgende:
Bruma wordt ook elke week slechter![]()
![]()
muziek op een usb stick, verplaatsen naar HD en dan bij music oid kijken. Is al lang geleden dat ik dat heb gedaanquote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:55 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Weet jij toevallig hoe? Weet niet of ik nou gigantisch verkeerd zit te kijken maar bij instellingen kan je het niet selecteren.![]()
je kan ook muziek streamen naar je xbox en tegelijk FIFA spelen dacht ikquote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:49 schreef MeneerLogica het volgende:
Goedenavond heren,
Toefjes, nog gelukt met de muziek? Ik krijg hem alleen uit maar niet mijn eigen soundtrack![]()
Ik dacht dat de club 100 jaar was. Maar het lijkt wel of de spelers 100 jaar zijn.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:56 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Normaal begint deze PSV vormcrisis pas na de winterstop
ha ha ha![]()
Tsja opheldering was wel nodig maar misschien niet de beste vraagquote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:00 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Een jankende Fernando Ricksen bij DWDD![]()
![]()
Ik schrok me rot...ik wist niet wat er ineens gebeurdequote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:00 schreef Thorb het volgende:
[..]
Tsja opheldering was wel nodig maar misschien niet de beste vraag
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:03 schreef Djeetje het volgende:
Beter dat ze nog 1x scoren bij PSV - Roda![]()
net zo goedkoop als je maquote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:03 schreef MeneerLogica het volgende:
Prijs van IF Suarez op dit moment?Young bloods everywhere....![]()
Je bedoelt Matavz-pyama?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:05 schreef ThadCastle het volgende:
Slaapt Cocu met Pyama-Matavz of wat
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
oke dikkequote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:08 schreef Toefjes het volgende:
Wederom een heerlijk voetbal avondje zoHet kaf wordt deze ronde van het koren gescheiden.
![]()
quote:
Hala Madrid !
Thorbquote:Hala Madrid !
Ga je vanavond ook de bus (ja thuis, i know) opwachten?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:09 schreef DutchSL het volgende:
Hadden we Marcelo en Derijck nog maar, dit is nog ergeren stel Manolev ook maar weer op.
![]()
Wanneer komt Rekik terug?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:09 schreef DutchSL het volgende:
Hadden we Marcelo en Derijck nog maar, dit is nog ergeren stel Manolev ook maar weer op.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
presentquote:Hala Madrid !
Hopelijk dit weekendquote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:11 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Wanneer komt Rekik terug?![]()
![]()
Ik hoop Feyenoord-Ajax volgende ronde
Hala Madrid !
Ik weet nog dat het polonaise was toen Bakkali er een paar inschopte tegen NEC. Ik zei toen nog dat iedereen ballen tegen NEC er in kan trappen..quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:10 schreef Grandesco het volgende:
Roda thuis, altijd lastig...
Exit Cocu?![]()
Tsjah, iedereen doet wel eens een voorspelling die uitkomt hequote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:12 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik weet nog dat het polonaise was toen Bakkali er een paar inschopte tegen NEC. Ik zei toen nog dat iedereen ballen tegen NEC er in kan trappen..En die niet uitkomen die vergeten we gewoon.
![]()
Had het wel verwacht hoorquote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:12 schreef Dudeweiser het volgende:
Sjongejonge twee keer op rij verliezen van Roda dat verzin je toch nietAlsof ze opeens wel kunnen voetballen
![]()
Roda / Ludogorets = Barca > Groningen FC > PSV > RKC = AJAXquote:Hala Madrid !
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:12 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik weet nog dat het polonaise was toen Bakkali er een paar inschopte tegen NEC. Ik zei toen nog dat iedereen ballen tegen NEC er in kan trappen..Verliezen van een degradant in de beker... die met Demouge speelt.....
Dit kan toch niet...![]()
Jawel, dat kan wel. Want het gebeurt. Bekerstunts zijn er altijd al geweest. Niks geks aan hoor.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:15 schreef Grandesco het volgende:
[..]Verliezen van een degradant in de beker... die met Demouge speelt.....
Dit kan toch niet...![]()
Zo'n grote club als PSV moet Roda toch met 2,3,4-0 wegtikken...quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:15 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Jawel, dat kan wel. Want het gebeurt. Bekerstunts zijn er altijd al geweest. Niks geks aan hoor.
Het is niet dat PSV met een B-team speelt. Ze missen eigenlijk alleen een keeper.
Dit kan toch niet... Als ik voor PSV supporter was, ging ik in een hoekje lopen snikken.![]()
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:03 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Het was maar een grapje, ik mag je wel hoor.Wat ben ik daar blij meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Pas nou op jullie moeten nog tegen NECquote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:12 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik weet nog dat het polonaise was toen Bakkali er een paar inschopte tegen NEC. Ik zei toen nog dat iedereen ballen tegen NEC er in kan trappen..
Ik kan me een soort gelijke opmerking mbt NAC herinnerenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:17 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Zo'n grote club als PSV moet Roda toch met 2,3,4-0 wegtikken...
Het is niet dat PSV met een B-team speelt. Ze missen eigenlijk alleen een keeper.
Dit kan toch niet... Als ik voor PSV supporter was, ging ik in een hoekje lopen snikken.![]()
![]()
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:17 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Zo'n grote club als Feyenoord moet Heracles toch met 2,3,4-0 wegtikken...
Het is niet dat Feyenoord met een B-team speelde.
Dit kan toch niet... Als ik Feyenoord supporter was, ging ik in een hoekje lopen snikken.![]()
Als je een Pelle UI hebt ben je voor Feyenoord. Of je bent van de andere kant.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:19 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Ik ben ook niet voor Feyenoord als je dat impliceert.
Ik vind Pelle gewoon een eindbaas.![]()
of homoquote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:19 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Als je een Pelle UI hebt ben je voor Feyenoord.![]()
Ha homo. Ga lekker lopen huilen omdat je voetbal club verliest. Mongooltje.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:17 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Ajax - RKC 0-0quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:17 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Dit kan toch niet... Als ik voor PSV supporter was, ging ik in een hoekje lopen snikken.
Roda - PSV 2-1
Feyenoord - Heracles 1-2
ADO - Twente 3-2
Het had verrassend geweest als PSV had gewonnen.![]()
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:19 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Als je een Pelle UI hebt ben je voor Feyenoord. Of je bent van de andere kant.![]()
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:19 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Als je een Pelle UI hebt ben je voor Feyenoord. Of je bent van de andere kant.![]()
![]()
Roda is sowieso de angstgegner van PSV, verliezen we konkovaak van.
Maar in de huidige vorm had PSV ook van NEC verloren.![]()
Als dat geen divisie 1 wordt, weet ik het ook niet meer.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:21 schreef YellowBlacks het volgende:
[ afbeelding ]
Nog maar een poging gewaagd met een bronze squad.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
De eerste Parolo is van mij
Bid war vanaf de 50k ofzo tegen 1 persoon die telkens op 1 seconde voor het einde mijn bid overbood. Ik zal nu ook wel veel te ver ervoor gegaan zijn![]()
![]()
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:21 schreef YellowBlacks het volgende:
[ afbeelding ]
Nog maar een poging gewaagd met een bronze squad.![]()
Misschien dat DS2 hier wel op wil reagerenDat ruikt als een goede dealquote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:23 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
Bid war vanaf de 50k ofzo tegen 1 persoon die telkens op 1 seconde voor het einde mijn bid overbood. Ik zal nu ook wel veel te ver ervoor gegaan zijn![]()
Zoek eens in de Oostenrijkse Bundesliga of de Noorse Tippeligaen. Daar heb ik mijn 2 bronzen topteams van.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:21 schreef YellowBlacks het volgende:
[ afbeelding ]
Nog maar een poging gewaagd met een bronze squad.![]()
![]()
Als je hem nu direct weer verkoopt voor de BIN-prijs die je nu hebt, doe je het niet verkeerdquote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:23 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
Bid war vanaf de 50k ofzo tegen 1 persoon die telkens op 1 seconde voor het einde mijn bid overbood. Ik zal nu ook wel veel te ver ervoor gegaan zijn
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
JAJAAJ HE KAN NOG JAAAAHAHASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zou wel willen maar ik kan niks bedenken.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:23 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]![]()
Misschien dat DS2 hier wel op wil reageren
[..]![]()
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:24 schreef Reemi het volgende:
Fuszy en ik hebben even een geniale afspeellijst samengesteld![]()
en we zijn nog lang niet klaar
Feyenoord Rotterdam![]()
Ach hij komt de eerste cupronde wellicht nog wel doorquote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik zou wel willen maar ik kan niks bedenken..
Engels team kan prima maar dan met Green en consorten. Zoals ik al zei prefereer ik persoonlijk Oostenrijk of Noorwegen.![]()
Iemand opstelling Vitesse-Noordwijk ?Hala Madrid !
be-amenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:35 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
?
Iwan:
[ afbeelding ]
Hutchinson, Atsu, Kakuta, Aanholt hehe![]()
Daar kwam ik ook op (alleen een league 1 spits en RW) maar dat is te standaard.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:32 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[..]
Ach hij komt de eerste cupronde wellicht nog wel door.
Engels team kan prima maar dan met Green en consorten. Zoals ik al zei prefereer ik persoonlijk Oostenrijk of Noorwegen.![]()
zeg dat maar tegen Thad dan guusquote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:38 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Leer dan Nederlands voordat je stoer gaat doen.![]()
tandjes tuffen jij.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:39 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
zeg dat maar tegen Thad dan guus![]()
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:54 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Natuurlijk niet gewoon op het middenveld![]()
![]()
Kluivertquote:![]()
Zou me niks verbazen of Feyenoord gaat alle moeite van de wereld krijgen om er 1 in te trappen tegen Hoek. Laat staan meerdere![]()
![]()
AZ.
Eigen jeugd aan de macht.
Mooi verhaal om een aantal karmapunten te verzamelen.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:57 schreef Kiid het volgende:
[..]
Kluivert![]()
Zou me niks verbazen of Feyenoord gaat alle moeite van de wereld krijgen om er 1 in te trappen tegen Hoek. Laat staan meerdere
Als je de eerste weken zo ziet, zou het jammer zijn dat Dick na dit seizoen gewoon weer vertrekt.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:59 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja hoor. Laat de "topclubs" maar lekker aanmodderen. Wij redden ons wel.
kortom:
Forum Opties Forumhop: Hop naar: